Mag ik even kwijt #61

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ennes »

find_your_spot schreef:Ben ik de enige op dit forum die al zijn hele jeugd lang is opgegroeid met een vaatwasser? :@
Hier staat al 6 jaar een vaatwasser die ik nog steeds niet heb aangesloten. bak warm water, beetje sop en een afwasborstel werkt prima!

@find_your_spot

Afbeelding

Aangezien je bent opgegroeid met een vaatwasser, dit is nou een afwasborstel!!!! :wink:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door STF »

Find_your_spot heeft in augustus bij ons in de spoelkeuken meegeholpen met de afwas dus hij weet onderhand een beetje hoe het in zijn werk gaat.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ardan »

FYS is gewoon een verwend nest. Volgens mij komt echt alles hem gewoon aanwaaien.
Toevallig reed een bevriende buschauffeur mij vanmiddagg naar het station. Het was aan het sneeuwen. Ik vroeg nog 'ik denk dat ze busroutes toch zeker wel strooien, of niet?' 'Nee hoor, kijk zo op de Stationsstraat maar..' En inderdaad. Klinkerweg, niet gestrooid, met een omhooggaande bocht het tunneltje uit, 30 bussen per uur, maar strooien? Neeeuuh. Hij zei nog 'Ik voel hem (de bus, red.) wel een beetje glijden, vind het toch wel even spannend zo..'
Terwijl ik in de trein naar Zwolle zat, op weg naar mijn vriend, had ik de accu van mijn telefoon even bijgeladen aan mijn laptop, hij was namelijk leeg. Net weer aangezet, belt mijn vriend op. 'Ben je al onderweg?' 'Ja, ben nu net in Wijhe.' 'ow shit.. omdat ik nog last van mijn rug heb, ben ik vandaag niet naar mijn werk gegaan maar had ik me ziek gemeld.. maar dat betekent dat ik ook geen bezoek mag ontvangen van de begeleiding..' (hij woont in een woonvorm). 'Oh.. nou ja okee, dan heb ik gewoon mijn telefoon nog uitstaan, je kon me niet bereiken, dus ik weet van niks!'
In Zwolle, boodschappen gedaan, want ik zou sowieso al voor het eten zorgen, meteen wat dingen voor hem meegenomen. Eenmaal aangekomen, aangebeld, en één van de begeleiding doet open. Onderhand kent alle begeleiding mij wel als zijn vriend, loop er ongeveer de deur plat. 'He hoi, je komt even de koeriersdienst spelen?' wijzend op mijn boodschappentas. 'Ja, inderdaad, ik zou vandaag koken.' terwijl ik doorliep. Op zijn kamer 'goh, ik kon zo doorlopen! Misschien hebben ze zoiets van naja, het is zijn vriend, dus dat is niet zo erg..' maar nee, 10 minuten later werd er op de kamerdeur geklopt. Ik deed open.
Begeleiding: 'Hoi, blabla, wat is de bedoeling eigenlijk?'
Ik: 'Eh, hoezo? Is er iets?'
B: 'Nou ja, hij had zich ziek gemeld, en dan is het eigenlijk niet de bedoeling dat er bezoek komt..'
Vriend: 'Ik had hem al geprobeerd te bellen, maar ik kon hem niet bereiken want hij had zijn accu leeg!'
B: 'Ja, dan had je dat even aan ons moeten melden, van dat hij eraan zou komen maar dat je hem niet kan bellen! Dan weten wij er ook van.. dat-ie even boodschappen komt brengen, prima, maar het is niet de bedoeling dat hij hier ook blijft als je ziek bent!'
Ik: 'Sorry, ik wist niet van die regel, of dat-ie ziek was.. zou ik dan in ieder geval mogen koken voor hem en zo?'
Zodoende kunnen regelen dat ik nog tot 18 30 mocht blijven (het was toen 17 15 uur). Ben toen ook weggegaan, ze had het gezien zelfs, maar na een rondje om ben ik door de nooduitgang weer naar binnen gekomen en kon nog een paar uurtjes blijven *O*
Maar goed, ik vind het wel waanzinnig lullig dat ik niet eens voor mijn vriendje mag zorgen als hij ziek is :evil: Dat hij dus de hele dag maar alleen moet zijn.. zelfs medebewoners mogen niet eens komen buurten..
Ik doe ook maar wat
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Rienstertje »

Vandaag de eerste sneeuwdag van deze winter hier in Noord-Limburg :D.
Een kleine impressie op en rond station Horst-Sevenum:

Afbeelding

Afbeelding

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W-Ez6Yg7Lu0[/youtube]
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door STF »

Ardan schreef:FYS is gewoon een verwend nest. Volgens mij komt echt alles hem gewoon aanwaaien.
Daarom pak ik hem ook een beetje streng aan wanneer hij hier is.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ardan »

@Rienstertje: Nice :D
@STF: GOED ZO!! :pos:
Ik doe ook maar wat
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door |Pim| »

Wat, wij hebben ookal zolang ik me kan herinneren een vaatwasmachine, hier zelfs twee.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Van die twee nieuwe NS winterreclames (tennisbal en stand-by) vind ik alleen die tennisbalreclame leuk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
menno47
Berichten: 161
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 12:09
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door menno47 »

Onze vriend AOD maakt het nu ook al te bont op het wegenforum !
http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php? ... 81#p498342
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Hij kan best een interessant verhaal hebben, maar hij zou het anders moeten brengen. Dit werkt niet echt mee natuurlijk.

Maargoed, ik ga maar even mijn schaatsen aantrekken, anders ga ik niet bij de brievenbus komen. De enorme lekkage is inmiddels helemaal bevroren, er ligt nu in de hal en voor de deur van de flat waar ik woon een enorme ijslaag :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Vannacht rond 3.40u ben ik me doodgeschrokken. Mijn computer en printer gingen ineens aan. Ik dacht echt eventjes dat er iemand in huis was. Wat bleek, de stroom was even uitgevallen, en als die weer terugkomt, dan gaan die twee vanzelf aan :roll: Uur later zelfde geval, nu niet meer geschrokken, maar wel vervelend omdat ik mijn warme bed uitmoest om ze weer uit te zetten.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:FYS is gewoon een verwend nest. Volgens mij komt echt alles hem gewoon aanwaaien.
Daar heb je helemaal gelijk in! :Y

Maar ik ben absoluut niet de beroerdste om het te delen met andere mensen!
For Your Railroad Adventures
menno47
Berichten: 161
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 12:09
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door menno47 »

Caspar schreef:Vannacht rond 3.40u ben ik me doodgeschrokken. Mijn computer en printer gingen ineens aan. Ik dacht echt eventjes dat er iemand in huis was. Wat bleek, de stroom was even uitgevallen, en als die weer terugkomt, dan gaan die twee vanzelf aan :roll: Uur later zelfde geval, nu niet meer geschrokken, maar wel vervelend omdat ik mijn warme bed uitmoest om ze weer uit te zetten.
Ik schakel de spanning voor mijn PC + printer en ook voor mijn audio/videoapparatuur 's nachts altijd uit, op het stekkerblok zit voor dit doel namelijk een schakelaar. Volgens de deskundigen op een ander forum zou dit ook veiliger zijn ! Bovendien scheelt het in je energiekosten.
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

menno47 schreef:Onze vriend maakt het nu ook al te bont op het wegenforum !
Dat doet ie toch weer vlotjes dan :lol:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Chauf21 »

menno47 schreef:Onze vriend AOD maakt het nu ook al te bont op het wegenforum !
http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php? ... 81#p498342
Nou weet ik eindelijk waar zijn letters voor staan :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Altijd Overal Delul? :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Auto Opruim Dienst :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door deadlock »

Jeetje wat een schatje die AOD.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Nouja, ik snap het soms wel hoor.

Nu wil de PVV weer een nieuwe snelweg aanleggen tussen Amsterdam en Gouda (tenminste, dat was altijd de originele A3) dwars door het groene hart heen. Het grootste deel van dat beoogde gebied ken ik wel, en is landschappelijk van hoge waarde. Daar bouw je toch geen snelweg doorheen :N
Laatst gewijzigd door Suus op di 30 nov 2010, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Ardan schreef:dat betekent dat ik ook geen bezoek mag ontvangen van de begeleiding..' (hij woont in een woonvorm).

[..]

Maar goed, ik vind het wel waanzinnig lullig dat ik niet eens voor mijn vriendje mag zorgen als hij ziek is :evil: Dat hij dus de hele dag maar alleen moet zijn.. zelfs medebewoners mogen niet eens komen buurten..
Wat een onzin zeg -o- Heeftie iets giga-besmettelijks of zo? Je hoeft iemand toch niet als een melaatse te isoleren van de hele wereld?? Zelfs al is hij ziek EN woont hij in een woonvorm :N Heb je ze niet gevraagd wat de term "Begeleiding" inhield volgens die lui? Geouwehoer zeg :neg:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door deadlock »

Een woonvorm geeft bij mij aan dat dat semi-onvrijwillig is eigenlijk. Anders zou ik het commando dat ik weg moest gaan tenminste simpelweg negeren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Geert »

Caspar schreef:Vannacht rond 3.40u ben ik me doodgeschrokken. Mijn computer en printer gingen ineens aan. Ik dacht echt eventjes dat er iemand in huis was. Wat bleek, de stroom was even uitgevallen, en als die weer terugkomt, dan gaan die twee vanzelf aan :roll: Uur later zelfde geval, nu niet meer geschrokken, maar wel vervelend omdat ik mijn warme bed uitmoest om ze weer uit te zetten.
Vaak kun je dat in het BIOS uitzetten, of instellen dat ie-alleen opstart als de pc aanstond toen de stroom uitviel.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door AppleMoose »

Bee schreef:Nouja, ik snap het soms wel hoor.

Nu wil de PVV weer een nieuwe snelweg aanleggen tussen Amsterdam en Gouda (tenminste, dat was altijd de originele A3) dwars door het groene hart heen. Het grootste deel van dat beoogde gebied ken ik wel, en is landschappelijk van hoge waarde. Daar bouw je toch geen snelweg doorheen :N
Natuur is volgens die gasten vast ook een "Linkse Hobby".
Die gasten zijn totaal niet bezig met de toekomst van ons land.
Het zijn een stelletje gefrustreerde mafketels die hooguit twee doelen heeft.
Moslims het land uit jagen en "wraaknemen" op "Links" :roll:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

Ronaldussen schreef: Die gasten zijn totaal niet bezig met de toekomst van ons land.
Mooi, dan zet ik mijn hoofddoekje weer op.
For Your Railroad Adventures
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Mark »

Afbeelding

Wat een godsgruwelijk lekker spul is dat eigenlijk. Stond vandaag ineens zo'n pot in de keuken *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten