Mag ik even kwijt #60

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Ardan »

Een rustige zondagavond alleen thuis, koud buiten... tijd om weer eens een oude hobby op te pakken, de modelbouw :)
Zodoende staat er in huize Ardan een trafostation in de steigers.. eehh... wasknijpers..
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Rienstertje »

Vandaag zat ik even wat oudere foto's terug te kijken, tot ik deze foto vond, gemaakt langs de Maaslijn van een GTW met zeer aardige machinist, voor t gemak heb ik m even ingezoomd:

Afbeelding
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

:lol: Wat een sukkel ben je dan zeg :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Justin schreef:
KM46 schreef:Zojuist even een update binnen gehaald voor windows Vista: maarliefst 25 kb (nee geen tikfout) groot :shock: :wink:.
Ik moest nog SP1 en SP2 halen... en nog eens 60 updates (vreemd als de auto-update wel aan staat... maar hij gaf die updates zeker niet voordat ik SP1 en SP2 had binnengehaald -- reden was dat bij het verschijnen en installeren van SP1 mijn laptop faliekant sloom werd ... voor een install van normaal 30 seconden deed hij nu er een uur over... dus had hem geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd, en niet meer SP1 erop gezet...)...

Dus was ik mn hele zaterdagavond kwijt aan updaten =(.
Ik was mijn laptop bestaande uit inferieure uit elkaar vallende troep zo zat dat ik van de week maar een Apple heb gekocht. Dacht ik eindelijk van die continue Windows Updates af te zijn, had ik bij de eerste keer aanzetten al meteen 1,5 gb aan updates te pakken. Dus na opnieuw opstarten (nieuwe versie van Snow Leopard) komen er nog meer updates, moet ik weer opnieuw opstarten voor Safari. Weer een illusie van nooit meer opnieuw opstarten armer :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Justin »

Bizar, zo veel aan updates....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

Net BNN '3 op reis' gekeken met Nicolette in de trein in Roemenië en in de stad Boekarest. Krijg meteen weer reislust als ik dat zie. Volgens mij is er geen leuker land om te treinen dan Roemenië in Europa. (als je geen haast hebt)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

Roemenië is wel het meest die-hard wat ik tot nu toe gezien heb ja. Hoewel in een verder verleden Salzburg - Athene en de Krasnaya Strela (Rode Pijl, St Petersburg - Moskou) er ook mochten zijn _O_
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door ODRAIL »

Mag ik even kwijt dat dit bericht nummer 700 is van mij op dit forum :wink:.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Stefan »

Bee schreef: Ik was mijn laptop bestaande uit inferieure uit elkaar vallende troep zo zat dat ik van de week maar een Apple heb gekocht. Dacht ik eindelijk van die continue Windows Updates af te zijn, had ik bij de eerste keer aanzetten al meteen 1,5 gb aan updates te pakken. Dus na opnieuw opstarten (nieuwe versie van Snow Leopard) komen er nog meer updates, moet ik weer opnieuw opstarten voor Safari. Weer een illusie van nooit meer opnieuw opstarten armer :')
Wees blij dat restarten een stuk sneller gaat dan bij Windows... :mrgreen: Ik heb nu ook al een tijdje een Macbook in gebruik en het klopt inderdaad wat ze zeggen: Once you go Mac, you never go back! :D
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door AppleMoose »

Ardan schreef:Een rustige zondagavond alleen thuis, koud buiten... tijd om weer eens een oude hobby op te pakken, de modelbouw :)
Zodoende staat er in huize Ardan een trafostation in de steigers.. eehh... wasknijpers..
Leuk dingetje!
Heb je ook een treinbaan, of ga je die nog maken? :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Etienne »

Ronaldussen schreef: Heb je ook een treinbaan, of ga je die nog maken? :)
Ah, die staat hier nog in de schuur te verstoffen :(
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Ardan »

Geen vaste baan, maar wel behoorlijk wat spullen... behoorlijk wat Märklin C-rails, een stoomlocje+wagonnetjes van de startset, een 1700-loc met twee ICRm-rijtuigen, heel veel gebouwtjes, waarvan een deel zelfbouw, van alles en nog wat.. toen ik in Winterswijk nog een grote kamer had, kon ik hem daar met gemak opbouwen, moest wel na een paar dagen weer weg. Hier in Dv heb ik er gewoon geen ruimte voor helaas :(
Ik doe ook maar wat
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Mark »

Hmm ik stond net met de auto met een vastgelopen rem op de ring van Almelo stil. Een stank dat er van die velg af kwam... niet normaal :N Vond het al maf dat het ding nauwelijks harder wou dan 50...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door AppleMoose »

"De ring van Almelo" ook echt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Ardan: Tja, ruimtegebrek is een veel voorkomend probleem in de modelwereld. Leuk dat je ook aan zelfbouw deed/doet :pos:

@Pijnacker: Stof eraf blazen en karren maar ;)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door MdJ »

@Mark: met de VW-bus/camper etc? :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Mark »

Ja, Almelo heeft een ring ;) Of nouja de singel, whatever :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Ik heb Facebook al zo lang dat ik eigenlijk niet eens meer weet hoe ik het zonder deed (A)

Even teruggezocht: Sinds 13 september 2009 heb ik Facebook.

Ikzelf draai sinds 23 mei 2009 mee op Feestboek... *O*
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Ardan »

Klaar!
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

@Ardan: Ziet er realistisch uit. Ga je er ook nog eentje metselen met van die Gamma minibaksteentjes :P
Stefan schreef:
Bee schreef: Ik was mijn laptop bestaande uit inferieure uit elkaar vallende troep zo zat dat ik van de week maar een Apple heb gekocht. Dacht ik eindelijk van die continue Windows Updates af te zijn, had ik bij de eerste keer aanzetten al meteen 1,5 gb aan updates te pakken. Dus na opnieuw opstarten (nieuwe versie van Snow Leopard) komen er nog meer updates, moet ik weer opnieuw opstarten voor Safari. Weer een illusie van nooit meer opnieuw opstarten armer :')
Wees blij dat restarten een stuk sneller gaat dan bij Windows... :mrgreen: Ik heb nu ook al een tijdje een Macbook in gebruik en het klopt inderdaad wat ze zeggen: Once you go Mac, you never go back! :D
Bij de eerste ronde updates zat ook een Firmwareupdate voor de Macbook Pro, dat duurde wel een paar minuten. Voor de rest valt het allemaal wel mee inderdaad. Natuurlijk ook leuk, de dag na de aanschaf kom je op je werk en heb je meteen weer allerlei problemen met Windows (IT-mannetje had er ook weer een ultieme ducktape-oplossing voor...*). Weet je opeens waarom je een Apple koopt.

*Oplossing: Als het inlogscherm verschijnt kan je het beste een minuut wachten voordat je inlogt, omdat er anders mogelijk geen netwerkverbinding is en Novell niet opgestart kan worden en de netwerkschijven niet bereikbaar zijn. Rot toch op met dat Zenworks man :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Geert »

Zenworks heeft weinig te maken met het mappen van je netwerkschijven hoor. Dat lijkt me eerder een probleem van de gare Novell client.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:
Dexter schreef:Ik vind Sinterklaas wel leuk, maar ik vier het niet omdat het voor onze familie een beladen datum is. Wel wachtte ik ieder jaar tot 6 december met de kerstboom, maar vorig jaar had ik 'm na een citytripje naar Stockholm al op 4 dec staan. En dit jaar ben ik voornemens om 'm op 1 dec op te zetten.
Jij lijkt me niet het type die iedere dag met de stofzuiger rondom de kerstboom de afgevallen naalden opzuigt. Kunstkerstboom? Of heb ik geen mensenkennis :lol:
@Caspar: Pssst, het zit wel goed hoor met die mensenkennis van jou. :mrgreen: Ik heb idd een kunstkerstboom, maar dan wel een levensechte. Voeg daar 88 ballen, 1 piek, 320 lampjes en 14 slingers aan toe en je ziet er niks meer van. Overigens was ik altijd een fel tegenstander van 'neppe' kerstbomen, tot ik 6 jaar geleden zelf overstag ging.
Vallend blad maakt rails glad.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Dexter »

Rienstertje schreef:Vandaag zat ik even wat oudere foto's terug te kijken, tot ik deze foto vond, gemaakt langs de Maaslijn van een GTW met zeer aardige machinist, voor t gemak heb ik m even ingezoomd:

Afbeelding
Tssss, dit vind ik nou écht zielig gedrag! :N Wat ben je dan een triest persoon als je er zo'n sport van maakt om iemand z'n foto te verprutsen. :neg: Je hoeft het als mcn niet persé leuk te vinden dat je op de foto gezet wordt, maar dit is weer het andere uiterste. Ik zit er ook niet altijd met een big smile :mrgreen: bij, maar ik zou dan eerder m'n hoofd wegdraaien.
Vallend blad maakt rails glad.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Stefan »

Inderdaad, zoiets is behoorlijk zielig. Ik zou me er persoonlijk niet druk om kunnen maken om eerlijk te zijn. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Justin »

@Dexter tja ik geloof dat dit keer gewoon het doel was de foto te verprutsen :neg:.
@Dexter onze kerstboom ziet er na 15 jaar ook zo ontzettend lelijk uit...

@Ardan ziet er goed uit :pos:

@Bee/Stefan: Veel plezier met de Macs :p. Ik zit misschien nog steeds erg in een Microsoft lock-in, maar heb geen geld om het te laten vervangen. Verder vind ik Microsoft steeds irritanter aan het worden, alhoewel het vooral gewenning is (lees: luiigheid) wat een barrière vormt bij mij (Ik hekel overigens het feit dat sommige dingen alleen in IE volledig ondersteund worden, zoals Webmail en BlackBoard :neg: ).

Zo, en nu ikzelf:

Het is koud, heb twee broeken aangetrokken :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Freek »

Bee schreef: Even teruggezocht: Sinds 13 september 2009 heb ik Facebook.
fys schreef: Ikzelf draai sinds 23 mei 2009 mee op Feestboek... *O*
Doet even kinderachtig en mmeld dat ik al sinds april 2008 lid ben. Doe er nu overigens niets meer mee
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten