Over relaties, homo's en hetero's

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Ardan »

Ben ik even blij dat ik van het type ben waar je het bijna niet van merkt :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Ben ik even blij dat ik van het type ben waar je het bijna niet van merkt :mrgreen:
Nou precies. Je kunt echt overdreven nichterig gaan doen, of je kunt het laten :) :pos:
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Cookie »

Mark schreef:Wat is de bedoeling van dit topic überhaupt?
Heb dit topic afgesplitst van het Serious Request metingtopic, aangezien dat behoorlijk OT begon te worden. Met als doel overzichtelijkheid op het forum :P .
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Daarbij kwam wel de vraag omhoog, is het allemaal makkelijker als homo?
Ik denk eerder dat holebi's het juist veel moeilijker hebben dan hetero's omdat de spoeling veel dunner is, zeker als je niet uit een grote(re) stad komt waar geen levendige gay-scene is en je bent een beetje shy. Behalve bij Geer, Goor en Mike de Boer staat het nog steeds niet op ieder's voorhoofd wat zijn of haar voorkeur is.

En als je dan eenmaal in de gay-scene beland en 'gelijkgestemden' ontmoet, dan krijg je vaak hiermee te maken:
Ronaldussen schreef:Tja, dat is juist wat mij zo tegenstaat aan holebi-kroegen. Iedereen lebbert elkaar af zonder elkaar echt te kennen, iedereen duikt met iedereen het nest in. Als je zo'n kroeg binnenkomt, kijkt 3kwart van de kroeg je aan en staan ze je met hun ogen je "uit te kleden" (Vooral oudere mannen doen dat graag ), de relatie is nog niet uit, of men gaat al naar de volgende.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Ardan »

Inderdaad, daar heb ik ook veel mee te maken gehad. Het is júíst hetgene dat de scene ook weer heel erg moeilijk maakt anderszijds. Heeft me de nodige moeite en verdriet gekost door onprettige ervaringen die mij dat leerden. Dat je met iemand het bed induikt (of iets dergelijks :P ) wil lang niet altijd zeggen dat er ook iets van liefde of zo bij komt kijken. Ja, je waardeert elkaar en je vindt elkaar 'leuk', maar meer ook niet. Dat is een verschil die je moet kunnen aanvoelen, is het 'echt' of niet?
En breek me de snavel niet open over oude mannetjes... Ik ben 21, maar zie eruit als 18. Jong koppie. Hoe vaak ben ik al niet door 30-plussers of nog ouder versierd... Dat vind ik echt waanzinnig kansloos, dat je niet eens beseft hoe kansloos je zelf bent. Alsof ze denken dat ik val op iemand die mijn vader of opa had kunnen wezen. Er zit wel een heel leuke kant aan: het subtiele afwijzen *O* en dan moet je ze eens zien afdruipen *O*
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Justin »

Ardan schreef:(...) Ik ben 21, maar zie eruit als 18. Jong koppie. Hoe vaak ben ik al niet door 30-plussers of nog ouder versierd... Dat vind ik echt waanzinnig kansloos, dat je niet eens beseft hoe kansloos je zelf bent. Alsof ze denken dat ik val op iemand die mijn vader of opa had kunnen wezen. Er zit wel een heel leuke kant aan: het subtiele afwijzen *O* en dan moet je ze eens zien afdruipen *O*
Haha geniet daar voorlopig nog maar even van, die aandacht althans :P. Zie het als compliment :p.

Aangezien ik me haast nooit in het openbaar vertoon op dat soort plekken (sowieso, laatste keer dat ik op zo'n plek is meer dan 2 jaar geleden), heb ik er geen last van. He get, begin wel erg burgerlijk te worden O.O
Fles schreef:Hokjes douwen is wel erg verleidelijk he? :lol:

hihi ik zei "douwen" :mrgreen:
LOL *O* :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

Ardan schreef:En breek me de snavel niet open over oude mannetjes... Ik ben 21, maar zie eruit als 18. Jong koppie. Hoe vaak ben ik al niet door 30-plussers of nog ouder versierd... Dat vind ik echt waanzinnig kansloos, dat je niet eens beseft hoe kansloos je zelf bent.
Doe jij eens even rustig vriend :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door deadlock »

Fles schreef:oh serieus, okee :)

Dan moet ik zeggen dat het me weleens opvalt dat de sfeer in homo-kroegen vaak veel relaxter is dan in, laten we zeggen, niet-homo-kroegen. Het komt namelijk weleens voor dat je gewoon naar een kroeg gaat om een biertje te drinken. En niet om te checken wat voor chickies er allemaal te hosselen zijn. Dan zit je ook niet te wachten op chickies die uitstralen "HOSSEL MIJ!". Dan zit je gewoon te wachten op aandacht van de tap-bedien(st)er. :pos:
Mijn stamkroeg is gelukkig geen vleeskeuring en je kan er relaxt dansen en springen in het weekend <3<3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
Ardan schreef:En breek me de snavel niet open over oude mannetjes... Ik ben 21, maar zie eruit als 18. Jong koppie. Hoe vaak ben ik al niet door 30-plussers of nog ouder versierd... Dat vind ik echt waanzinnig kansloos, dat je niet eens beseft hoe kansloos je zelf bent.
Doe jij eens even rustig vriend :lol:
Ja maar wij zijn eigenlijk 4 ;)

Ik ben nog geen 30plus maar wel bijna ;o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door AppleMoose »

Fles schreef:
Ronaldussen schreef: in de tenten waar ik geweest ben voerde dit soort types wel de boventoon :Y
Hokjes douwen is wel erg verleidelijk he? :lol:

hihi ik zei "douwen" :mrgreen:
Sommige mensen vragen er nou eenmaal om :lol: :lol:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Vinny »

In een gewone kroeg komen er namelijk niet op 1 avond een stuk of 3 vrouwen op me af helaas.
Tja wellicht ligt het dan aan de kroeg waar je komt. Ik heb afgelopen zomer op reis in Berlijn en Luxemburg wel eens Duitse tienermeisjes op afstand moeten houden. Ik dacht nog bij mezelf: dit had ik 10 jaar geleden moeten weten..., dan had ik de tijd van mijn leven gehad... :@
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

Jij valt alleen op meisjes met een snor vinny, dat weet iedereen. :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Caspar »

Duitse tienermeisjes
Het schijnt dat tienermeisjes veel doen voor een Breezah, weet niet of dat het een en ander verklaart?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Nah, Duitse tienermeisjes vallen vaak vies tegen...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Oud forumgebruiker »

Nu lijkt het net of ik dit topic geopend heb (n)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Maar wij kunnen toch al boeken vol schrijven over relaties, homo's en hetero's _O-

;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ach ja... als je een aantal jaartjes op enkele fora vertoeft ziet zie je heel wat kasten open gaan en een aantal relaties opbloeien en kapot gaan ja :Y
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

:mrgreen: :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Oud forumgebruiker »

Geniet nog steeds en heb vooral genoten van de verschillende soaps die spe(e)l(d)en _O-
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Groots vermaak inderdaad :Y
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Wubbo »

Heb ik wat soaps gemist? (A)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Ja genoeg... heb je even? :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Wubbo »

Ja hoor, tijd zat ;-)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Vraag me alleen af of het verstandig is dat hier te verspreiden... :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Maik »

Ik denk dat je dat de mensen hier niet aan moet doen... :mrgreen:
Pommes.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten