Mag ik even kwijt #62

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door tsov »

Bee schreef:Na overleg met de buren hebben we besloten dat er geen boom komt. Er komt wel een kerststukje :lol:
Hè, was al mentaal voorbereid op een kerstboom in de kofferbak :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

We kunnen altijd het kerststukje nog in een prullenbak ergens in Flevoland dumpen ofzo :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

Ik ben net terug uit Düsseldorf *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

Vier Tausend Sieben Hundert und Ein und Sechzig 8-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Meltrain »

Ook ik heb totaal niet schoongemaakt dit weekend. :P
Ik was gisteravond met mijn jaarclub bij een clubgenoot in Amsterdam om zijn 21ste verjaardag (van 3/4 jaar geleden :P ) te vieren. *O*
Eerst bij hem thuis tapas eten en daarna nog naar cafe's.
Gelukkig konden we bij hem blijven logeren (wat de meesten ook deden), want om 5 uur 's nachts na een vermoeiende nacht nog naar huis gaan, zag ik niet zitten. :P
Na een uitgerekte nacht hadden we nog een brunch met gebakken eieren en daarna gingen de meesten weer terug naar Delft (per s2200), waarbij ik uiteraard nog iets verder ging. ;)
Ging dan echt alles volgens plan? Nou nee, zo kocht ik vanmiddag met mijn slaperige kop een retour Asd - Rlb. :P Ik dacht al bij het betalen, wat is €16,80 belachelijk duur voor een enkele reis.... :oops:
En verder had ik Ardan om 2:30 nog geSMS't of hij ook toevallig in Amsterdam was. :lol: Ik hoop dat ik hem niet wakker gemaakt heb. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door STF »

Zucht, heb eigenlijk geen zin om verder te werken maar kan moeilijk halverwege ophouden met het vervangen van die slechte elektrakabel die ik gisteren tegenkwam dus toch zometeen maar weer aan de slag...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Ruben »

Fles schreef:Vier Tausend Sieben Hundert und Ein und Sechzig 8-)

Afbeelding
Wist niet dat metro Amsterdam ook daar stations heeft. :mrgreen:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

:) Wat bedoel je? :?:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Oud forumgebruiker »

Een vraag aan de locals: klopt het nou dat die bomen in diemen naast dat water gekortwiekt zijn? De vorige keer dat ik er was, was het een stuk groener :cry:.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Ruben »

Fles schreef::) Wat bedoel je? :?:
Ik zie troep, vervallenheid, een hoop beton, wat roestvrijstaal en een informatiekubus bovenop een 90-gradenstang. Als ik mijn lenzen niet indoe, is het er 1. :wink:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

ziggy schreef:Een vraag aan de locals: klopt het nou dat die bomen in diemen naast dat water gekortwiekt zijn? De vorige keer dat ik er was, was het een stuk groener :cry:.
Je bedoelt de bomen langs de Weespertrekvaart? Je weet dat het bijna winter is en bomen dan niet geen blaadjes hebben?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Oud forumgebruiker »

Geen idee, daar bij lijn 9 gewoon. Dat ze 'niet geen' blaadjes hebben wist ik niet, dat (loof)bomen hun bladeren verliezen wist ik wel. Zonder gein, voor mijn gevoel stonden daar echt grote bomen, maar blijkbaar toch in vergist.... nu is het er ECHT een afgrijzelijke grauwe bedoeling :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Er staan alleen maar loofbomen langs het kanaal, dus in de winter is het nogal kaal en grauw ja. Maar ja, dat is heel Diemen wel. Het is nu eenmaal niet het meest enerverende dorp van Nederland. :')

Je hebt een park vol verkrachters (laatst nog 2 opgepakt) (Bergwijkpark)
Een woonwijk waar BN-ners moeten vrezen voor hun leven (Diemen Zuid)
Een wijk met bijna allemaal maar flats en een pauperig centrum (Diemen Centrum)
Een bewusteloze en zeer saaie wijk (Diemen Noord)
Een verpauperd bedrijventerrein (wordt nu geheractiveerd) (Verrijn Stuart)

Nou, welkom in Diemen zou ik zeggen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door STF »

Een vriendin van me moeder heeft in Diemen Noord (Meerkoet) gewoond, volgens mij was het de ideale wijk voor haar; die stoorde zich namelijk aan elk geluidje. Het is hooguit in een hutje op de hei nog iets stiller dan in Diemen Noord.
Je had er wel een prachtig uitzicht, keek toendertijd uit op de allereerste aanlegfase van IJburg.

Wel jammer dat Diemen Noord geen nachtbus heeft, zijn leuke straatjes om doorheen te manoevreren met een gelede bus. :wink:
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door hauptbahnhof »

NS-Reiziger schreef:
Fles schreef::) Wat bedoel je? :?:
Ik zie troep, vervallenheid, een hoop beton, wat roestvrijstaal en een informatiekubus bovenop een 90-gradenstang. Als ik mijn lenzen niet indoe, is het er 1. :wink:
Niet overdrijven. De Amsterdamse metro is heel erg opgefleurd sinds ze die perrons hebben aangepakt. Ben alleen benieuwd wanneer de stationhallen en tussenverdiepingen worden aangepakt. Vooral Weesperplein die geen enkele verwijzingsbord naar de goeie trams heeft mag wel...

Overigens ga ik volgend weekend naar Düsseldorf. Ik heb overigens wel een hotel gezocht waar ik met de tram (ook al ben ik een metromannetje; maar die rijdt in het weekend amper) heen kan dus heb maar voor een mooie locatie gezocht: Graf Adolf Platz.

Ik hoop alleen dat het weer niet te erg is waardoor de trein niet zal rijden ofsow. :shock:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Oud forumgebruiker »

hauptbahnhof schreef: (ook al ben ik een metromannetje)
Je weet dat dit meer betekenissen heeft :mrgreen:
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door hauptbahnhof »

In mijn geval maar 1. Of ben je die memo misgelopen? :D
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik weet van niks?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Zo ik ben net wakker.

Gisteren 'eventjes' naar R'dam geweest. Ik moest aan het Oostplein zijn bij een leuke kroeg waar een vriendin vierde dat ze sinds gisteren arts is en de dr. titel mag voeren. Maar er reden geen treinen tussen R'dam Noord en R'dam Centraal dus ik om via Den Haag. Toen nog met de metro en dan overstappen op Beurs. Totale reistijd heenweg: drie uur. Terugweg heb ik de metro naar Alexander gepakt en daar de sprinter naar Gouda. Vertrektijd Alexander: 22:35, geplande aankomsttijd Zwolle 00:14, ware het niet dat er een kapotte goederentrein op de ijsselbrug stond. dat werd dus 00:50.

En toen was iedereen al in de stad dus ben ik daar maar heen gegaan. Goede nacht stappen was het (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door AppleMoose »

De IJssel is weer behoorlijk aan het stijgen.
In 2 dagen tijd is de IJssel ruim 2,5 meter gestegen!
De Uiterwaarden lopen al behoorlijk onder!
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Karl »

Deadlock, Locus?
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Karl schreef:Deadlock, Locus?
Yep.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Karl »

Topkroeg inderdaad. :pos:
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Ik vond het de moeite waard om nog eens te gaan kijken in ieder geval (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door |Pim| »

Lekker ging het gisteren :D

Om 3 uur had ik een gesprek bij iemand van een groot fitness/hotel/restaurant/wellness centrum hier in het dorp, voor medewerker spoelkeuken. Ik kon werken op maandag, donderdag, zaterdag om de week en op zondag. Maar omdat ze voor gisteren niemand hadden vroegen ze of ik al kon, dus ik heb gisteren al gelijk van 6 tot 12 gewerkt :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 63 gasten