Mag ik even kwijt #62

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Gelukkig ben ik het systeembeheer niet. Ik zou helemaal gek worden als ik alleen al naar mijn eigen klachtengeschiedenis terugkijk.

Diverse computers met defecte onderdelen, computers die niet meer opstarten, een geweldige nieuwe image met netwerkproblemen als gevolg (oja, de uitrol is 5 maanden na de start nog steeds niet voltooid :X ), allerlei syncronisatiefails als ik mijn wachtwoord aanpas zodat ik niet meer op alle 20 verschillende intranetten kan inloggen en tot slot een webmailsysteem dat nu ook regelmatig foutmeldingen geeft omdat de database overbelast is. Ik kreeg als oplossing dat ik maar wat mensen uit mijn adresboek moest verwijderen, blijkbaar mag je niet 300 contacten in je adresboek hebben :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door deadlock »

Fles schreef:wij zijn sinds kort over op Kaspersky :)
Waarom Kaspersky, eigenlijk?

Wij hebben het ook overwogen maar uiteindelijk verworpen vanwege de kosten. We hebben voor NOD32 gekozen en de volgende keer wordt het waarschijnlijk Microsoft Security Essentials.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Geert »

Bee schreef:Gelukkig ben ik het systeembeheer niet. Ik zou helemaal gek worden als ik alleen al naar mijn eigen klachtengeschiedenis terugkijk.

Diverse computers met defecte onderdelen, computers die niet meer opstarten, een geweldige nieuwe image met netwerkproblemen als gevolg (oja, de uitrol is 5 maanden na de start nog steeds niet voltooid :X ), allerlei syncronisatiefails als ik mijn wachtwoord aanpas zodat ik niet meer op alle 20 verschillende intranetten kan inloggen en tot slot een webmailsysteem dat nu ook regelmatig foutmeldingen geeft omdat de database overbelast is. Ik kreeg als oplossing dat ik maar wat mensen uit mijn adresboek moest verwijderen, blijkbaar mag je niet 300 contacten in je adresboek hebben :N
GroupWise? Ik had een tijd terug een GroupWise adresboek gecreëerd met ongeveer 13.000 contactpersonen en dat liep nog best aardig eigenlijk :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Nee. Sun Java System Communications Express :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Nee. Sun Java System Communications Express :(
Is dat niet van Oracle geworden?
For Your Railroad Adventures
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Jazeker. Maar het is Java en dat is de grootste softwarefaal in de geschiedenis.

De Vista onder de programmeertalen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

Afbeelding
:P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

Misschien tijd voor een apart computer onderdeel? Ik snap er doorgaans geen snars meer van als er van tijd tot tijd weer over computers begonnen wordt hier. :oops:
Valt me ook op dat er bovengemiddeld veel computer liefhebbers hier zitten heb ik het idee.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Maak je geen zorgen, ik snap ook niet alles, ik geef alleen graag af op die rampenbakken op het werk (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Freek »

En het enige wat ik wil is dat het werkt, rampbak of niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Fles schreef:wij zijn sinds kort over op Kaspersky :)
Waarom Kaspersky, eigenlijk?
Weet ik veel :lol: Omdat ons Franse moederbedrijf, u weet wel, van die bussen :') , dat opeens verordonneerde :Y
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

Barst. Wil ik net een mp3 met een Kerst Top 50 erop afdraaien, kapt m'n dvd-speler ermee. Hoe moet ik nu die mp3 met kerstmuziek afspelen? -o-
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door webguy »

Computer?
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door htm_tram »

Help!


Me studenten ov-chipkaart is geblokkeerd ofzo... :S

Checkte in in de bus vanaf amsterdam centraal en checkte uit op station zaandam. Had daar een overstap naar een andere bus. Toen ik daar incheckte stondt er iets van: "kaart geblokkeerd, ga naar i&v" ofzoiets.

Heb gelijk gebeld en ze zou een nieur studenten week reisproduct er op zetten wat ik kan afhalen maar nog steeds niks er op kunnen laden.


Wat nu? -o-
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

Wat nu?
Fietsen :wink: Goed voor de overtollige kilotjes.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door htm_tram »

Om nou van Hoofddorp naar Amsterdam te fietsen vind ik een beetje te veel van het goede. Fietsen is leuk en lekker maar niet als je vanuit hoofddorp om 05.00 in amsterdam moet zijn ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Misschien tijd voor een apart computer onderdeel? Ik snap er doorgaans geen snars meer van als er van tijd tot tijd weer over computers begonnen wordt hier. :oops:
Valt me ook op dat er bovengemiddeld veel computer liefhebbers hier zitten heb ik het idee.
Ik snap er ook geen snars van, het zou voor mij net zo goed Russisch of Chinees kunnen zijn. :mrgreen:

Die Kerst-MP3 wil ik graag in de woonkamer afspelen en mijn pc staat boven dus dat is ook geen optie. Ik kan natuurlijk wel proberen om een laptop aan de stereo te hangen. Ik heb eerst die crappy dvd-speler omgewisseld met die van boven, maar deze begint nu ook al te haperen. Of zou het aan de mp3 kunnen liggen, dat kan ook nog natuurlijk... :roll:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Daar het kerstpakket bij het bedrijf waar ik naartoe uitgezonden ben is wegbezuinigd door het kabinet Balkenende II dacht ik dat ik dit jaar geen kerstpakket zou krijgen, maar niets is minder waar.

Vandaag liep ik het uitzendbureau binnen, om mijn werkbriefje in te leveren en afscheid te nemen van mijn consulent, want ze vertrekt bij het uitzendbureau, stond plotseling een andere consulent achter mijn rug: Omdat je zo trouw elke week je werkbriefje komt inleveren, hebben we een kerstcadeautje voor je. Dikke prima natuurlijk :pos:

En wat zat erin: Een chromen Amsterdammertje (je weet wel, zo'n paaltje met drie kruisjes erop) die functioneert als spaarpot 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door STF »

Hoeveel jaar zal ik nou nog absurde elektra-constructies blijven tegenkomen... Vanavond haal ik twee plafonddeeltjes in het dames toilet eruit omdat me vader daar wat aan de waterleiding moet doen, hangt er opeens een elektrakabel over me schouder die ook nog gewoon leuk spanningsvoerend bleek te zijn maar totaal nergens heen ging. Dus maar even afkoppelen he, na wat gezoek vond ik achter isolatiemateriaal van het dak twee installatiedozen pal naast elkaar waar je bijna van gaat huilen; kroonsteentjes, tape, centimeters lang gestripte draden en alle mogelijke draadkleuren door elkaar gebruikt...
Heb maar niet direct alles weggeknipt, is in het verleden al twee keer niet zo'n succes geweest; hadden we ineens geen buitenverlichting meer en een andere keer geen beeld meer op tv. :lol:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Geert »

Dat je na al die tijd nog steeds leeft en niet geëlektrocuteerd bent ;)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Michael »

Ik vond het weer is tijd om mijn kamer schoon te maken en op te ruimen dus daar ben ik nu dan ook mee bezig
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Michael »

Mijn kamer is weer opgeruimd *O*
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daantje »

Dat doe je snel :shock: Moet eigenlijk m'n huis ook wel eens opruimen vandaag. Net een wasje gedaan, tweede was zit erin. Wc en wastafel schoongemaakt, zo stofzuigen en m'n bed verschonen en dan vanmiddag maar eens met een emmer sop de kamer rond en de keuken doen denk ik.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Ik vind het leuk om nieuwe buurvrouwen te krijgen. De moeders daarvan poetsen de keuken altijd extreem schoon 8-)

Ik had gisteren een zonnebril nodig om naar het gasfornuis te kijken, en ook de slierten mie die al enkele weken de wand achter het gasfornuis sierden zijn nu plotsklaps allemaal verdwenen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daantje »

Reden hier is ook dat m'n moeder morgen komt eten (A) en ik bijna op vakantie ga.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten