Mag ik even kwijt #60

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Ardan schreef:Ik heb weer idioot liggen dromen vannacht. En BN-wagens op tram 14
Stadstram of sneltram BN materieel? :wink:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Dexter »

BN-sneltrams die op lijn 14 over de Dam denderen, dat is nog vreemder dan dat Ardan terug de kast in zou gaan. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Het is net of GVB onze (find_your_spot en ik) gedachten kan lezen, we hadden het er recent nog over waarom ze de haltenamen in Amsterdam en Amstelveen tussen tram/sneltram en nachtbus nou niet eens gelijk trekken en nu zie ik net op de GVB site staan dat de haltenamen inderdaad per 12 december veranderen. :Y

(Kalfjeslaan wordt Uilenstede en Rembrandtweg wordt Kronenburg.)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door AppleMoose »

Ik heb eindelijk stage *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Cookie »

Gefeliciteerd! Waar ga je stage lopen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Dexter schreef:BN-sneltrams die op lijn 14 over de Dam denderen, dat is nog vreemder dan dat Ardan terug de kast in zou gaan. :lol:
Ze hebben iets soortgelijks geprobeerd in Turijn.

Afbeelding

Dit was geen succes. Ze hadden zelfs bordjes in de achterste cabine geplaatst om automobilisten duidelijk te maken dat dit "de achterkant" was :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Veruit de meeste Amsterdamse bochten kun je helemaal niet doorkomen met een BN sneltram, het eindpunt van tram 5 in Amstelveen is met een CAF over het buitenspoor nog net aan te doen maar met een BN kun je zoiets wel vergeten.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ardan »

Ja, ik droomde over de BN-sneltram, die de Molukkenstraat kwam uitrijden en de Insulindeweg naar het Flevopark op wilde draaien :lol: @ Dexter: nee, ik ga die kast niet meer in :twisted: en ja, het gaat nog steeds goed, 3 weken houden we het al uit met elkaar *O*
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Oud forumgebruiker »

Afbeelding Ok, zie je onder die gast die stagedivet dat bange oogje met die bril? Ik zag alweer een voet in mn oog komen :lol:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dit is echt hilarisch trouwens. Zeuren over spelfouten en dan kreativiteit met een K schrijven :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Wat trouwens nooit in het banmeldtopic terecht is gekomen, was dat die meneer ook nog een kloon onder de naam OAD heeft gehad :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Justin »

Kaasjes zijn het ook :P.



Mag ik even kwijt... dat ik het nu bijzonder vervelend vind dat ik nog een oude laptop heb :(. Moet voor m'n opleiding ArcGIS 10.0 installeren, alleen die vereist 2.2 GHz.... en ik heb maar 1.6 GHz -_-".
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ik wou zeggen, wou je mijn oudje overkopen, maar die heeft maar 2,0 GHz. Wilde hem eigenlijk deze week uitfaseren :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Justin »

Humm, en heb even het geld niet om een nieuwe laptop aan te schaffen :\....

Waarom koos ik ook al weer een opleiding die sterk op softwareontwikkelingen is gericht :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door MdJ »

ziggy schreef:Dit is echt hilarisch trouwens. Zeuren over spelfouten en dan kreativiteit met een K schrijven :lol:
Of eerder in de vierde alinea op dezelfde pagina "Gediskussierd". Ik denk dat meneer de c in de ban doet, omdat dat engels lijkt... En tja, dat moet ook helemaal overgevlogen worden (= slecht voor het milieu en krijg je files van)
Laatst gewijzigd door MdJ op ma 22 nov 2010, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij twijfel: gebruik beton.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door webguy »

Welke software _vereist_ een bepaalde processor. Beetje lomp met meerdere core's etc tegenwoordig.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

MdJ schreef:
ziggy schreef:Dit is echt hilarisch trouwens. Zeuren over spelfouten en dan kreativiteit met een K schrijven :lol:
Of eerder in de vierde alinea op dezelfde pagina "Gediskussierd". Ik denk dat meneer de c in de ban doet, omdat dat engels lijkt... En tja, dat moet ook helemaal overgevlogen worden (= slecht voor het milieu en krijg je files van)
Is er niet zo´n beweging in de jaren 60 geweest die stelselmatig alles met een K schreef?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door webguy »

Justin schreef:Humm, en heb even het geld niet om een nieuwe laptop aan te schaffen :\....

Waarom koos ik ook al weer een opleiding die sterk op softwareontwikkelingen is gericht :mrgreen:
Heb je het trouwens al wel geprobeerd? Want volgens de lijst zijn "Intel Core Duo, Pentium en Xeon" processors ondersteund. Core Duo is 3 jaar oud, Pentium 4 nog ouder (tegenwoordig Pentium D). Of wil 'ie uberhaupt niet installeren op je laptop?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Justin »

Hij wilt überhaupt niet installeren... heb wel de benodigde SP's en dat soort dingen... Maar ja :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ardan »

ziggy schreef:(plaatje) Ok, zie je onder die gast die stagedivet dat bange oogje met die bril?
Nee, omcirkel eens?
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

Dan is het misschien tijd dat jij een bril neemt? :lol:


(okee zie hem zelf ook niet)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Onder het achterste been, links van de jongen die tegen de rand van de foto gedrukt staat. Zo te zien met een wit shirt.

Waarom kan ik trouwens nooit eens rustig naar de supermarkt. Eerst moet ik mijn bonuskaart laten resetten bij de kassaopzichtster, vervolgens gingen alle alarmbellen van de statiegeldautomaat af toen ik er een leeg kratje bier in zette, want hij zat vol of zoiets. Daarna was ook nog mijn favoriete muesli op en tot slot van rekening vergat ik mijn embalagebon te scannen, dus heb ik nog een bon van 4,90 in mijn portomonnee zitten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ennes »

Niet alleen bij ons zeuren ze over de spoorwegen

klik

zie vooral de reacties :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Onder het achterste been, links van de jongen die tegen de rand van de foto gedrukt staat. Zo te zien met een wit shirt.

Waarom kan ik trouwens nooit eens rustig naar de supermarkt. Eerst moet ik mijn bonuskaart laten resetten bij de kassaopzichtster, vervolgens gingen alle alarmbellen van de statiegeldautomaat af toen ik er een leeg kratje bier in zette, want hij zat vol of zoiets. Daarna was ook nog mijn favoriete muesli op en tot slot van rekening vergat ik mijn embalagebon te scannen, dus heb ik nog een bon van 4,90 in mijn portomonnee zitten.
Eén leeg krat en vier lege flessen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ja. Een krat bier en vier flessen cola. Was ook een heel klein feestje :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten