De eredivisie #3

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: De eredivisie #3

Bericht door Maik »

Ajax heeft trouwens ook verloren in Alkmaar: 2-0!
Pommes.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

en het keurkorps van Merab Zjordania is al aardig op streek om kampioen te worden :mrgreen: 1-5 tegen VVV in Venlo, met 3 goals in de laatste 5 minuten :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

En Feyenoord heeft weer eens gelijk gespeeld: 2-2 thuis tegen Heerenveen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:En Feyenoord heeft weer eens gelijk gespeeld: 2-2 thuis tegen Heerenveen.
Toch weer een puntje ingelopen op Ajax :lol:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

@Maik & Fles: Pas maar op, Vitesse komt er aan 8-) :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De eredivisie #3

Bericht door JWM »

Vitesse pakt tot de winterstop geen punt meer (A)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Ronaldussen schreef:@Maik & Fles: Pas maar op, Vitesse komt er aan 8-) :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Best joh, ik pas wel op :D
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

JWM schreef:Vitesse pakt tot de winterstop geen punt meer (A)
He, doe niet zo flauw :6 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: De eredivisie #3

Bericht door Maik »

Ronaldussen schreef:@Maik & Fles: Pas maar op, Vitesse komt er aan 8-) :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk dat ze zich in Rotterdam nu wel druk gaan maken ja. :lol:
Pommes.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Nu pas? :lol: :lol: :lol: :lol:
Moest je af en toe die kop van Been vanavond in de samenvatting zien, schoot spontaan in de lach, kon net m'n thee binnenhouden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: De eredivisie #3

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:Nu pas? :lol: :lol: :lol: :lol:
Moest je af en toe die kop van Been vanavond in de samenvatting zien, schoot spontaan in de lach, kon net m'n thee binnenhouden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gelukkig maar... anders had je weer een post in het blundertopic erbij kunnen zetten :lol: :lol: :lol: :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De eredivisie #3

Bericht door JWM »

Ronaldussen schreef:
JWM schreef:Vitesse pakt tot de winterstop geen punt meer (A)
He, doe niet zo flauw :6 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Flauw? Tot de winterstop staan er 5 wedstrijden op het programma:

Vitesse – Heracles Almelo
De Graafschap - Vitesse
FC Groningen - Vitesse
Vitesse - Ajax
Vitesse - NAC Breda

Vitesse zit weliswaar in de winning mood na de heroïsche overwinningen op de Rijnsburgse boys en VVV, maar als je heel realistisch bent mogen ze toch blij zijn als dit programma nog 1 punt oplevert? :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

De Rijnsburgse Boys was idd een topper van jewelste 8-) :lol: :lol: :lol:

In principe zou Vitesse op z'n minst wel een puntje kunnen, nee, MOETEN pakken tegen heracles en de Graafschap.
Het zijn toch de rechtstreekse concurrenten.

En anders verslaan ze Ajax wel weer met 4-1, net als twee jaar geleden *O* :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: De eredivisie #3

Bericht door Freek »

Nouja, zo optimistisch moet je niet zijn. Graafschap+Groningen (zeker in huidige vorm) zijn uit lastig voor Vitesse zo lijkt mij. Ajax zal tegen die tijd toch wel weer in vorm zijn, punten halen wordt dus lastig. Dan heb je nog Heracles, directe concurent kan alle kanten op. NAC, tja dat kan alle kanten op. Die winnen van Twente, maar verliezen vervolgens bijwijze van spreken van Willem II. Dus maximaal 6 punten (Heracles, NAC) maar met 1 puntje mag je denk ik ook blij zijn.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Zoals ik al zei, met Vitesse weet je het gewoon nooit.
Ze kunnen een hele tijd zo slap als een vaatdoek spelen en van directe concurrenten en/of zwakkere ploegen (niet dat die er veel zijn op dit moment :mrgreen: ) grandioos verliezen, en dan ineens tegen een topploeg keihard uithalen.

Het feit is dat alle ploegen toch vrij wisselvallig presteren op het moment, enkel NAC lijkt vrij stabiel te spelen op het moment.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

Het is natuurlijk wel zo dat Vitesse sinds vandaag een nieuwe coach heeft. :D
Dus ik heb wel vertrouwens in Vitesse (al hoop ik wel dat ze onder Feyenoord blijven :mrgreen: ).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Ronaldussen schreef: en dan ineens tegen een topploeg keihard uithalen.
Ehmm noem eens wat? :?: Wanneer zou zoiets voor het laatst gebeurd zijn bijvoorbeeld?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Zoals ik al zei, anderhalf jaar terug tegen Ajax. 4-1 thuis verslagen. (okey andere ploeg, maar toch ;) )

Vorig siezoen, PSV op gelijkspel gehouden thuis, Twente vrij lastig gemaakt (okey, Twente won toch, maar met moeite), en 2 seizoenen terug ook kampioenswedstrijd van AZ verkloot door met 2-1 van ze te winnen :wink: (dag later werd AZ toch nog kampioen omdat Ajax punten verspeelde)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

"Topploeg keihard uithalen"?

"Twente lastig gemaakt" :')
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Vitesse mocht blij zijn als ze vanaf dit weekend tenminste 1 punt zouden kunnen halen in de competitie, tot de winterstop...

Wat mag Vitesse dan zijn nu ze tenminste 3 punten hebben gehaald? (A) :mrgreen: *O* *O* *O* *O*

En Twente heeft weer verloren :(
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De eredivisie #3

Bericht door JWM »

:oops: :oops: :oops:

Mijn oprechte excuses aan alle mensen die de geel/zwarte helden een warm hart toe dragen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

En ik ben blij dat Excelsior weer eens een overwinning heeft geboekt: 1-0 tegen directe concurrent VVV-Venlo. *O*
Keerzijde van de overwinningen van Excelsior en Vitesse (en in mindere mate ook De Graafschap) is dat Feyenoord op de 16e plek staat. En met FC Groningen - Feyenoord om 14:30 in het verschiet zie ik Feyenoord die 16e plek vandaag niet meer verlaten..... :(

Edit 16:40:
En het is zo ver: Feyenoord staat 16e. :(
Hele schrale troost: FC Groningen is wel Ajax voorbij op de ranglijst (en Willem II blijft doorgaan met datgene wat ze vrijwel het hele seizoen al doen, dus Feyenoord hoeft nog niet voor de 18e plaats te vrezen.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De eredivisie #3

Bericht door ODRAIL »

Meltrain schreef:En ik ben blij dat Excelsior weer eens een overwinning heeft geboekt: 1-0 tegen directe concurrent VVV-Venlo. *O*
Keerzijde van de overwinningen van Excelsior en Vitesse (en in mindere mate ook De Graafschap) is dat Feyenoord op de 16e plek staat. En met FC Groningen - Feyenoord om 14:30 in het verschiet zie ik Feyenoord die 16e plek vandaag niet meer verlaten..... :(

Edit 16:40:
En het is zo ver: Feyenoord staat 16e. :(
Hele schrale troost: FC Groningen is wel Ajax voorbij op de ranglijst (en Willem II blijft doorgaan met datgene wat ze vrijwel het hele seizoen al doen, dus Feyenoord hoeft nog niet voor de 18e plaats te vrezen.)
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de heer Been. Dit kan toch zo niet een heel seizoen door gaan.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Gekko123 »

Om het nog leuker te maken: Been heeft zelf gezegd na de nederlaag tegen Groningen dat ze nu een serieuze degradatiekandidaat zijn (A)
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: De eredivisie #3

Bericht door Wout87 »

KM46 schreef:
Meltrain schreef:En ik ben blij dat Excelsior weer eens een overwinning heeft geboekt: 1-0 tegen directe concurrent VVV-Venlo. *O*
Keerzijde van de overwinningen van Excelsior en Vitesse (en in mindere mate ook De Graafschap) is dat Feyenoord op de 16e plek staat. En met FC Groningen - Feyenoord om 14:30 in het verschiet zie ik Feyenoord die 16e plek vandaag niet meer verlaten..... :(

Edit 16:40:
En het is zo ver: Feyenoord staat 16e. :(
Hele schrale troost: FC Groningen is wel Ajax voorbij op de ranglijst (en Willem II blijft doorgaan met datgene wat ze vrijwel het hele seizoen al doen, dus Feyenoord hoeft nog niet voor de 18e plaats te vrezen.)
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de heer Been. Dit kan toch zo niet een heel seizoen door gaan.
Ze hebben niet veel keus bij Feyenoord. Of moet koning Beenhakker de leiding overnemen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 40 gasten