Mag ik even kwijt #61

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

In de categorie eeeh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

:D

"Brei hier een strop voor uw OV-verantwoordelijke bewindspersoon (and HANG THE FUCKER!!)"
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Zo tijd om naar de snackbar te gaan, na mijn ontbijt heb ik niets meer gegeten, doordat ik 6 uur onderweg ben geweest vanaf Groningen naar Hoorn. Oja, had gelukkig nog een Snickers onderin mijn tas zitten. Beetje energie had ik wel nodig :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Justin »

Dat zal best....

Ik fiets steeds langzamer door de sneeuw heen...

Code: Selecteer alles

YYYY-MM-DD Dest.   Km      Duration   km/h Avg  min/k Avg
---------------------------------------------------------
2010-11-18 Home    3,09    0:10:22    17,87     0:03:21
2010-11-19 Rail    3,09    0:09:55    18,72     0:03:12
2010-11-22 Home    3,09    0:09:51    18,80     0:03:11
2010-11-23 Home    3,21    0:13:05    14,70     0:04:04
2010-11-24 Rail    3,23    0:10:25    18,59     0:03:13
2010-11-24 Home    3,15    0:11:16    16,80     0:03:34
2010-11-29 Rail    3,13    0:11:17    16,66     0:03:36
2010-11-29 Home    3,18    0:11:12    17,01     0:03:31
2010-11-30 Rail    3,15    0:13:02    14,51     0:04:08
2010-11-30 Home    3,13    0:10:59    17,09     0:03:30
2010-12-03 Rail    3,19    0:13:39    14,02     0:04:16
2010-12-03 Home    3,20    0:16:48    11,44     0:05:14
Alleen op de 30e naar huis fietste ik wat sneller dan normaal...
Hummmm... volgens mij kan ik beter bij het CBS werken met m'n statistieken O.O.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Oja de koffie was niet gratis op Utrecht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Oja de koffie was niet gratis op Utrecht.
En de erwtensoep? :?:

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Niet gezien. Ook de toilet moest je gewoon voor betalen. Extra omzet werd er gemaakt, want het was superdruk bij de Servex verkooppunten omdat iedereen wel even iets wilde om op te warmen.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door JeePee »

Op Dv was de koffie wel gratis. Mocht ook wel nadat zo'n beetje alles op de corridor Randstad - Twente opgeheven was. Ook leuk dat ze omriepen dat alleen stoppers reden naar Es, komt er 2 min een IC aan die ook gewoon door reed naar Es... Enniewee ik heb t gered met slechts +70...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Oud forumgebruiker »

Pfoe, wat een werkdag vandaag... één stroom aan omleidingen en vertragingen en als klap op de vuurpijl wist een passagier de deur kapot te maken, waardoor iedereen alsnog de tram uit mocht. Ben blij dat ik nu lekker warm thuis voor de buis zit :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Geert »

Caspar schreef:Oja de koffie was niet gratis op Utrecht.
Hoe laat was dat? Mijn zusje was er van 15:30 tot 17:30 en volgens haar was de koffie op een gegeven moment wel gratis.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Ik er vanaf 15.10 tot 16.20 gestaan. En ergens daartussen in koffie gehaald. Heb gewoon moeten betalen, en ook niet gehoord dat er een omroep berichtje was dat het gratis zou zijn.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door deadlock »

Ik zat tijdens de sneeuwbui in de trein naar Goor (vanaf Zwolle), toen we uit Zutphen wegreden was het al bijna over en ik heb geen vertraging gehad of gezien onderweg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Geert schreef:Oei, kan me voorstellen dat je je rot schrok! Je moeder heeft wel pech zeg. Beterschap in ieder geval!
Dank je wel! Er lijkt maar geen einde te komen aan de pech, ik ben het nu echt zat aan het worden. -o-

Vanmiddag rijden we het parkeerterrein van het ziekenhuis af, komen we er achter dat we wat waren vergeten. We stonden al bijna bij de uitrijslagboom, dus een stukje in z'n achteruit en net toen we wilden keren maakten we echt een enorme rotklap. Bleek dat we een portaal waar die verlichte groene pijlen en rode kruisen op staan hadden geraakt! :shock:

Het ging hooguit met een gangetje van 15 a 20 km/h, maar de achterkant van onze auto zat er helemaal omheen gevouwen, we kregen hem er niet eens meer op eigen kracht vanaf. De hele linkerachterhoek van de auto zat in elkaar en de achterruit was gesprongen, alles zat onder het glas. Gelukkig hadden we zelf niets, behalve de schrik.

Dus ik ben snel naar de portier van het ziekenhuis gerend en die heeft Stadstoezicht laten komen. Via de verzekering is er een takelwagen geregeld, die heeft onze auto van het portaal afgetrokken, opgeladen en meegenomen. We konden gelukkig direct een leenauto krijgen. En een kopje koffie voor de schrik. Dit kon er ook nog wel bij...
Laatst gewijzigd door Dexter op zo 05 dec 2010, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Daniel »

Tjonge, dat zijn inderdaad wel dingen waar je in zo'n situatie even niet aan moet denken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Geert schreef:Oei, kan me voorstellen dat je je rot schrok! Je moeder heeft wel pech zeg. Beterschap in ieder geval!
Dankje wel! Er lijkt maar geen einde te komen aan de pech, ik ben het nu echt zat aan het worden. -o-

Vanmiddag rijden we het parkeerterrein van het ziekenhuis af, komen we er achter dat we wat waren vergeten. We stonden al bijna bij de uitrijslagboom, dus een stukje in z'n achteruit en net toen we wilden keren maakten we echt een enorme rotklap. Bleek dat we een portaal waar die verlichte groene pijlen en rode kruisen op staan hadden geraakt! :shock:

Het ging hooguit met een gangetje van 15 a 20 km/h, maar de achterkant van onze auto zat er helemaal omheen gevouwen, we kregen hem er niet eens meer op eigen kracht vanaf. De hele linkerachterhoek van de auto zat in elkaar en de achterruit was gesprongen, alles zat onder het glas. Gelukkig hadden we zelf niets, behalve de schrik.

Dus ik ben snel naar de portier van het ziekenhuis gerend en die heeft Stadstoezicht laten komen. Via de verzekering is er een takelwagen geregeld, die heeft onze auto van het portaal afgetrokken, opgeladen en meegenomen. We konden gelukkig direct een leenauto krijgen. En een kopje koffie voor de schrik.
Het zit je ook echt niet mee hè... kan je toch beter gewoon uit je naad scheuren of met scheerschuim in je oren rondlopen!!!

sterkte!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Tja, dit kon er ook nog wel bij...

Gelukkig hebben we nu een leenauto, dus kunnen we nog wel uit de voeten komen. Ik hoop alleen niet dat ook de bodemplaat krom is en dat de auto total-loss wordt verklaard. Daar schijnen ze tegenwoordig best vlot mee te zijn.

@Ennes: Tja inderdaad, dat zijn nog dingen waar je nog eens om kunt lachen he.
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Vervelend allemaal. Probeer je er niet te druk om te maken, dat verergert de boel vaak sterk is mijn ervaring. :(
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ennes »

:lol: :lol: zo grappig af en toe de koppen van nieuwsberichten :lol: :lol:

zoals deze bijvoorbeeld: "Duitse politie vindt lijk op begraafplaats" deze stond vanavond op nu.nl
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Ennes schreef::lol: :lol: zo grappig af en toe de koppen van nieuwsberichten :lol: :lol:

zoals deze bijvoorbeeld: "Duitse politie vindt lijk op begraafplaats" deze stond vanavond op nu.nl
Die zag ik ook ja :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Goh Dexter, je hebt volgens mij wel een duiveltje op je schouder zitten :shock: Sterkte ermee!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Nou inderdaad. En ik begrijp niet waar ik het aan verdiend heb, want ik ben juist een (dat durf ik wel van mezelf te zeggen) een goed, lief en aardig persoon. Maar om nu "Waarom ik?" te gaan miepen, ligt gelukkig in niet mijn aard.

Ik ben van nature wel optimistisch ingesteld en probeer altijd te denken: "Het valt wel mee, het kan altijd nog erger." Alleen wordt dat optimisme nu wel aardig op de proef gesteld, want het gaat van kwaad naar erger.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door STF »

Ik vond het ineens zo verdacht vroeg toen ik naar de klok op me beeldscherm keek, wist even niet meer welke tijd ik moest geloven; wekkerradio, computer en weerstation stonden zomaar alledrie op een andere tijd terwijl ze normaal tot op de minuut gelijk lopen met elkaar. :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Wat een kutdag. Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door webguy »

Gezellige boel dan. Zeg ff dat die servers weer in hun lades gaan hangen...
Ik zit hier ook een uur te vroeg op school. Krijg je als je maandag morgen van hot naar her moet...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Wat een kutdag. Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
Geef me maar een RDP connectie en ik los alles voor je op ;)

Succes Fles! Ik ken die dagen en ze zijn echt ronduit kut.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten