Mag ik even kwijt #64

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

UW = Herzeeuw of Denderleeuw
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

IG = Kettwig (Duitsland)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Herzeeuw ligt in het Franstalige deel van België en er staan alleen Franstalige bordjes (Herseaux). Dus die is het ook niet :)

Kettwig is het niet, hoewel daar ook bordjes staan in precies die stijl (alleen niet tegen de gevel van het pand volgens mij). Maar er is toch weleens iemand in BESTWIG geweest? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Dan moet UW van Bouwel, Melkouwen, Nieuwkerken-Waas of Péruwelz komen. Tja, dan maar met alle overgebleven UW's de mug doodschieten :mrgreen:

Hoewel jij het natuurlijk al zeker weet, zie ik nu dat het inderdaad Bestwig moet zijn
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Bee schreef:Dan moet UW van Bouwel, Melkouwen, Nieuwkerken-Waas of Péruwelz komen. Tja, dan maar met alle overgebleven UW's de mug doodschieten :mrgreen:
:D de brute force attack :mrgreen: Hij komt van Péruwelz :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Ik ben trouwens bezig met de Excellijst van Duitsland, alleen is bij het omzetten elke pagina veranderd in een tabblad. Ik kan ze zo op het internet donderen, maar ik kan ook wat moeite investeren in de lijst helemaal onder elkaar zetten (elk zo'n honderd pagina's, ik zoek die van 2008 en 2007 nog).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

STF schreef:De arts dacht echt dat ik me maar een beetje aanstelde, terwijl ik toch echt niet snel naar een dokter of ziekenhuis ga.
Je moet je nooit laten afwimpelen door een arts, weet je wel hoeveel mensen daardoor onnodig zijn overleden? Kijk als je nou een hypogonder zou zijn die bij elke teenkramp naar de huisarts zou rennen dan is het wat anders.

Verder wil ik even kwijt dat hier het familie-kerstdiner erg gezellig en dus geslaagd was. Zelfs mijn schoonzus was zowaar een keer aardig. :Y Ik was wel kapot toen de avond om was en ik heb daarna 13 uur aaneengesloten geslapen.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Geert »

Bij mij kwam er gistermiddag opeens een barstende hoofdpijn opzetten toen we bij mijn ouders op bezoek waren. Maar even een paar uurtjes op de bank gelegen en later een paracetamolletje genomen. Dat hielp wel, want 's avonds was de hoofdpijn weer weg en kon ik dus nog gezellig meedoen met het avondeten :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Wat een heeeerlijk kerstdiner had ik vandaag; twee pepersteaks en twee dikke grote karbonades die 12 uur hebben liggen marineren en een salade <3

Ik hou van kerst in mijn eentje <3<3<3<3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Tja, er valt iets voor te zeggen. Wij hadden gisteren 9 man over de vloer en ik lig nog steeds uitgeteld op de bank...
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Daniel »

Drie man over de vloer is al een heel gedoe (maargoed, 't was voor mij de eerste keer...).
Was vanmorgen weliswaar niet al te laat m'n bed uit, maargoed, dat begin ik nu toch wel te merken hoor.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Geert »

Zo, en de familie is nu ook hier thuis geweest. Lekker kerstdiner gemaakt (samen met Wubbo) met paprikasoep vooraf en lasagne als hoofdgerecht :) En de hond van mijn ouders is de komende week als logé bij ons, dus dat wordt 's avonds lekker wandelen met de hond :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Vinny »

Fles schreef:Herzeeuw ligt in het Franstalige deel van België en er staan alleen Franstalige bordjes (Herseaux). Dus die is het ook niet :)

Kettwig is het niet, hoewel daar ook bordjes staan in precies die stijl (alleen niet tegen de gevel van het pand volgens mij). Maar er is toch weleens iemand in BESTWIG geweest? :mrgreen:
Er bestaan in Belgie faciliteitengemeenten, die de facto tweetalig zijn. Geldt dit ook voor stationsborden? :wink:
(Moeskroen bijvoorbeeld)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Geert schreef:En de hond van mijn ouders is de komende week als logé bij ons, dus dat wordt 's avonds lekker wandelen met de hond :)
Lekker wandelen? Volgens mij baalt elke hondenbezitter er in dit seizoen (koud, gladheid) van dat de hond uitgelaten moet worden.


Me vader merkte vandaag verbaasd op dat het lampje in de koelkast stuk was, gezien de weinige branduren gaat zo'n lampje meestal een heel koelkast-leven mee. Het raadsel was vrij snel opgelost, het deurschakelaartje zat klem waardoor het licht waarschijnlijk al dagenlang continue aan is geweest.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Als er sneeuw ligt vind ik het niet zo erg om de hond van mijn ouders een keertje uit te laten. Die is helemaal gek te krijgen met dit weer: sneeuwballen gooien, ravotten door de sneeuw, allerlei verstopte dingen opspeuren :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Heh, balen. Kerstmis is alweer voorbij. :| Nu kijken hoelang ik het kan rekken om de kerstboom te laten staan...
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

15 februari? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Ardan »

Standaard tot Driekoningen. Dan weer opbokken met die zooi, nog even gewoon de winter doorzitten zonder al dat feestdagengedoe en voor je het weet is het alweer voorjaar en komen de knopjes alweer aan de bomen en struiken :D
Vandaag helemaal volgevreten bij mijn schoonouders. Tsja, heel cliché, maar met gourmetten lukt dat ook wel. Nu weer naar huis gegaan, morgen even een dagje voor mezelf. Misschien even NRW induiken, of België...
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Misschien even NRW induiken, of België...
Nederlandse Raad voor Winkelcentra? :')
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Vinny schreef:Er bestaan in Belgie faciliteitengemeenten, die de facto tweetalig zijn. Geldt dit ook voor stationsborden? :wink:
(Moeskroen bijvoorbeeld)
Ja, dat geldt over het algemeen ook voor stationsnaamborden. Ondanks dat Herseaux een deelgemeente van Moeskroen is zijn de borden in Moeskroen wel tweetalig, en in Herseaux niet :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Meh, mijn hand is twee keer zo dik als normaal, je kan de knokkels net zien. Lang leve allergie voor muggen. Nou het is gelukkig niet weer mijn voet want dan kan mijn schoen niet aan, dus dat scheelt.
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

muggen.

Het is fucking midden in de winter gek :shock:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Er zit ergens een kolonie verstopt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door BR628 »

Hier ook last van die krengen gehad, weekje terug ofzo :roll:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Ik ben net terug van het vervolg-onderzoek in het ziekenhuis; alles in orde, de dokter denkt dat ik momenteel gewoon een virusje heb die de spieren wat verstoort. Rustig uitzieken was zijn advies.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 71 gasten