Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Tja GroupWise... Die client vind ik nog steeds erg slecht. En dan is Novell ook nog eens overgenomen. Aflopende zaak :N
De client is stiekem beter dan die van Notes en Outlook is van dezelfde kwaliteit. Het probleem met de client is vooral het upgraden van oudere versies.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Caspar »

Ik heb een vrouwenluchtje gekocht. In de winkel bij de Douglas nog geroken enzo aan zo'n papiertje, en dacht ruikt wel lekker fris. Kom ik thuis en spray ik het op mezelf, denk ik, oei dit is geen mannenluchtje. En toen ik even beter keek, bleek dat inderdaad ook zo te zijn. Ik had het flesje gekocht met een cadeaubon. Die vrouw van de winkel zal wel gedacht hebben: wat is die Caspar een zuinig type, koopt ie een cadeau voor zijn vriendin van een bon die hij zelf heeft gekregen van Sinterklaas. Nouja, eens kijken of ik een meid weet die ik er mee blij kan maken. Kostte ook 43€ :oops:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Nouja, eens kijken of ik een meid weet die ik er mee blij kan maken. Kostte ook 43€ :oops:
Haha die Caspar! Dat zou ik maar doen ja, straks wordt je door allemaal mannen besnuffeld. :lol: Ik denk dat elk willekeurig meisje onder de indruk zal zijn van een luchtje voor dat bedrag, dus kan je er alsnog een slaatje uit slaan. :Y

Ik heb trouwens ook weleens zoiets gehad: Tijdens mijn Havo-tijd heb ik eens een meidenagenda gekocht, gewoon de agende die ik het leukste vond. Blijkt het achteraf dus een meiden-agenda te zijn. Ik heb hem overigens wel gewoon het hele jaar gebruikt. Hij was leuk, praktisch en gewoon het handigst.

En meer recentelijk was ik bij een grote sportkledingzaak opzoek naar een nieuwe winterjas en daar zag ik een leuke jas hangen die nog praktisch was ook: Met een uitritsbare voering, die je ook als los vest kon gebruiken, dus drie jassen voor de prijs van één (want: winterjas, herfstjas, én een los vest). De prijs was nog aardig ook.

Dus ik enthousiast gaan passen. Een maatje M kreeg ik mezelf niet eens in gepropt, mijn schouders pasten er niet in. Dus maar een L gepakt (dat is meestal ook wel de juiste maat voor mij) daar kwam ik wel in, maar de rits ging met geen mogelijkheid dicht. Toen maar een XL gepakt, zelfde verhaal. Ten einde raad zelfs een XXL geprobeerd, die paste en de rits ging nog dicht ook. Alleen mijn kont kwam er onderuit en dat hoorde niet...

Ik dacht al: "Ben ik nou zo erg aangekomen!?" en ik ontwikkelde al bijna een spontane eetstoornis, maar ik vroeg voor de zekerheid toch maar om advies aan een verkoper. Die wees meteen omhoog en recht boven mijn hoofd zag ik echt een enorm bord hangen met daarop in koeienletters: DAMES

:@
Laatst gewijzigd door Dexter op wo 08 dec 2010, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Caspar »

Ja en als ze vraagt: waarom zo'n duur cadeau, dan zeg ik wel dat iedereen bij Prorail een bonus heeft gekregen omdat de treindienst winterklaar is :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Het kan erger: De meeste mensen beginnen gelijk te roepen: "Stink ik soms!?" zodra ze een luchtje krijgen. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Gewoon antwoorden met: "Nee! Niet soms" :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Ronaldussen schreef:Gewoon antwoorden met: "Nee! Niet soms" :')
_O-
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Stefan »

Dexter schreef:Het kan erger: De meeste mensen beginnen gelijk te roepen: "Stink ik soms!?" zodra ze een luchtje krijgen. :lol:
Maar dat zijn meer de mensen die alleen maar negatief kunnen denken. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Stefan schreef:
Dexter schreef:Het kan erger: De meeste mensen beginnen gelijk te roepen: "Stink ik soms!?" zodra ze een luchtje krijgen. :lol:
Maar dat zijn meer de mensen die alleen maar negatief kunnen denken. :mrgreen:
En waarschijnlijk enkele mensen met zelfkennis :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Caspar »

Ja maar die hebben vast al een deodorant busje als surprise gekregen met Sinterklaas :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Meltrain »

Ik kocht vanmiddag op Asd een retourtje naar Rlb, terwijl ik alleen maar heen moest. Ik zag het pas nadat de HC langs was geweest (tussen Dt en Sdm)....
Bij het betalen dacht ik al: "Wat is €16,80 belachelijk duur voor een enkele reis...." :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Oud forumgebruiker

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Oud forumgebruiker »

Toevallig moest ik vorige week een keer naar de Havenstraat, naar lijn 10... Op een gegeven moment het Weesperplein "De Wibautstraat, ..., ..., en overstappen op lijn 10 en de metro"

Automatisme :N
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door STF »

Leuk blundertje van een buschauffeur vanavond; hij keek bij het wegrijden van de halte waarschijnlijk zo aandachtig in zijn linker spiegel of de weg vrij was dat hij de bus die voor hem op de halte stil stond bijna over het hoofd zag, met een noodstop wist hij nog net een aanrijding te voorkomen. En natuurlijk precies op het moment dat de chauffeur klaar was met de bus een stuk achteruit te zetten, vertrok de voorste bus. :mrgreen:

(Bij de werkplaats is men kennelijk vergeten het achteruitrijalarm uit te schakelen van deze bus, door de goede achteruitrijcamera met nachtzicht staat dat hinderlijke toontje bij de rest van het wagenpark uit.)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik ben op weg naar mijn ouders om kerst te vieren maar ben de kerstcadeau's vergeten mee te nemen. :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Ik ging vanmiddag naar de supermarkt om de bieslook te halen als ingrediënt voor het kerstdiner, maar vergat vervolgens bij de kassa die bieslook mee te nemen :P Gelukkig kwam de mevrouw die na mij aan de beurt was nog even achter me aan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ik heb vanmiddag onbedoeld iemand anders een blunder laten begaan. Toen ik de ramen opende om de boel te luchten, zag een oud mannetje over het plein bij ons achter schuifelen, maar dat is ook een parkeerplaats en daar wordt de sneeuw alleen maar platgereden tot ijs, er wordt verder niet door de gemeente gestrooid of geschoven.

Dus ik riep (goed bedoeld) vanuit het raam: "Pas op hoor, het is glad!" De man keek verschrikt om zich heen, verloor zijn evenwicht en Zzzzzippp *BAF* gleed vervolgens op zijn plaat. :@

Hij krabbelde wel weer op om daarna weer verder te schuifelen, anders was ik wel te hulp geschoten hoor. Dus heb ik het nu maar gehouden op snel het raam weer dichttrekken en uit het zicht verdwijnen... :oops:
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door htm_tram »

Wat erg -o-
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Gister ben ik naar R-dam gegaan voor een week, om kerst en oud&nieuw bij een vriend te vieren.
Ik had bedacht om m'n kerstkaart voor hem niet op te sturen, maar om die vrijdag gewoon mee te nemen en het hem dan te geven...

Kom ik vrijdag in R-dam aan en wat denk je?
Juist, kerstkaart vergeten! :?
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
groningen
Berichten: 1448
Lid geworden op: za 25 dec 2010, 16:15

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door groningen »

Met pinksteren kwam ik met de trein van Groningen in Utrecht aan. Qua tijd was het mogelijk om de trein naar Eindhoven - Zuid Limburg te halen. Als ik op de roltrap naar beneden ben, begint de conducteur al te fluiten. Ik ga snel naar die trein toe en ga naar binnen. De deuren sluiten zich en blijkt het dat ik in de trein naar Nijmegen ben gestapt. Met 1 uur vertraging kon ik later alsnog naar Heerlen gaan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ardan »

Dus msn schreef een stukje over de leukste blunders van 2010? Kunnen ze zelf ook wel bij :lol:
Afbeelding

Vandaag ga ik een dagje rondscheuren en bordjesvegen rond Aachen en Köln. Uit mezelf was ik al rond 5 uur wakker. Hád de eerste trein van 5 45 kunnen halen om via Ut naar Hrl te gaan. Ik had alleen geen brood in huis en wilde niet met een rammelende maag in de trein zitten, dus ik besloot even te blijven liggen om de trein van 6 45 te nemen, omdat dan de Gappie to go open zou zijn en ik wat te bikken kon kopen. Dus om 6 25 loop ik de deur uit, en halverwege onderweg bedenk ik me ineens iets... had ik mijn wekker wel uitgezet? :?:
.........
........................
................. geen idee...
Ik dus weer terug. En inderdaad, ik had de wekker níét uitgezet, dus die zou anders om 7 uur zijn afgegaan en de hele dag door hebben gejengeld tot ik vanavond rond 12 uur weer thuis zou komen :lol: En daar zouden de buren niet blij van worden...
Ach, die trein van 6 45 zou ik toch niet halen. Normaal is het 20 minuten lopen, maar met die gigantische gladheid op stoepen en straten momenteel loop ik niet zo snel.. Dus ga ik er nu weer vandoor om de trein van 7 15 te gaan halen! Doei!
Ik doe ook maar wat
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wubbo »

Hmm, om 06.53 nog een bericht posten terwijl je de trein van 07.15 wil halen en vindt dat 20 minuten lopen te krap is. Dat wordt een uitdaging ;-)
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Wubbo schreef:Hmm, om 06.53 nog een bericht posten terwijl je de trein van 07.15 wil halen en vindt dat 20 minuten lopen te krap is. Dat wordt een uitdaging ;-)
Morgen is er toch weer een 07.15 ;)... moet lukken al is het erg glad toch :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ik heb vandaag bijna de hele keuken laten afbranden. Hoe? Door te goed een gebruiksaanwijzing te lezen...

Ik was vandaag bij de Van Cranenbroek (een soort kruising tussen Intratuin en de Makro, maar dan zonder pasje) voor de grote kerstuitverkoop en daar vond ik een warmhoudknuffel (een biggetje met een zak kersenpitten erin, zeg maar een soort kruik). Omdat mijn moeder al een paar dagen klaagt dat ze het te koud vindt bij ons thuis - ondanks een vest, fleecedeken en de verwarming die continu op 22 gr staat - besloot ik die voor haar mee te nemen.

Thuisgekomen las ik de gebruiksaanwijzing: "Haal de zak kersenpitten uit de verpakking, leg deze in de magnetron, verwarm deze gedurende 2 minuten op 500/700 watt en zet een half glas koud water in de magnetron."

Na ongeveer 1 minuut zegt de vriendin met wie ik daarheen was geweest: "He wat ruikt hier zo raar?" En een vriend die ook met ons mee was: "Hee er komt rook uit je magnetron!" Dus ik draai me om en ik zie vlammen in de magnetron!

Wat bleek: Ik had een theeglas met een stalen houder in de magnetron gezet, dat had vonken veroorzaakt en daardoor was het bakpapier dat in de oven lag in de fik gevlogen! De zak kersenpitten was wel goed heet overigens... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ardan »

Wubbo schreef:Hmm, om 06.53 nog een bericht posten terwijl je de trein van 07.15 wil halen en vindt dat 20 minuten lopen te krap is. Dat wordt een uitdaging ;-)
De OVinNL-klok loopt geloof ik ietsjes voor ;) Heb toch redelijk door kunnen stappen en heb hem ruimschoots gehaald.
Blundertje 2 van de dag: ik zat nét in de trein, wilde mijn camera aanzetten.. batterij leeg. :cry: Was op zich niet zo erg, als ik de kabel om hem aan de laptop te koppelen om daarmee op te laden bij me zou hebben! En aangezien mijn telefoon hoe langer hoe meer kuren krijgt, kon ik foto's van vandaag wel vergeten. Heb nog wél een zooi bordjes op de plaat kunnen zetten aangezien ik de webcam-functie van de laptop wel vrij snel gevonden had.
Ik ben eerst naar Venlo gegaan, van daar naar Mönchengladbach, Aachen, Stolberg, in één ruk naar Siegen (ruim 2 uur), in één ruk naar Hagen (weer 1,5 uur), per RE13 naar Neuss, S-bahn naar Köln Chorweiler, beetje Stadtbahnfahren, en per ICE naar Amsterdam, en momenteel zit ik bij Crailoo in wifi-ICMm t4084. En vooral vanaf Troisdorf naar Hagen was het zo waanzinnig mooi in de hoge heuvels met sneeuw... zat bijna de hele tijd kwijlend aan het raam. Helaas wilde ik nog teveel doen, en mijn gevoel zei me dat ik geen tijd had om ergens uit te stappen om uitgebreid te gaan wandelen... had ik ook niet echt de schoenen voor aan. Zat er nog half om half aan te denken morgen weer te gaan, maar dat wordt me toch een beetje te gek.
Blundertje 3 van de dag: nu van de conducteur in de ICE. Tegelijk met mijn ICE-kaartje Köln-Arnhem werd ook een reisplanning uitgedraaid. Die vouwde ik samen op en deed ze in mijn portemonnee. Toen de conducteur langskwam vroeg ik of ik een toeslagskaartje Ah-Asd bij hem kon kopen. Ja hoor, zal zo wel even terugkomen. Deed-ie uiteindelijk niet :lol: Maar toen ik mijn kaartje weer terugpakte viel me iets op.. zonder goed te kijken had ik hem per ongeluk de tijdsplanning gegeven (lijkt op elkaar) en de conducteur had hem nog gestempeld ook! :lol:
Ik doe ook maar wat
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Reiziger Delft »

Met een internationaal vervoerbewijs heb je geen extra binnenlands toeslag kaartje nodig in de ICE. :) Dit geldt ook als je tot de grens nog op bijvoorbeeld je OV reist.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 65 gasten