Zusatzticket grensovergang Herzogenrath

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Plaats reactie
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Zusatzticket grensovergang Herzogenrath

Bericht door BR628 »

Beste OV in NL'ers.

Dat er een Zusatzticket gekocht dient te worden als je gebruik maakt van de grensovergang Venlo, weten we inmiddels. Maar hoe zit het met de grensovergang te Herzogenrath? Neem aan dat dat daar ook zo is, of gelden hier weer andere regels?

Danke im Voraus ;)
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zusatzticket grensovergang Herzogenrath

Bericht door tsov »

Bij Herzogenrath geldt het AVV/NRW tarief als het goed is gewoon vanaf Herzogenrath Grens. Heb het vandaag nog gedaan met SOV en kaartje Herzogenrath Gr. - Aachen. Ben alleen niet gecontroleerd. Eerder ben ik met anderen van hier die kant uit gegaan met NRW-Schöne-Tag-Ticket. Weet niet meer of we toen gecontroleerd zijn?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Zusatzticket grensovergang Herzogenrath

Bericht door IC3 »

tsov schreef: Ben alleen niet gecontroleerd.
Pasgeleden is bij mij ditzelfde retourtje zowel op heen- als terugreis gestempeld. Er wordt dus toch op dat traject gecontroleerd, en wel door een controleteam van NS.
AVV kaartjes van Heerlen naar Herzogenrath beziehungsweise Aachen zijn verkrijgbaar op station Heerlen. Alternatief is een internationaal kaartje.
Een Zusatzticket is iets van de VRR, niet van AVV. :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Zusatzticket grensovergang Herzogenrath

Bericht door Wubbo »

tsov schreef:Bij Herzogenrath geldt het AVV/NRW tarief als het goed is gewoon vanaf Herzogenrath Grens. Heb het vandaag nog gedaan met SOV en kaartje Herzogenrath Gr. - Aachen. Ben alleen niet gecontroleerd. Eerder ben ik met anderen van hier die kant uit gegaan met NRW-Schöne-Tag-Ticket. Weet niet meer of we toen gecontroleerd zijn?
Toen zijn we gecontroleerd. We lieten tussen Hrl en Lg al ons NRW-ticket zien, maar dat was nog niet geldig. Toen we ook massaal SOVs etc lieten zien, was het goed.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten