Amsterdam moet snijden in kosten ov

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Oud forumgebruiker

Re: Amsterdam moet snijden in kosten ov

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vinny schreef:
laat de streekbusjes eindigen op de Marnixstraat.
Er is nu te weinig capaciteit om die reizigers via de bestaande tramlijnen te vervoeren. De Leidsestraat, daar kan echt helemaal niets meer bij...
Wat heeft dat met de Leidsestraat te maken? Bij de Marnixstraat komen lijn 7, 10 en 17...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Amsterdam moet snijden in kosten ov

Bericht door Ardan »

Bij de bussen die nu tot de Marnixstraat gaan, stappen er al veel uit bij het Leidse om vandaar de tram richting Stadtmitte te nemen. Weinig mensen die écht tot aan de Marnix blijven zitten. Enne.. een tijd terug is de bestemming voorop niet voor niets gewijzigd van 'Amsterdam Marnixstraat' naar 'Amsterdam Leidseplein' ;)
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Amsterdam moet snijden in kosten ov

Bericht door Oud forumgebruiker »

Met dat eerste heb je inderdaad een punt. Gewoon het Leidse- en het Raamplein overslaan :twisted:. Dat laatste: dat is alleen bij lijn 197.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Amsterdam moet snijden in kosten ov

Bericht door Vinny »

ziggy schreef:
Vinny schreef:
laat de streekbusjes eindigen op de Marnixstraat.
Er is nu te weinig capaciteit om die reizigers via de bestaande tramlijnen te vervoeren. De Leidsestraat, daar kan echt helemaal niets meer bij...
Wat heeft dat met de Leidsestraat te maken? Bij de Marnixstraat komen lijn 7, 10 en 17...
Beter op de kaart kijken :) tram 7 en 10 gaan niet richting Amsterdam Centraal. Daar heb je dus verrekte weinig aan. Tenzij je bij mij een kop koffie wilt komen drinken, dan moet je idd wel de 10 hebben :P, Tram 17 is dan weer een lijn die ook al overbelast is, omdat die een snellere verbinding naar Amsterdam West biedt dan lijn 1... :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Oud forumgebruiker

Re: Amsterdam moet snijden in kosten ov

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dan kom ik volgende week een kop koffie drinken, aangezien ik dan in lijn 10 zit (sinds een hele lange tijd overigens) :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Amsterdam moet snijden in kosten ov

Bericht door deadlock »

find_your_spot schreef:
deadlock schreef: Precies en geen stomme verdeelsleutel meer en 2,50 voor een enkele reis :neg: :pos: En 20% meer betalen bij reizen op saldo gemiddeld.
In veel gevallen is een 1 uurs GVB kaartje spot goedkoop in vergelijking door op saldo vol tarief te gaan reizen met een p of a kaart.
Ik had het over gemiddeld ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten