Mag ik even kwijt #64

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Dat klinkt dan in ieder geval geruststellender dan dat standaard huisartsen-gebazel van: "Kijk het nog maar even aan, wacht het nog maar even af..."
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Vermoed find_your_spot ineens dat ik het camping-virus heb, zal die binnenkort wel huisarts worden... :Y
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door find_your_spot »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FcBmwMaCJEI[/youtube]

Lekker chips!
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Ik heb slechte herinneringen aan chips sinds de "Grote Mevrouw Slootweg Verjaardagsgymles" :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Verklaar u nader? :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:Verklaar u nader? :mrgreen:
Je bent me net voor :wink:.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Twee rijtuigen gekocht, wilde eigenlijk een tweede loc kopen, een 189'er maar die was alleen digitaal voorbereid en niet digitaal uitgevoerd en met decoder was het me te duur.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

STF schreef:Vermoed find_your_spot ineens dat ik het camping-virus heb, zal die binnenkort wel huisarts worden... :Y
Zes lesjes LOI en HOPPA *O* Je bent arts 8-)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ik ben net terug van het vervolg-onderzoek in het ziekenhuis; alles in orde, de dokter denkt dat ik momenteel gewoon een virusje heb die de spieren wat verstoort. Rustig uitzieken was zijn advies.
Tja, dat heb je als je midden in de nacht nog gaat werken :wink:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Dexter schreef:Verklaar u nader? :mrgreen:
Je bent me net voor :wink:.
Dexter schreef:Verklaar u nader? :mrgreen:
Lang lang geleden, in de eerste klas van de middelbare school (dat was 2001/2002), had ik een mevrouw Slootweg voor L.O. Ik had gym op vrijdag en die vrijdag was ze jarig. Ze had een speciale gymles uitgezet, en een van de onderdelen was dobbelen. Dus met 26 mensen in een kring, en als je een zes gooide moest je zo snel als je kon zo veel mogelijk chips eten. Ik gooide een zes, en moest dus chips gaan eten. Terwijl ik helemaal werd volgepropt met chips (je werd gevoerd :N ) lukte het natuurlijk niemand om een zes te gooien, en sindsdien lust ik dus geen Bolognesechips meer. Dat is waarschijnlijk de enige gymles geweest dat ik na het verlaten van de sporthal zwaarder was dan toen ik binnenkwam :X Twee weken later raakte mevrouw Slootweg geblesseerd en werd ze vervangen door meneer Drupsteen.

(De gymlessen die ik in het tweede jaar in het Beeldende Vorming lokaal had even niet meegeteld, toen moesten we een film kijken over sociale vaardigheden -o- )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Oh, is het al ZO lang mis met het middelbaar onderwijs? -o-

Wij moesten tenminste nog volleyballen en coopertest lopen en verspringen en softballen en zo. En als je je broekje vergeten was moest je een werkstuk over de spelregels schrijven. Stelletje luie kutscholieren tegenwoordig :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

De Coopertest was bij ons vervangen door de Shuttlerun. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Gekko123 »

Herstel: sommige luie scholieren. Ik heb gewoon iedere keer daadwerkelijk moeten sporten (waarvan buiten altijd softbal -o- ). Verder moest ik ook de Shuttlerun doen ipv de Coopertest.

Trouwens, na een tijd heb ik weer het idee dat er ongevraagd onder mijn naam e-mails worden verstuurd, krijg nu om de haverklap een Not-Delivered Notification wegens een niet langer bestaand e-mailadres :X De vorige keer was het doordat mijn account gehackt was, dat is nu niet het geval (ik zie de verzonden mails niet staan bij de verzonden berichten), dus dat is al een zorg minder.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Nu heethet gewoon spoofing. Word je ook niet heel blij van verder, maar okee.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Buiten speelden we softbal of hockey (we hadden buitensport op hockeyvelden).

Ook een populair tijdverdrijf van de docenten was een rondje meer. In Alphen aan den Rijn heb je de Zegerplas, en als het mooi weer was moest je daar een rondje omheen rennen (4,1 km). Als je je gymkleren vergeten was (mij nooit overkomen) moest je het rondje tweemaal fietsen, maar in tegenovergestelde richting van de hardlopers. Ik geloof dat ik het ooit in 18 minuten gehaald heb, maar de winnaar had 13 minuten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Nog 24 uur en dan vertrek ik voor het laatste afsprint-ritje van het jaar *O*
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Daniel »

Als we het dan toch over gymlessen hebben... op de locatie waar ik m'n eerste twee middelbare schooljaren doorbracht was er een park naast de school. Zodoende dus ook een parkloop aan 't begin van de les, erg handig maar niet heus tussen de fietsers door enzo en ook tussen de Schotse hooglanders die daar liepen door :P
Het sportveld aldaar was er eentje waar je altijd erg goed moest uitkijken waar je liep: dat werd geteisterd door een mollenplaag.

Op de locatie waar ik daarna terecht kwam werd toen ik in de vierde zat één van de twee gymzalen verbouwd tot studiezaal i.v.m. de invoering van de Tweede Fase. Erg handig maar niet heus want de ene zaal was dus niet voldoende voor alle klassen: dus elke keer de eerste twee uur naar de andere locatie en dan mocht je in de pauze weer terug.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Gekko123 »

Hm, mijn school waar ik t/m de 4e klas op zat had dat beter geregeld. Naast het veld waar we buiten gym hadden lag een park en soms moesten we dan een rondje lopen door dat park (1,0 km). In de 1e klas nog 1 rondje, werd al vrij snel 2 rondjes *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Wat een maffe vrachtwagenbestuurder hier schuin voor de deur; hij parkeerde zijn wagen op de bushalte, begon toen twintig keer voor en achteruit te rijden, soms met het gewone licht uit, soms met de alarmlichten aan, paar keer uitgestapt, keertje met de cabine tegen het bushokje gereden, toen weggelopen en binnen paar minuten weer terug. Nu zit hij weer in zijn vrachtwagen, te wachten op de technische dienst ofzo?
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door MdJ »

Wij hadden een grote sporthal met zijwanden die je uit het dak kon halen, zodat je 3 (kleine) gymzalen had, en een kleine gymzaal. En er werd een gymzaaltje van een basisschool gehuurd en mocht je 10 minuten fietsen voordat je er uberhaupt was. :neg:

Ik kreeg het met gyms/sport steeds voor elkaar om de meest vage blessures te krijgen...
-met zwemmen met een been van de duikplank afgevallen, dat andere been schaafde nog even langs de anti-sliplaag... Toen lag mijn scheenbeen van knie tot voet open....
-een softbal vangen met je verkeerde hand (en dus het vliesje tussen je middelvinger en ringvinger ingescheurd)
-vallen op je knieen met voetbal, waardoor die kneusden...
-iemands knie gevangen, met mini trampoline-springen (dat moest dus een arm zijn, maar die persoon kwam niet goed uit), waardoor mijn pink uit de kom ging (en nog steeds gebroken is...)
-met BSM (LO-2 was dat vroeger) naar Bottrop. waar ik viel met het skieen: een scheurtje in m;n ruggenwervel (daar zijn ze een jaar/ anderhalf jaar achter gekomen...)

Sindsdien ben ik maar gaan (wedstrijd)zwemmen :mrgreen: :pos:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Nog 24 uur en dan vertrek ik voor het laatste afsprint-ritje van het jaar
Waar gaat de reis naartoe?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Bee schreef:De Coopertest was bij ons vervangen door de Shuttlerun. :)
De meeste scholen die de coopertest afnemen doen eigenlijk de shuttlerun.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Daniel schreef:Op de locatie waar ik daarna terecht kwam werd toen ik in de vierde zat één van de twee gymzalen verbouwd tot studiezaal i.v.m. de invoering van de Tweede Fase. Erg handig maar niet heus want de ene zaal was dus niet voldoende voor alle klassen: dus elke keer de eerste twee uur naar de andere locatie en dan mocht je in de pauze weer terug.
Goede zaak. Lichamelijke opvoeding is iets wat niet thuishoort op de middelbare school (y) Dat doe je maar in je eigen tijd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Fles schreef:Nog 24 uur en dan vertrek ik voor het laatste afsprint-ritje van het jaar
Waar gaat de reis naartoe?
In eerste instantie naar Budapest :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Oud forumgebruiker »

En de beste reclame dit jaar? Ik twijfel tussen Tommy en Grolsch :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3B15j9Xs ... re=channel[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e-KaQxtphyY[/youtube]
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten