Weerberichten-gekwek #11

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Weerberichten-gekwek #11

Bericht door Caspar »

Hier in Hoorn sneeuwt het nu. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Het wordt morgen waarschijnlijk een klein beetje warmer, maar daarna gaan twee dagen lang alle registers open: zeer lage temperaturen en veel sneeuwval.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Fles »

Fijn, zat ik net op te wachten :neg:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Mark »

Het lijkt nu al de noordpool hier met die wind :?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Weerbericht is bijgesteld. Het wordt morgen kouder, maxima rond de -5, met sterke wind voelt het aan als -15. De dagen erna worden nog kouder, met in de nacht temperaturen tot -12 uit de sterke oosterwind.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Justin »

Hoera.... kom maar op met het 2e paar aan sokken, de 3e broeklaag en de 5e truilaag :oops:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Daantje »

Koop skisokken (y) Zorgde dat ik gisteren heerlijk warme voeten had. Vanmorgen gewone sokken aan en nu zijn m'n voeten net ijsklompjes.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Fles »

Opsodemieteren met die kou :evil: Er moet een huis gebouwd worden, en HEEL snel ook nog. :evil:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door STF »

Onder de + zeven graden kan er niet gemetseld worden, toch?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Fles »

Met vorst kan er geen beton gestort worden. En rond de kerst ligt het standaard OOK al 2 weken stil. Laten we die vorst gewoon DAN doen. Nu gewoon werken graag :Y
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door mb90 »

Vorstverlet is normaal gesproken bij een gevoelstemperatuur onder de -6 graden om 10 uur 's ochtends, dus dat zal de komende 3 dagen nog wel zo blijven gok ik.

Ik had in ieder geval vandaag niks in te meten, want het graven in de grond gaat niet zo rap nu met de vorst. Vind het normaal vrij saai een binnendag, maar met -2 op de Maasvlakte was het gister al vrij koud, dus dan zou het vandaag niet veel warmer geweest zijn. :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Justin »

Daantje schreef:Koop skisokken (y) Zorgde dat ik gisteren heerlijk warme voeten had. Vanmorgen gewone sokken aan en nu zijn m'n voeten net ijsklompjes.
Ik denk dat ik volgende keer maar gewoon m'n voetbalsokken erover heen trek O.O.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Ik heb nog wel een paar geitenwollen kniekousen liggen, nooit gedragen.

Van het andere paar kreeg ik nogal jeuk namelijk
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door JeePee »

Hardlopen met dit weer is serieus gewoon niet grappig -o- . Kat 1 ligt de hele dag in zo'n verwarmingmandje, kat 2 heeft eigenhandig(potig) één van hun slaapkussentjes naar de verwarming geduwd/gesleept. Beiden komen er alleen nog weg om te eten, drinken en om naar de kattenbak te gaan. Gezellig hoor...

Kortom: wanneer weer zomer??
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Justin »

Tell me about it... Heb van hardlopen in de winter een langdurige shin splint blessure van overgehouden. Ain't gonna run anymore!!!

Ik mis de zomer :(. Waar blijft die global warming nu 8-)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door STF »

JeePee schreef:Kat 1 ligt de hele dag in zo'n verwarmingmandje, kat 2 heeft eigenhandig(potig) één van hun slaapkussentjes naar de verwarming geduwd/gesleept. Beiden komen er alleen nog weg om te eten, drinken en om naar de kattenbak te gaan.
Minoes klapte vanmiddag gelijk haar beide oortjes in toen ze naar buiten ging, ze heeft haar hele leven al zo'n vreselijke hekel aan wind in oortjes.

Het is momenteel helemaal niet zo speciaal koud maar juist door die wind voelt het 10 graden kouder aan.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Wubbo »

Kan iemand die vrieskist buiten weer dicht doen? Bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Hoezo, het is uit de wind slechts -6.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Mark »

Haha, ik kreeg vandaag op station Hengelo een enquête van Prorail uitgereikt over het station. Waarop je ook een rapportcijfer kon geven aan het weer... dat zal vandaag weinig voldoendes opleveren _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Caspar »

Ja zo'n ding kreeg ik ook eens een paar maanden terug. Zullen ze wel willen onderzoeken of je beleving van slecht weer ook resulteerd in een lager raport cijfer voor andere spoor gerelateerde onderwerpen. Was trouwens een vreselijk lange lijst. Moest aardig doorpennen om de trein te halen die een kwartier later vertrok pas.
Met vorst kan er geen beton gestort worden. En rond de kerst ligt het standaard OOK al 2 weken stil. Laten we die vorst gewoon DAN doen. Nu gewoon werken graag
Ik was op het strand, en daar zijn ze dag en nacht aan het werk met het strand op te spuiten (500.000m3 zand), met een boot die zand ophaalt stuk uit de kust en dan met buizen het strand op spuit. Die mannen staan daar ook nu gewoon in de snijdende wind met hun meetapparatuur, gereeedschappen te timmeren en shovels te rijden. Heb ik wel respect voor in ieder geval.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Mark »

Twee kantjes was de lijst die ik kreeg. Ik deed er ook maar een minuutje of vijf over. ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Daniel »

Wubbo schreef:Kan iemand die vrieskist buiten weer dicht doen? Bij voorbaat dank.
Vooral die ventilator mag wel uit van mij... uit de wind was 't lopend nog wel te doen :P

Nu wel lekker aan de warme choco :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door STF »

De radiatoren die op de vorstbeveiliging staan beginnen sinds vandaag zelfs al te verwarmen, dat komt toch echt maar zelden voor zo vroeg in december.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Justin »

Ik heb even maar een beroep op de auto gedaan... ik heb niet zo'n zin om met de fiets naar de sportschool te gaan bij een gevoelstemperatuur van -15 graden... :mrgreen: Ga wel extra hard ter plekke trainen :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Weerberichten-gekwek #11

Bericht door Stefan »

Inmiddels is het hier in Numansdorp -7,9 graden. Brr!

Volgens een weerstation in de buurt is de gevoelstemperatuur momenteel -16 á -17 graden. Lekker hoor.. :N
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten