Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wubbo »

Ik was lekker bezig vandaag. Ik ben aan het werk, en stuur iets naar de printer. De printer staat een metertje of 20 verder, dus ik loop naar de printer. Ik loop langs de printer, kom er een metertje of 10 voorbij de printer achter dat ik naar de printer wilde, en liep dus door naar het toilet want daar moest ik ook heen. Na het toilet liep ik weer richting printer, maar halverwege bedacht ik me dat ik eigenlijk ook nog wel wat te drinken mee wilde nemen. Dis ik terug naar de drankautomaat, die naast het toilet staat. Drinken gepakt, en teruggelopen. Langs de printer, naar mijn werkplek. Op mijn werkplek kwam ik er achter dat ik nog drinken had, en dat ik nog steeds niet bij de printer was geweest. Dus daarna maar weer eens opgestaan en naar de printer gelopen (en dit keer ging dat wel goed, ik was er al bang voor dat ik de printopdracht toch niet verstuurd had maar dat viel mee).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15344
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ODRAIL »

Zo'n gevalletje had ik vandaag ook maar dan met een faxbericht die ik moest wegbrengen en op dezelfde route mijn postvak legen. Postvak en de wegtebrengen faxbericht waren op de begane grond, en ik zelf zit op de 6de etage. kon ik weer om alsnog mijn postvak te legen.

@Wubbo: Het is maandag :wink:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik ben ook wel eens met mijn postkarretje het hele gebouw door gesjeesd om dan er beneden achter te komen dat ik de sleutel van de postkluis vergeten was. :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

@Wubbo: Als je vergeten bent wat je eigenlijk ook alweer aan het doen was, moet je je stappen terug doen totdat het je weer begint te dagen. :wink: Dat helpt bij mij wel vaak tenminste.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:@Wubbo: Als je vergeten bent wat je eigenlijk ook alweer aan het doen was, moet je je stappen terug doen totdat het je weer begint te dagen. :wink: Dat helpt bij mij wel vaak tenminste.
O jij bent die collega die altijd achteruit loopt :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ja en ik rij ook weleens achteruit in een poging om vertraging in te halen. :mrgreen: Achteruit lopen durf ik sinds die gescheurde broek vorige week niet meer. :@
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door STF »

Dit is trouwens ook wel een lekkere blunder van die sleepdienst: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dZMwUkQ8IBQ&NR=1[/youtube]
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Caspar »

Ik een keer met een vriend op station Den Bosch: we wachten op de laatste s800 van die dag, die ons nog aansluiting in Amsterdam geeft op de laatste stoptrein naar Alkmaar. Zitten keurig op een bankje op het betreffende perron bij bordje 6. Vervolgens staat er heel in de verte een losse Plan V te wachten. Wij denken, zal wel een stoppertje zijn naar Geldermalsen ofzo. Nadat het wel erg lang duurde en die Plan V al weg was, zijn we eens gaan vragen hoe het met de IC naar Amsterdam zat. Nou, je voelt 'm al aankomen natuurlijk, dat was dat stelletje Plan V. Wij balen. De volgende (laatste) IC naar Amsterdam gepakt, die ook weer met 2xV reed, en in Amsterdam naar het Leidscheplein gelopen en daar de nachtbus naar Alkmaar gepakt, aankomst thuis: 3.45u ipv 2.00u. Zegt de HC van de laatste IC naar Amsterdam dat we niet de enige waren die zich die avond in het mat vergist hadden, in Maastricht waren er een paar jongens ingestapt die dachten dat het de stopper was naar Bunde, en die stonden dus te balen in Sittard.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39182
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Stap ik vanmiddag in Utrecht in de bus naar 't station, zeg ik "goedemorgen" tegen de buschauffeur :P Achja, 'tis nog een beetje wennen dat het al schemerig begon te worden rond het tijdstip dat ik instapte...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ik belde vanmiddag met de rijwielhandelaar om een afspraak te maken voor een jaarlijkse beurt voor mijn scooter. Vraagt ze: Wat voor type is het? Ik zeg: "Eeeeeeeeeeuh, dat is een goeie vraag... (Want natuurlijk had ik mijn papieren niet bij de hand) Even kijken, misschien staat het op de sleuteltjes. Oh, dat kan ik niet lezen, het zijn Japanse tekens!" :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door tsov »

Ik stond gisteravond laat huiswerk te maken op de vluchtstrook van de A10. Was vergeten te tanken :roll: :neg: :N :X :')
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

tsov schreef:Ik stond gisteravond laat huiswerk te maken op de vluchtstrook van de A10. Was vergeten te tanken :roll: :neg: :N :X :')
:lol: :lol: :lol:

sorry
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ik had zojuist ook een tankblunder. Ik stond bij de pomp ergens in een klein durp, ik draaide mijn tankdop los en wilde gaan tanken, toen er ineens een man met een muts kwam die de slang van de pomp pakte waar ik bij stond.

Dus ik roep verontwaardigd: "Hee zeg, ik was eerst ja!" :evil: Zegt die man: "Mag ie vol, meneer?"

Bleek het een tankstation met bediening te zijn... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Geert »

Ik had donderdagavond ook een stomme blunder. Ik had met vrienden afgesproken om wat te poolen. Ik kwam aanlopen bij het poolcentrum, daar stond al een meisje voor de deur te wachten. Ik kon het niet zo goed zien, maar ik dacht dat ze ook bij onze vriendengroep hoorde dus ik roep al heel vrolijk 'Hooooi' naar d'r. Kom ik wat dichterbij, blijkt het iemand te zijn die ik totaal niet ken en die op wat andere mensen stond te wachten -o-
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Dus ik roep verontwaardigd: "Hee zeg, ik was eerst ja!" :evil: Zegt die man: "Mag ie vol, meneer?"

Bleek het een tankstation met bediening te zijn... :@

Ja maar jemig, waar zie je dat nog? :shock: Dat verwacht je toch niet?? :D
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Stefan »

Hier bij ons in Numansdorp is er ook nog 1 tankstation waar er bediening is. Misschien woon ik toch écht in een boerendorp. :@ :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Marc »

Ook leuk vandaag: ik zag bij Smullers staan dat snacks afgeprijsd waren naar 1 eurie. Oké, ik had wel zin in een frikandel dus een euro in de muur werpen, maar het deurtje ging niet open. Na enkele keren trekken zag ik dat de frikandellen helemaal niet afgeprijsd waren en dus moest ik alsnog 1,40 dokken...
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8665
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Milco »

Wat mij ooit ewel eens is gebeurd, hier bij de bushalte in Almere:

Ik loop naar de bushalte om met lijn 1 naar Almere Buiten station te gaan, toen ik nog maar een klein stukje van de bushalte was verwijderd, zag ik in de verte een gelede Citaro aan komen rijden, welke vaak op lijn 1 rijden. Ik naar de bushalte rennen, even later was de bus er ook... BUITEN DIENST. :lol:
Heb ik voor Jan Doedel naar de bus gerend... :lol:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Klaasje »

Ik woon ongeveer 50 meter van een bushalte vandaan en kan dus redelijk goed in de gaten houden wat er zoal langskomt.
Een tijd terug was het 's ochtends en ik moest op tijd op school zijn voor een belangrijke les. Terwijl ik mijn tanden stond te poetsen zag ik een bus op destijds lijn 261 aan komen rijden en natuurlijk was dat de laatste om niet te laat te komen. Dus ik: Spugen, spoelen, rennen!!! De buschauffeur had de deur al dichtgedaan en begon met rijden maar stopte toch maar even omdat ik zo enorm hard aan kwam rennen. Bus nog gehaald *bus*
Het is alleen wel jammer als je dan de voordeur van het huis niet goed achter je hebt dichtgetrokken... :N Gelukkig was er nog familie thuis.....
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Klinkt bekend, ik ben weleens met het scheerschuim nog op mijn oren in de bus gestapt. Niet dat iemand wat zegt... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Vinny »

Ik heb de neiging om mijn broekspijpen in mijn sokken te doen als ik 's ochtends verward opsta. Merkwaardig genoeg ben ik daar twee keer op aangesproken in de trein, en beide keren door buitenlanders... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

wel eens beneden gestaan toen ik er achter kwam dat ik mijn all-stars onder mijn uniform had aangedaan. gelukkig nog redelijk op tijd, en niet terwijl ik al op station of op de trein zat.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39182
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Het "ergste" wat mij ooit overkomen is is dat ik 'n keer 's ochtends vergeten was iets van gel in m'n haar te doen... en je wilt niet weten hoe m'n haar eruit ziet als ik net uit bed kom :mrgreen:

En wat rennen voor bussen betreft... tja, vaak genoeg hard gelopen voor de bus in Utrecht als 't krap werd om de trein te halen, bleek het lijn 63 te zijn. En die stopt niet bij halte Europalaan.
Ook gevaarlijk: een bus trachten te herkennen aan een totaalreclame waarmee er maar eentje rondrijdt. Had ooit zo'n bus 's ochtends op lijn 3 gehad in Dordrecht en 's middags vervolgens een krappe overstap toen ik die bus zag staan. Bleek 'ie inmiddels op lijn 7 te rijden :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Caspar »

Ik heb wel eens in een zwembroek in een restaurant keuken staan werken in het Best Western hotel waar ik 5 jaar heb gewerkt. Ik was lekker naar het strand gegaan met vrienden, en was vergeten dat ik moest werken later op die middag. Toen ben ik meteen vanaf het strand daarheen gegaan, en een koksjas aangetrokken, met eronder dus mijn zwembroek zonder gel ook in mijn haar dus helemaal verwilderd :D
Was een apart gezicht, maar gelukkig is het geen open keuken daar.

(en trouwens ontzettend gaar om te werken als je de hele dag in de volle zon hebt gelegen)

Maarja, in dat hotel kon vrij veel, en hadden de gasten het niet eens door. Ik had ook al een paar keer de directeur 's ochtends op het toilet aangetroffen als ik een ontbijtdienst draaide, en me afvroeg waarom de wc al de hele tijd op slot was. Die was daar dan in slaap gevallen met iets te veel drank op de vorige nacht.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Mark »

Ik heb in de zomer weleens collega's met een zwembroek en op teenslippers binnen zien stappen die vervolgens een vrachtwagen moesten lossen... heb ze toch maar naar huis gestuurd om zich om te kleden, anders wordt het wel erg onveilig :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten