Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Michael »

Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

BREDA - Openbaarvervoersbedrijf Veolia laat vrijdagavond twee buslijnen bewust niet door het centrum van Breda rijden. Aanleiding is de overlast door dronken pubers die na happy hour de bus naar huis nemen.
Veolia heeft heeft veel last van die jongeren, die de bussen slopen en zelfs geweld gebruiken tegen het buspersoneel en andere reizigers.

Lees verder
Laatst gewijzigd door Daniel op do 09 dec 2010, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: artikel ingekort i.v.m. copyright
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Joshua »

Toch wel triest dat jongeren zoveel overlast kunnen veroorzaken.
someone-unreal
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 23 okt 2009, 20:41
Locatie: Almere

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door someone-unreal »

Tsja, geef Veolia is ongelijk..
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door find_your_spot »

Ik geef Veolia Transport groot gelijk. Niemand wilt dat brabantse volk in de bus... :N

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Joshua »

find_your_spot schreef:Ik geef Veolia Transport groot gelijk. Niemand wilt dat brabantse volk in de bus... :N

http://hwcdn.themoviedb.org/backdrops/d ... iginal.jpg
Maaskantje ligt nog altijd ten zuidoosten van Den Bosch, en daar rijdt Arriva. Je weet wel, meer de kant op waar ik vandaan kom.
Ederveen
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 06 jan 2010, 19:48

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Ederveen »

Joshua schreef:
find_your_spot schreef:Ik geef Veolia Transport groot gelijk. Niemand wilt dat brabantse volk in de bus... :N

http://hwcdn.themoviedb.org/backdrops/d ... iginal.jpg
Maaskantje ligt nog altijd ten zuidoosten van Den Bosch, en daar rijdt Arriva. Je weet wel, meer de kant op waar ik vandaan kom.
Maaskantje bestaat toch niet meer? Het haltebord van halte 'Maaskantje', evenals de plaatsaanduidingen van 'Maaskantje gemeente Sint-Michielsgestel' worden telkens weggehaald :p
Reiziger Delft
Berichten: 1200
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Reiziger Delft »

Een keer die foto in dit topic is wel genoeg hoor, hoeft niet steeds gequote te worden. :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Dexter »

Nou inderdaad, om die koppen één keer te zien is al angstaanjagend genoeg. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Michael 1988 »

Tja leuk dat je niet meer rijdt. Een probleem, zo verplaats je de overlast alleen maar naar het station of haltes buiten het centrum. Maar ja Veolia moet iets proberen, al zijn er wel andere oplossingen dan van de route afwijken :wink: .
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door find_your_spot »

Ik begrijp niet dat Veolia zoveel moeite heeft om 1 nachtbus rond te laten rijden. Terwijl er in Amsterdam op een vrijdag/zaterdag-nacht zo'n 35 gelede bussen rond rijden zonder slag of stoot.
Waar alle reizigers netjes gaan zitten en zo snel mogelijk op plek van bestemming willen komen.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Caspar »

Tsja in Amsterdam is de horeca zo duur, dat middelbare scholieren het simpelweg niet kunnen ophoesten om iedere vrijdagmiddag zichzelf te bezatten in een kroeg in het centrum. Ik denk dat de happy hour tarieven het grote verschil maken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Suus »

Ik niet dat je een één-op-één-vergelijking kan maken met de mensen die uitgaan in Amsterdam en in Breda. Het publiek in Amsterdam is toch anders dan op andere plekken in het land, en je hebt meer toeristen uit de rest van het land en de wereld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Vinny »

Caspar schreef:Tsja in Amsterdam is de horeca zo duur, dat middelbare scholieren het simpelweg niet kunnen ophoesten om iedere vrijdagmiddag zichzelf te bezatten in een kroeg in het centrum. Ik denk dat de happy hour tarieven het grote verschil maken.
Vroeger had je de Cocus of hoe heette die vage tent, op donderdag en vrijdagmiddag kon je daar voor 1 euro bier krijgen. Ben er wel eens geweest om eens de foute gelegenheden van Amsterdam te bezoeken.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Raymond »

Harde aanpak van dronken busjeugd
BREDA - Dronken jongeren die overlast veroorzaken in de Bredase binnenstad of in de bussen van Veolia worden hard aangepakt.Wangedrag wordt onmiddellijk bestraft. Als ze volharden in hun gedrag kan dat zelfs leiden tot een vervoers- of gebiedsontzegging.

Lees verder
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Veolia mijdt centrum Breda na happy hour

Bericht door Fles »

Raymond schreef:Harde aanpak van dronken busjeugd
BREDA - Dronken jongeren die overlast veroorzaken in de Bredase binnenstad of in de bussen van Veolia worden hard aangepakt.Wangedrag wordt onmiddellijk bestraft. Als ze volharden in hun gedrag kan dat zelfs leiden tot een vervoers- of gebiedsontzegging.
Hoezo "zelfs"? Dat lijkt me zo'n beetje de mildste maatregel die je kunt verzinnen :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten