Mag ik even kwijt #63

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Dat is allemaal oud nieuws toch?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Inmiddels is het "eenmalig" ter beschikking stellen van privégegevens, in strijd met allerlei regels en je eigen privacyrichtlijnen een soort nationaal volksvermaak geworden bij NS. Ach ja, je moet wat he, als het je niet meer lukt om te doen waar je voor betaald wordt :')
Geachte heer Fles,

Voor NS Hispeed onderzoek ik het gebruik van social media door onze klanten. Het onderzoek maakt deel uit van mijn afstudeertraject.

Door middel van een vragenlijst wil ik in kaart brengen op welke manier onze klanten gebruik maken van social media, als Facebook, Twitter en Hyves. Ook wil ik graag weten wat er van NS Hispeed wordt verwacht binnen social media zodat zij hierop kan inspelen. Hiervoor heb ik éénmalig de mogelijkheid klanten van NS Hispeed te benaderen.

Graag vraag ik u deel te nemen aan het onderzoek door op de onderstaande button te klikken. Het invullen van de vragenlijst duurt 5 tot 10 minuten.

U heeft de mogelijkheid zich af te melden voor onderzoek van NS Hispeed.
NS Hispeed zal u hiervoor dan in de toekomst niet meer benaderen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Samer Hadi
Stagiair Online Marketing NS Hispeed
Sterf.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Suus »

Af te melden voor onderzoek? Hoe dan :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Bee schreef:Af te melden voor onderzoek? Hoe dan :')
Ja, en dan nog, "NS HiSpeed zal u dan HIERVOOR niet meer benaderen." Voor iets anders gewoon weer wel natuurlijk :Y *O*
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door find_your_spot »

NS HiSpeed en Sociale Media laat me niet lachen!

Toen ik die klacht over de NS HiSpeed lounge asociale vrouwen locatie Schiphol wilde mededelen per email werd mij telefonisch medegedeeld dat NS HiSpeed geen emailadres heeft waar je naartoe kon mailen.

Of ik even pen en papier wilde pakken om een brief te schrijven en wel te sturen naar:

NS Hispeed Klantenservice
Postbus 2552
3500 GN Utrecht

Ohja en of ik de postzegel niet wilde vergeten...

En diezelfde wanorganisatie wilt nu beginnen met sociale media... :') :')
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Suus »

Iemand schreef dat ze in Duckstad ook wat problemen met de spoorwegen hebben...
Duckstadkrant schreef:Om de vertragingen op het spoor wat gezelliger te maken worden de conducteursfluitjes tijdens de feestdagen vervangen door blokfluiten.
Duckstadskrant schreef:Oh ja, omdat de conducteurs vandaag naar blokfluitles gaan, zullen er dus minder treinen rijden.
_O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Woeha, ik neem de volgende keer ook een blokfluit mee en die stop ik in de typhoon van mijn trein. Kijken hoe dat klinkt. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Nou niet he, met 2 cm ijs over je tyfoonrooster :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

Liever een panfluit die popcorn speelt:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7Bzcf-TPl30[/youtube]
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Boeiend. Regel maar dat er voldoende bandbreedte is als je zo nodig wil dat heel Nederland dat kutding gaat gebruiken :W
Precies exact! Het is wel de enige manier waarop je dit goed regelt.

Ik heb een nieuwe TV en een digitale startset van Roco gekocht :bloos:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Rienstertje »

http://www.3sat.de/mediathek/mediathek. ... &mode=play

Reportage over het Duitse spoor vroeger en nu, op 19:32 en 21:18 komt ook de NS nog heeeeel eventjes in beeld *O*
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Suus »

Ik had daarnet een tentamen, en aan alle vragenbundels zat een pagina met daarop alle antwoorden vastgeniet :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Momenteel een landelijke PIN-storing die voor oponthoud bij de kassa zorgde zo werd net omgeroepen in de supermarkt... ach, de rijen stonden nog nieteens tot halverwege de winkel, kon nog wel wat bij :P
Kon zelf overigens gewoon probleemloos met de PIN betalen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Het pinbetalingsverkeer in Nederland is rond een uur vrijdagmiddag getroffen door een flinke storing. Dat heeft Equens, de verwerker van het elektronische betalingsverkeer in Nederland, gemeld.

De zegsman kan nog niet melden waar de fout exact zit. ''Dat kan bij ons zijn, maar ook bij een leverancier van datacommunicatie.'' Equens heeft een onderzoek ingesteld.

Het is ook niet duidelijk hoe groot de storing precies is en hoe lang het gaat duren. Er zijn onder meer storingsmeldingen binnengekomen uit Amsterdam en Brabant.
http://www.nu.nl/binnenland/2409570/fli ... rkeer.html
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Wij hadden net ook geen problemen met pinnen, maar het is wel een ware veldslag in de winkels vandaag. Alsof Wereldoorlog III op het punt staat om los te barsten. En de mensen gaan er niet bepaald vrolijker van kijken... :N

Gisteren ging hier in de wijk pas na 18:30 uur de straatverlichting aan en was het na zonsondergang 2 uur pikkedonker hier in de buurt. Ik ging toen in het donker mijn kerstkaarten posten, dat moest wel want ik was er al laat mee en ik hoop dat ze überhaupt ooit op tijd aan komen met die gladheid en stakingen bij TNT.

Gelukkig heb ik een handige Bright-Light app. op mijn telefoon, waarbij je de cameraflits als zaklamp kan gebruiken. Al snel kwam er een vrouwtje achter me staan: "Goh dat is handig, kan je mij ook even bijlichten?" En zo kwamen er al snel nog zo'n 8 mensen bij, dus ik heb zowat een kwartier bij de brievenbus gestaan om 'het Licht te brengen'... (A)
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

De barmhartige Dex helemaal in de Kerstgedachte :D

Ik vond nog een leuke quote die misschien nog wel eens een keer van pas kan komen trouwens :)
De treinen van Veolia zijn volgens Van Setten winterhard. ''De Zwitserse Stadlertreinen zijn net Sint Bernhardhonden; die vinden sneeuw ook leuk''. De treinen rijden nagenoeg zonder vertraging.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Fles »

Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Ik zag het op het NOS-Journaal. Wat een heethoofden, die Argentijnen. Hoe zou het er tijdens echtelijke ruzies tussen Maxima en Wim-Lex aan toe gaan? :roll:

@Fles: De Stadler-GTW's zijn goed sneeuwbestendig, maar ijzel op de bovenleiding vinden ze niet zo lekker. Tijdens de eerste winter heeft een NS-mcn met een Mat '64 op de MerwedeLingelijn geschraapt en tegenwoordig rijdt Arriva leegmatrittten tijdens strenge winternachten om de bovenleiding ijsvrij te houden. Een goeie stroomstoot helpt ook.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door STF »

Is het forum al zomerklaar ofzo? Ik zie sinds een paar dagen vrijwel alleen zomerse foto's in de banner.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Da's knap... 99% van de banners is het hele jaar hetzelfde en er zijn verder alleen sneeuwbanners toegevoegd :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Damn, 47 kerstkaarten geschreven, komen er vanmiddag nog 2 binnen die ik nog niet had teruggeschreven. Die gaan dus never nooit meer op tijd aankomen, maar dit jaar kan ik me beroepen op winterse omstandigheden en TNT-stakingen. :Y Een vriendin van me had die van haar zaterdag al gepost en die zijn ook nog niet aangekomen.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Scheelt kennelijk flink per sorteercentrum... ik had ze vorige week donderdag gepost (nouja laten posten aangezien ik ze via internet besteld had) en die kwamen rond zaterdag al aan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Dexter »

Ach ja, verschil moet er zijn he Daniel. :wink: Bij ons is het strooizout op, de straatverlichting werkt niet en de post komt nu kennelijk ook al niet meer aan...
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #63

Bericht door Daniel »

Mwoh, er waren ook kaarten bij met bestemming Dordrecht en die waren er gewoon na 2 dagen :P En strooizout hebben ze ook hier tekort, straatverlichting doet 't dan weer wel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten