En hoeveel mensen zouden er dagelijks reizen tussen Roosendaal en Zwolle? Volgens mij wordt die serie niet gebruikt voor zulke lange afstanden...Milco1995 schreef:* In treinserie s3600 VIRM, ICRm, ICMm en zeker 2 DDAR-ren (Je zal ermee van Zwolle naar Roosendaal moeten, op die harde groene bankjes.)
OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8676
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Dat weet ik ook hoor. :D Maar stel dat het zo was, dan zou ik een trein later nemen...
Dan zit ik nog liever van Zwolle naar Roosendaal in Mat'64. :D
Dan zit ik nog liever van Zwolle naar Roosendaal in Mat'64. :D
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Tsja, je kunt zeggen wat je wil van matjes, maar ze zitten tenminste wel prima :)
Vooral het zij-hoofdsteuntje vind ik fijn, kun je zo lekker tegenaan in slaap vallen... zzzzzz....
Vooral het zij-hoofdsteuntje vind ik fijn, kun je zo lekker tegenaan in slaap vallen... zzzzzz....
Ik doe ook maar wat
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39189
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Matjes met niet heel erg hard werkende verwarming, zoals het exemplaar dat ik gister van Dordrecht naar Schiphol had, zijn echter niet zo prettig hoor
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Vanmiddag VIRM in de Sprinter Uitgeest-Rotterdam. Dat gaf toch wel wat verwarring op Amsterdam Amstel waar deze op de tijd van de IC naar Nijmegen binnenkwam (de vaste reizigers gaan er normaal toch wel van uit, dat iedere VIRM naar Utrecht gaat, dus er waren er wel een paar die op het laatste moment er toch maar snel weer uitsprongen toen ze doorkregen dat het een Sprinter moest voorstellen).
Gewoon als je instapt een stukje verder lopen tot je zachte groene bankjes tegenkomt. Dan is het heus zo erg niet.Milco1995 schreef:* In treinserie 3600 VIRM, ICRm, ICMm en zeker 2 DDAR-ren (Je zal ermee van Zwolle naar Roosendaal moeten, op die harde groene bankjes.)
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Van Zwolle naar Roosendaal is het volgens mij een stuk sneller om via Rtd te reizen...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Toch zie ik in Zwolle wel vaak mensen die naar Tilburg heen moeten. Dat is wel een lange zit dan. Ook dan is via Ut minstens zo snel (in ieder geval voor het gevoel), maar ja, veel mensen zijn fobisch voor overstappen..
Ik doe ook maar wat
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Zwolle-Tilburg is 2 of 3 keer overstappen als je via Utrecht gaat, toch best een verschil met 0 keer overstappen. Bij sommige krappe onbetrouwbare overstappen is het ook best begrijpelijk dat mensen die liever vermijden.
Vanuit Deventer is de s3600 overigens wél de snelste verbinding naar Roosendaal, dat is toch ook best een eind.
Vanuit Deventer is de s3600 overigens wél de snelste verbinding naar Roosendaal, dat is toch ook best een eind.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Dat ligt vooral aan het feit dat treinen niet op elkaar wachten en conducteurs vaak de deur vlak voor overstappers sluiten...Ardan schreef:veel mensen zijn fobisch voor overstappen..
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Vanmiddag zag ik in een half uurtje bij Rotterdam Zuid 4 5100-en rijden waarvan er maarliefst 1 met SLT reed. De rest was 2 maal DD-AR + loc en 1 maal een SGMm-III.
Verder reed IC t2149 met DD-AR stam 7424 en een loc met een baard.
Verder reed IC t2149 met DD-AR stam 7424 en een loc met een baard.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Reed er ook materieel waar het wel moest rijden? Ik heb in de aanbieding een DDAR in de s8800, een DDAR in de s4000, een ICM in de s2000 (een losse IV nog wel, het kon niet op), een DDAR in de s4000, een VIRM in de s4000, een VIRM in een Utrecht-Rotterdam-pendel, SGM in zowel de s4000 als de s9800 als de s5100, en als ik de CTA goed gelezen heb een SLT in de s3000
Eens kijken wat er morgen krijgen, ik mag weer heen en weer naar Utrecht... ;-)
Eens kijken wat er morgen krijgen, ik mag weer heen en weer naar Utrecht... ;-)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39189
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Ja, ik heb ICMm in de aanbieding in de s20500 en s1700Wubbo schreef:Reed er ook materieel waar het wel moest rijden?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: vr 23 okt 2009, 20:41
- Locatie: Almere
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8676
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
De 9143 rijdt ook al in Almere.
Ik hoop dat ze hun grijze kleur houden. *bus*
Ik hoop dat ze hun grijze kleur houden. *bus*
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
In Ddr heeft de m2608 2 dagen kapot gestaan met een hele rare storing: hij wilde niet van de halterem af en gaf ook geen tractie meer. Vandaag hebben ze 'm blijkbaar in beweging weten te krijgen want hij was van spoor 4a naar 4b verplaatst. Ook in Ddr stond de hele zaterdag en zondag een los Vtje, die wel tractie had en waarvan de remmen loskwamen, maar het stel wilde niet van zijn plaats. Misschien wel letterlijk vastgevroren?Bee schreef:De m2629 staat al een tijd, ik denk een dag, kapot op spoor 3 in Alphen...
Ook in Rtd heeft 2 dagen een kapot SLT VI-tje op spoor 1 gestaan. Vanmiddag stond hij er overigens nog steeds.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Vandaag op het Amstelstation gezien: 3 Plannetjes V in tr. t865, ICRm in tr. t858, DDAR in tr t4067 en het schijnt dat in tr t831 een driespan SGM zat. Veel succes morgen
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
De score van vanmorgen in Utrecht:
ICM in de s5600 en s7400, SLT en VIRM in de s5700, VIRM (twee stuks waarvan 1 olympische) in de s1700 naar Es.
(s800 was wel weer saai met alleen maar VIRM)
ICM in de s5600 en s7400, SLT en VIRM in de s5700, VIRM (twee stuks waarvan 1 olympische) in de s1700 naar Es.
(s800 was wel weer saai met alleen maar VIRM)
"Laat je ledematen bewegingen maken"
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Die stond er vanmorgen ook nog...Dexter schreef:Ook in Rtd heeft 2 dagen een kapot SLT VI-tje op spoor 1 gestaan. Vanmiddag stond hij er overigens nog steeds.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39189
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Mijn score van vanmorgen: SLT in de s5800 te Amf en Mat'64 in de s5500 te Ut
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Gisteren 3x Plan V in de extended s4600, de s5800 reed met DD-AR, zal wel aan de s3900 naar Hfd gekoppeld zijn geweest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Op Hld schijnen ook een paar kapotte SLT's te staan hoorde ikGeert schreef:Die stond er vanmorgen ook nog...Dexter schreef:Ook in Rtd heeft 2 dagen een kapot SLT VI-tje op spoor 1 gestaan. Vanmiddag stond hij er overigens nog steeds.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Vandaag reed er in de s4100 in ieder geval een ICM-IV.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Ah, de boottrein is herrezen. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
-In de 7000 reden de 4201, 4202, 2113, 940, 2119, en de 872+457. Allemaal niet volgens de planning; zouden SGMm-III;tjes moeten zijn.
-In Hgl stonden ze neit iig: het enige drietje wat in het verre oosten reed mocht mij vervoeren in de 10146 die -omdat de 146 +65 had- voor de gelegenheid door werd getrokken naar Amf (was daar het plan). Doordat er te Esd aan de noodrem getrokken werd, kregen wij +5 te Hgl en kregen wij bericht dat het eindpunt Deventer werd. Daar aangekomen op spoor 2A, nadat de 3600 naar Rsd vertrok en -omdat 2A niet heel erg dichtbij 4A ligt- vertrok de 3600 naar Zl ook. Maw: de doortrekking was alleen handig voor mensen naar Aml en Dv...
-In Hgl stonden ze neit iig: het enige drietje wat in het verre oosten reed mocht mij vervoeren in de 10146 die -omdat de 146 +65 had- voor de gelegenheid door werd getrokken naar Amf (was daar het plan). Doordat er te Esd aan de noodrem getrokken werd, kregen wij +5 te Hgl en kregen wij bericht dat het eindpunt Deventer werd. Daar aangekomen op spoor 2A, nadat de 3600 naar Rsd vertrok en -omdat 2A niet heel erg dichtbij 4A ligt- vertrok de 3600 naar Zl ook. Maw: de doortrekking was alleen handig voor mensen naar Aml en Dv...
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #6
Doe maar zat Heerlijk!!Dexter schreef:Ah, de boottrein is herrezen. :Y
En dat Sgmm II (2120) zat ook niet meer zo slecht op de hoekse lijn
En ook nog een onbekende solo V actief
P.S. Succes dexter, je hebt het nodig deze dagen. Heb het vandaag met eigen ogen meegemaakt wat jij allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt!
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten