Checklist dienstregeling 2011

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door Daniel »

Ben nu bezig met het updaten van de concessie DAV.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door ODRAIL »

tramlijn 25 aangepast: de routestip voor halte Wilgenlei aangepast (hier rijdt de tram als het eenrichtingsverkeerslusje) en de halte Abraham Kuyperlaan verwijderd (deze halte is al sinds mei 2009 opgeheven).
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door mb90 »

De halte die in mei 2009 opgeheven is, is de halte Vlaggemanstraat en die was al verwijderd. De halte Abraham Kuyperlaan gaat sindsdien door het leven als de halte Schieweg. Die heb ik er weer tussengezet.

Als bewijs, hier de RET-folder:
http://www.ret.nl/reizen-met-ret/dienst ... B147A.ashx
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door ODRAIL »

mb90 schreef:De halte die in mei 2009 opgeheven is, is de halte Vlaggemanstraat en die was al verwijderd. De halte Abraham Kuyperlaan gaat sindsdien door het leven als de halte Schieweg. Die heb ik er weer tussengezet.

Als bewijs, hier de RET-folder:
http://www.ret.nl/reizen-met-ret/dienst ... B147A.ashx
@mb90: Je hebt gelijk, helemaal over het hoofd gezien :oops:.
Maar de halte van de Wilgenlei heb ik wel goed aangepast :wink:.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door Ardan »

Ik heb een vraagje, die ik maar even hier stel omdat dit toch over de drgl2011-wijzigingen gaat..
Elk jaar worden de treinserie-pagina's aangepast, zoals van Treinserie 1700 naar Treinserie 1700 (2010). Op mijn volglijst blijft dan de pagina van 2010 actief, maar de huidige staat er dus niet op. Is het misschien een idee om voor volgend jaar, indien technisch mogelijk, het zo te doen dat bijvoorbeeld de huidige pagina Treinserie 1700 gewoon zo blijft, en dat Treinserie 1700 (2011) dan een nieuwe pagina wordt, in plaats van Treinserie 1700 (2012)?
Ik heb er bijvoorbeeld niks aan om nu alle pagina's van 2010 te gaan volgen terwijl dat helemaal de huidige niet is, en moet ik alles weer gaan opzoeken en opnieuw gaan volgen om de pagina's van het huidige drgljaar op mijn volglijst te hebben. Ook foto's die ik op seriepagina's hebb gezet moet ik weer opnieuw bij het huidige jaar plaatsen.
(ik weet het, ik heb mijn vraag veel te moeilijk uitgelegd :lol:)
Dus: Zouden de huidige seriepagina's volgend jaar kunnen worden aangepast naar 2012, en kan er dan een nieuwe pagina over 2011 gemaakt worden? (kwestie van koppie-peest)
Ik doe ook maar wat
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door Chauf21 »

Als ik me niet vergis, wordt de pagina Serie xxxx doorgelinkt naar de meest recente treinserie. Heb je daar wat aan?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Checklist dienstregeling 2011

Bericht door Geert »

Die komt niet terecht in je lijst met volgpagina's. Maar heel veel verschil met de huidige werkwijze is er niet volgens mij: als een serie niet al te drastisch verandert kunnen we best de serie hernoemen naar de serie voor het volgende jaar, een nieuwe pagina maken voor het huidige jaar (dat dan een soort archiefpagina wordt). Zo blijft de nieuwe versie van de treinserie actief in iedereen zijn volglijst en kun je bovendien de bewerkgeschiedenis terugvinden op dezelfde pagina.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten