Mag ik even kwijt #63

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Geert »

Bee schreef:Grrr, het internet op mijn computer doet het niet, voor de zoveelste keer. Haat aan surfnet en Getronics.
Ik heb bijna nooit last van de internetverbinding van Surfnet. Zowel thuis als op de uni werkt het vaak prima. Zal dus wel aan Getronics liggen dan :')
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door htm_tram »

Ze mogen wel eens wat grotere treinen inzetten, nu ben ik genoodzaakt op in de cabine te gaan zitten... :neg:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Ardan »

Beter toch? :D
Ik doe ook maar wat
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door MdJ »

Volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat je in de achterste cabine reist?
Bij twijfel: gebruik beton.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door htm_tram »

Je hebt ook nog tussen cabine's ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door MdJ »

MdJ schreef:Volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat je in de achterste tussencabine reist?
Bij twijfel: gebruik beton.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door htm_tram »

Achja, als je toestemming krijgt van de hc of de mcn, warom dan niet ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Chauf21 »

Ach, ik zag afgelopen vrijdag in een metro in Amsterdam ook een stuk of zes reizigers in de voorste cabine :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

mb90 schreef:Om nog even terug te komen op de besneeuwde auto's. Vanmiddag werden een aantal auto's op de Coolsingel in Rotterdam door een aantal agenten naar de kant gehaald om daar eerst sneeuw te ruimen voordat ze verder mochten rijden. :)
Ik voel me net een kabouter als ik de auto sneeuwvrij moet maken; bij het dak kan ik zowiezo komen, veel te hoog en het middelste gedeelte van het voorraam lukt alleen als ik op me tenen ga staan. Om de ergste sneeuw van het dak te krijgen maak ik een paar keer een noodstop.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Ardan »

Beetje ziekjes op de bank aan het hangen, sinds gisteren..
Wel lekker twee weken alleen thuis. Tijd voor malibu-cola en de wiki volstouwen met foto's van de afgelopen maand :)
En hopen dat ik morgen weer fit genoeg ben voor Èndheauve :Y
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Grrr, handig die OV-chipkaart webwinkel maar niet heus... heb vanaf woensdag 'n trajectkaart dus dacht laat ik de dalkortingsproducten erop laden voor als ik in die regio's kom. Krijg ik deze melding...
Het is momenteel helaas niet mogelijk om een bestelling te plaatsen of de geldigheidsdatum van uw OV-chipkaart op te vragen. Probeert u het op een later tijdstip opnieuw. Excuses voor het ongemak.
Het ingevulde kaartnummer is niet bekend in dit systeem. Het kan momenteel enkele dagen duren voordat uitgegeven kaarten bekend zijn in dit systeem. Probeert u het a.u.b. over enkele dagen opnieuw. Wij werken aan een oplossing voor dit probleem lossen dit zo spoedig mogelijk op.
...enkele dagen voordat uitgegeven kaarten bekend zijn? NS heeft 'm notabene al op 10 december naar me opgestuurd, dat noem ik geen enkele dagen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Ruben »

Die meldingen kwamen maanden geleden ook al uit die site rollen.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

mb90 schreef:Om nog even terug te komen op de besneeuwde auto's. Vanmiddag werden een aantal auto's op de Coolsingel in Rotterdam door een aantal agenten naar de kant gehaald om daar eerst sneeuw te ruimen voordat ze verder mochten rijden. :)
DIE LUI ZIJN GEK. Ze kunnen veel beter naar F_Y_S luisteren, die weet wat goed voor je is :Y
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Joshua »

Blij dat me vakantie begonnen is, ook weer wat tijd om op het forum te kijken :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

Ik ben maar weer eens aan de jaarlijkse grote schoonmaakbeurt van de keuken begonnen.

Buiten sneeuwt het voor de verandering weer eens op de turbostand maar zou als het goed is de laatste sneeuwval voor de komende weken moeten zijn. Over een paar dagen krijgen we kampeerders, hopelijk is de sneeuw dan enigzins weg anders mag je de caravan(s) haast wel met een sneeuwscooter het terrein op rijden! :lol:

Een paar uur geleden is er iets ten zuiden van Luxemburg-stad een tankstation volledig ingestort door het sneeuwgewicht... :shock:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef: Ze kunnen veel beter naar F_Y_S luisteren, die weet wat goed voor je is :Y
Andrélon Tarwegranen shampoo voor mooi en gezond haar!

Als het iets anders is moet je even helpen.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ik ben maar weer eens aan de jaarlijkse grote schoonmaakbeurt van de keuken begonnen.

Buiten sneeuwt het voor de verandering weer eens op de turbostand maar zou als het goed is de laatste sneeuwval voor de komende weken moeten zijn. Over een paar dagen krijgen we kampeerders, hopelijk is de sneeuw dan enigzins weg anders mag je de caravan(s) haast wel met een sneeuwscooter het terrein op rijden! :lol:

Een paar uur geleden is er iets ten zuiden van Luxemburg-stad een tankstation volledig ingestort door het sneeuwgewicht... :shock:
Slaap jij wel eens, dit zijn toch geen tijden om de keuken te doen?
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door |Pim| »

Das dan mooi kut, ons moeder ging vanmorgen de hond uitlaten, en is daarbij dus gevallen, is ze met ons vader naar het ziekenhuis geweest, blijkt dat er twee botten boven haar enkel zijn gebroken, ze is nu in de operatie kamer en om 4 uur kunnen we haar ophalen, beter worden duurt 2-3 maanden, ik voorspel de komende tijd veel huishoudelijk werk met me zusje. Maar het kon altijd erger.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

Dat is niet zo mooi... :?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

KM46 schreef:Slaap jij wel eens, dit zijn toch geen tijden om de keuken te doen?
Ik slaap 9 uur per dag; de volledige ochtend en deeltje van de middag.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Ik heb vanmiddag na in totaal 8 weken (met een tussenpauze van 6 dagen) eindelijk mijn moeder uit het ziekenhuis opgehaald. Precies op tijd voor Kerstmis dus het kan niet beter. Voorlopig ben ik even zuster in plaats van machinist.
Vallend blad maakt rails glad.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door tsov »

Mooi nieuws, Dexter. Veel succes (en hopelijk ook plezier!)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door |Pim| »

Mooi nieuws Dexter, ik mag zo ons moeder bezoeken.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Ben niet zo blij met de koerier die vanmiddag een pakketje kwam afleveren op 't werk... was 19 kilo aan materiaal volgens de vrachtbrief, maar hij zei er niet bij dat die 19 kilo allemaal in één doos zat.
Voel nu nog spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had na al dat getil met die doos. Vooral ook aangezien er een vat in zat dat precies klemvast zat en er dus niet zo eenvoudig uit te krijgen was. Om over het gebruik van het materiaal nog maar te zwijgen: groot gat en een dunne vloeistof giet erg vervelend, klotste alle kanten op.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Geert »

Dexter schreef:Ik heb vanmiddag na in totaal 8 weken (met een tussenpauze van 6 dagen) eindelijk mijn moeder uit het ziekenhuis opgehaald. Precies op tijd voor Kerstmis dus het kan niet beter. Voorlopig ben ik even zuster in plaats van machinist.
Eindelijk weer wat goed nieuws Dexter! :)

Hier is overigens sinds vanavond de CV uitgevallen. De thermostaat geeft een knipperende 'E' en de CV springt niet meer aan. Morgenochtend maar meteen een loodgieter bellen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten