Mag ik even kwijt #60

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2dyDqv2m ... re=related[/youtube]
Dit is ook wel nostalgie. Marijke is wel dom, vooral aan het einde :lol:
Maar wat was dat daar altijd duur in die prijzenwinkel... Een cd opberghoes voor 180 gulden. De frituurpan voor 200 gulden, discman voor 400 gulden.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Mark »

JeePee schreef:Op Oktoberfest na tig liter bier is zulke muziek best te pruimen hoor. Jammer alleen dat je gewoon weet dat de volgende dag erg vervelend gaat zijn als je dit soort muziek leuk gaat vinden ;)
Ja het scheelt vaak dat je na een aantal biertjes altijd begint mee te bleren terwijl je de tekst niet kent :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door STF »

Die leidingzoeker van Bosch is wel een beetje te gevoelig; voordat ik begon te boren haalde ik hem over de wand heen, gelijk verscheen het hoogspanningsteken op het display ter indicatie dat er een elektraleiding loopt wat ik daar eigenlijk helemaal niet zou verwachten, tot ik me bedacht dat er aan de andere kant van de 45 cm dikke muur een elektraleiding over de muur loopt. Dan mag je toch wel erg lange pluggen/schroeven hebben wil je die leiding raken. :wink:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Vinny »

Maar wat was dat daar altijd duur in die prijzenwinkel... Een cd opberghoes voor 180 gulden. De frituurpan voor 200 gulden, discman voor 400 gulden.
Welkom in de jaren 90..., de euro heeft niet alles duurder gemaakt :mrgreen:
Discmans waren vrij prijzig destijds :)

Een prijs die ik graag had willen winnen was de moonlight cruise in de Hollandse Biesbosch ter waarde van 150 gulden, dat kon je op de radio-versie van het Rad winnen waar ik een paar keer aan heb proberen te deelnemen. :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Volgens mij is daar bewust voor gekozen (geen vrij reizen/korting in de middagspits). Je kunt Dal Vrij geloof ik officieel ook niet combineren met VDU (dan wordt dus vol tarief afgeschreven zo te zien).

Kun je niet de Dal Vrij op een andere chipkaart laten zetten en 's middags met VDU reizen? :mrgreen:
Bij WeekendVrij krijg je trouwens korting buiten het weekend, ik weet niet of je met DalVrij ook een VDU meegeleverd krijgt. Het lijkt me niet dat daar bewust voor is gekozen maar je weet het maar nooit met die sukkels in Utrecht :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door deadlock »

Tochjo schreef:
Caspar schreef:DalVrij? Heb ik iets gemist? :oops:
Zie deze pagina.
Die pagina klopt niet want ik reis na 18:30 gewoon gratis!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Tochjo »

Volgens mij staat dat er ook?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Geert »

Ja, volgens mij ook...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door ODRAIL »

Vinny schreef:
Maar wat was dat daar altijd duur in die prijzenwinkel... Een cd opberghoes voor 180 gulden. De frituurpan voor 200 gulden, discman voor 400 gulden.
Welkom in de jaren 90..., de euro heeft niet alles duurder gemaakt :mrgreen:
Discmans waren vrij prijzig destijds :)

Een prijs die ik graag had willen winnen was de moonlight cruise in de Hollandse Biesbosch ter waarde van 150 gulden, dat kon je op de radio-versie van het Rad winnen waar ik een paar keer aan heb proberen te deelnemen. :oops:
Heb ooit een keertje in de jaren 90 op radio Noordzee mee gedaan met "Valt het muntje ja of nee". Zat er slechts 40 cent (in guldens toen nog) naast. Maar net niet gewonnen omdat mijn tegenspeler er maar 5 cent naast zat :shock: :? :wink:.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door deadlock »

Tochjo schreef:Volgens mij staat dat er ook?
Uhuh, het is wikipedia dus ik heb het maar even aangepast ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Justin »

Caspar schreef:(... filmpje ...)
Dit is ook wel nostalgie. Marijke is wel dom, vooral aan het einde :lol:
Maar wat was dat daar altijd duur in die prijzenwinkel... Een cd opberghoes voor 180 gulden. De frituurpan voor 200 gulden, discman voor 400 gulden.
Heerlijk. I love the nineties...

Maar ja, je snapte ook wel waarom het eind jaren '90 is vervangen door Lucky Letters. Alleen al doordat er aan het rad gedraaid werd, was je meer dan de helft van de speeltijdkwijt :p. Maar ja, daar is het een rad voor :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Hans van der Togt was te dronken om ook nog maar enigszins succesvol een spelletje te spelen. Het is ook wel een ontzettend hersendodend tv-programma geweest :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door ODRAIL »

Zojuist even een update binnen gehaald voor windows Vista: maarliefst 25 kb (nee geen tikfout) groot :shock: :wink:.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Daantje »

Ik wilde van de week reizen op saldo voor NS op m'n kaart laden maar dat kan niet omdat er ook een jaartrajectabonnement op staat. Ja? Ik wilde volledig buiten m'n abonnement reizen maar wist niet zeker of ik heen en terug of alleen heen met de trein zou gaan. Jammer dat dat niet kan. Uiteindelijk ben ik zowel heen als terug met de auto gegaan.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

Heerlijk. I love the nineties...

Maar ja, je snapte ook wel waarom het eind jaren '90 is vervangen door Lucky Letters. Alleen al doordat er aan het rad gedraaid werd, was je meer dan de helft van de speeltijdkwijt . Maar ja, daar is het een rad voor .
Bij mijn oma stond het altijd aan, en die zat zich dan op te winden over Hans dat ie zo zat te ouwehoeren met die kandidaten. Ze riep dan letterlijk: Zit niet zo te teuten flikker, zo krijgen we nooit een vierde ronde. Ik heb me wel eens afgevraagd of het nog wel leuk is om te kijken als je je overal aan ergert... Zei mijn oma er dan later bij: Ja Hans is homo, niet dat het erg is hoor, maar hij is het wel. Ik wist niet eens wat 'homo' was.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Ik wilde van de week reizen op saldo voor NS op m'n kaart laden maar dat kan niet omdat er ook een jaartrajectabonnement op staat. Ja? Ik wilde volledig buiten m'n abonnement reizen maar wist niet zeker of ik heen en terug of alleen heen met de trein zou gaan. Jammer dat dat niet kan.
Tja, je mag nog niet op saldo reizen van NS met een trajectkaart. Vind 't zelf ook een beetje raar dat ze dat nogsteeds niet mogelijk gemaakt hebben.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Iemand op mijn Facebook heeft al een kerstboom neergezet.

Hoe zeer ik ook van kerst, dennennaalden, kerstkransjes en andere kerstversiering houd, ik vind dat je in Nederland pas op 6 december een kerstboom neer mag zetten. :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

Facebook :r
Kerst :r
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Ik heb Facebook al zo lang dat ik eigenlijk niet eens meer weet hoe ik het zonder deed (A)

Even teruggezocht: Sinds 13 september 2009 heb ik Facebook.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Ik heb Facebook al zo lang dat ik eigenlijk niet eens meer weet hoe ik het zonder deed (A)

Even teruggezocht: Sinds 13 september 2009 heb ik Facebook.
Waar kan je dat zien (die datum)? Ik heb mijne denk ik sinds de zomer van 2009 ergens.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Ik gooi geen mail weg, heb gewoon het registratiemailtje teruggezocht :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Hoe zeer ik ook van kerst, dennennaalden, kerstkransjes en andere kerstversiering houd, ik vind dat je in Nederland pas op 6 december een kerstboom neer mag zetten. :|
Ik vind Sinterklaas wel leuk, maar ik vier het niet omdat het voor onze familie een beladen datum is. Wel wachtte ik ieder jaar tot 6 december met de kerstboom, maar vorig jaar had ik 'm na een citytripje naar Stockholm al op 4 dec staan. En dit jaar ben ik voornemens om 'm op 1 dec op te zetten.
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Justin »

KM46 schreef:Zojuist even een update binnen gehaald voor windows Vista: maarliefst 25 kb (nee geen tikfout) groot :shock: :wink:.
Ik moest nog SP1 en SP2 halen... en nog eens 60 updates (vreemd als de auto-update wel aan staat... maar hij gaf die updates zeker niet voordat ik SP1 en SP2 had binnengehaald -- reden was dat bij het verschijnen en installeren van SP1 mijn laptop faliekant sloom werd ... voor een install van normaal 30 seconden deed hij nu er een uur over... dus had hem geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd, en niet meer SP1 erop gezet...)...

Dus was ik mn hele zaterdagavond kwijt aan updaten =(.

Anyway,

Ik wil een winterslaap houden :(.

@ Bee... leuk... ik ben FB-verslaafd, ook al speel ik de spelletjes nooit. Het is fijn om al mijn buitenlandse familie en vrienden op die manier dagelijks te "spreken".

Which reminds me... ik moet bij mij nog Hyves unpluggen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Ik vind Sinterklaas wel leuk, maar ik vier het niet omdat het voor onze familie een beladen datum is. Wel wachtte ik ieder jaar tot 6 december met de kerstboom, maar vorig jaar had ik 'm na een citytripje naar Stockholm al op 4 dec staan. En dit jaar ben ik voornemens om 'm op 1 dec op te zetten.
Jij lijkt me niet het type die iedere dag met de stofzuiger rondom de kerstboom de afgevallen naalden opzuigt. Kunstkerstboom? Of heb ik geen mensenkennis :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

Ik zet rond deze tijd meetal wel mijn keramische kerstboom met elektrische lampjes neer :)

Kan ik zo wel weer eens gaan doen *O*
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 48 gasten