Mag ik even kwijt #63

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Daar heb je ook wel gelijk in maar over het algemeen maken mensen die derdegeneratieallochtoon foutloos kunnen schrijven ook minder fouten met d/t's als/dan en over/opnieuw.
Het is verleidelijk om die conclusie te trekken. Net zoals het ook verleidelijk is om de conclusie te trekken dat je klaar bent voor de winter als het je gelukt is om op een stralende zondag met wat stoptreintjes op en neer te rijden. Maar helaas is het pure symboolpolitiek aangezien er geen enkele relevante vaardigheden getest worden :)
He bah, ik vind het vervelend dat je zo vaak gelijk hebt.

Maar ach, ik ga verwacht eigenlijk van anderen dat ze me zoveel mogelijk op fouten wijzen ;o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Mark »

Zo even een ritje met de Mazdam 323 :D :D :D :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
les7
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 28 jun 2009, 13:12
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door les7 »

Zag ik daar op de foto ook nog een Expedit kast van 79x149 berkenfineer (€49,-) met bureau eveneens berkenfineer (€35,-). Deze kunt u vinden in stelling 1. De Lack salontafel berkenfineer (€16,95) kunt u vinden in stelling 8! (A) (Goh dit is toch best erg dat ik dit allemaal uit m'n hoofd weet :oops: )
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

De bank niet?
les7
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 28 jun 2009, 13:12
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door les7 »

Oo die zag ik even over het hoofd. Dat is uiteraard de Klippan! De bekleding is voorzover ik kan zien Vansta donkerblauw. Het onderstel en de hoes worden apart verkocht. Totaalprijs is €199,-. Hoes & onderstel kan je vinden in stelling 14, en ja het hele onderstel zit in de doos! :Y
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Meltrain »

@ Justin: nog gecondoleerd met dit verlies. :(
Ik wens jou en je familie veel sterkte en alle goeds toe in deze zware periode.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door STF »

Vorige week donderdag bleven alle scholen in Luxemburg dicht i.v.m. de sneeuw, morgen blijven opnieuw de middelbare scholen dicht (basisscholen hebben al kerstvakantie sinds dinsdag) terwijl de universiteiten deze keer wel open blijven. Het zal mij dus benieuwen of de scholierenlijnen morgen wel of niet rijden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Gelukkig is de stellingindeling bij elke winkel anders :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Ardan »

Morregeuh!
Vandaag naar Lady GaGa *O*

Nou ja, haar wassen beeld in Madame Tussauds dan. Met mijn vriend. En twee lesbische vriendinnen die heel graag eens over de Wallen willen lopen. Vooruit, deze Mokummer wil best voor één dag toeristengids spelen..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

les7 schreef:Oo die zag ik even over het hoofd. Dat is uiteraard de Klippan!
Nee het is de Karlstad met Sivit donkergrijs :wink:
Bee schreef:Gelukkig is de stellingindeling bij elke winkel anders :lol:
Gelukkig? Helaas zal je bedoelen... de bank komt bij IKEA Utrecht vandaan en daar toen ook gelijk rondgekeken voor de rest van de meubels.
Echter bezorgt Utrecht niet op zaterdag in Amersfoort (wel doordeweeks, maarja moet ook gewerkt worden), dus bij IKEA Amersfoort weer de hele showroom door aangezien al die stellingnummertjes dus afwijken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Je had ook gewoon op internet de stellingnummers kunnen opzoeken (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
les7
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 28 jun 2009, 13:12
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door les7 »

Shit! Fout! Grr.. Ik moet eerlijk zeggen dat de banken er nog niet goed in zitten (zoals je merkt). :oops:

Karlstad ligt in Full Serve. Stellingnummers zijn overigens van Delft. :wink:

Daniël, als je Een medewerker lief aankijkt en je hebt de artikelnummers kunnen die het zo opzoeken, das echt een fluitje van een cent. In Delft staan nu ook computers waar je het zelf op kunt zoeken.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

Ach, 't viel we mee hoor... voordeel is dat veel van de meubels toch al vlak bij elkaar stonden dus dan vind je ze net zo snel als in de computer. Vervelender wordt het als blijkt dat ze dingen in andere vakken gaan leggen als op de kaartjes staat :P

@Bee: dat wordt lastig als je al in Utrecht stond vanwege een aanpassing in de order van de bank (bestel nooit een bank voor je de sleutel hebt, de maten op de tekening weken af van de werkelijkheid :P ) en vervolgens direct doorreist naar Amersfoort. Om nu alles via mobiel internet op te gaan zoeken...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Mark »

Goeiemorgen OVinNL'ers!

Zo dan, Ziggy en Mark zijn ook weer wakker. Nu maar is een slagje Bentheim maken! :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Stefan »

'k Heb net nog even ramptoeristje gespeeld. :P Goed, dat klinkt wel heel extreem, het viel allemaal wel mee. :P De Arriva 8348 was op de Kreupeleweg in Klaaswaal vast komten te zitten in de berm. M'n broertje had me laten weten dat er een bus in de sloot lag. Aangezien ik toch onderweg was met de auto ben ik even gaan kijken, het was minder 'spectaculair' dan dat ik had 'verwacht', maar goed. Heb toch nog wat plaatjes gemaakt.

Ik was wel benieuwd hoe 't gebeurd was, maar het schijnt dat er al een vrachtwagen vast in de berm stond en dat buschauffeur geprobeerd heeft om er voorbij te komen, maar helaas.. Toen stonden er dus 2 grote voertuigen vast in de berm. :P Hoe de vrachtwagen weggekomen is weet ik niet, die was al weg toen ik aankwam. De bus is in ieder geval door de sleepwagen van Steenhoven los getrokken en op eigen kracht naar de stalling gereden. In de tussentijd stond er al een 164 in de richting van Numansdorp te wachten, die is uiteindelijk met +21 zijn weg vervolgd.

1 ding snap ik in ieder geval niet. Waarom is het zo'n bende op deze weg?! :X -o-

Afijn.. Genoeg gepraat, foto's! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Justin »

Hoi peepz,

Dank je wel voor jullie berichtjes. Komt wel goed verder, heb nu eerst even afleiding nodig. Hhet is alleen moeilijk om m'n vader zo koud te zien liggen. De eerste keer dat ik hem na het voorval zag en nog altijd m'n moeder zo te zien wegkwijnen. Pijn gewoon. Maar goed, m'n zussen en ik zijn daar voor.



Even iets anders,

Fietsen door een sneeuwstorm is best vervelend... Bovenbenen waren zowat bevroren...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Suus »

Fietsen in de sneeuw is fantastisch. Je kan ontzettend hard doorkarren want in tegenstelling tot het wegdek is de sneeuw op het fietspad niet glad. :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door MdJ »

Nou, het heeft gister redelijk hard geregend... En dat heeft de hele nacht vast lopen vriezen. en nu een stukje sneeuw erbovenop. Spekglad!
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Mark »

Ik krijg de auto hier de straat nauwelijks uit... :|
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Caspar »

De koffie is op, zou er op het station al gratis koffie worden geschonken? Dan loont het wel om even een wandeling langs het station te maken :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

deadlock schreef:He bah, ik vind het vervelend dat je zo vaak gelijk hebt.
Dat vind ik best een compliment eigenlijk, dank je wel :pos: :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Caspar schreef:De koffie is op, zou er op het station al gratis koffie worden geschonken? Dan loont het wel om even een wandeling langs het station te maken :lol:
In Utrecht C vanochtend om half 11 al gratis koffie en thee. Denk dat het inmiddels wel op is daar ;)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Fietsen in de sneeuw is fantastisch. Je kan ontzettend hard doorkarren want in tegenstelling tot het wegdek is de sneeuw op het fietspad niet glad. :D
Dat geldt dan niet voor scooters, ja. En uitsluitend remmen met alleen je achterrem is aanbevolen, anders doe je onbewust auditie voor Dancing On Ice. *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Fenneeee
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 16:10

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fenneeee »

Stefan schreef:'k Heb net nog even ramptoeristje gespeeld. :P Goed, dat klinkt wel heel extreem, het viel allemaal wel mee. :P De Arriva 8348 was op de Kreupeleweg in Klaaswaal vast komten te zitten in de berm. M'n broertje had me laten weten dat er een bus in de sloot lag. Aangezien ik toch onderweg was met de auto ben ik even gaan kijken, het was minder 'spectaculair' dan dat ik had 'verwacht', maar goed. Heb toch nog wat plaatjes gemaakt.

ik zat in die bus,
en hoe het gebeurd is, de vrachtwagen wou keren, maar dat lukte niet en toen stond die vast in de berm, de bus ging er langs maar bleef in de sloot vast zitten wij hebben nog geprobeerd om te duwen met heel de bus maar lukt niet, toen zijn we maar gaan lopen. en hoe het daar zn bende is, omdat we daar met 60 kinderen stonden en iedereen onder uit ging.en omdat die vrachtwagen daar heeft gereden maar die slipte met zn banden omdat die niet wegkwam.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

En een foto van onze andere kerstboom (Minoes lijkt wel op elke kerstboomfoto te staan...):
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten