Mag ik even kwijt #64

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Ik weet het wel hoor :P
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xhcrcgrDhbs[/youtube]
Je kan hier bovendien heel goed oliehaters mee op de stang jagen
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Geert »

Fles schreef:Oh, is het al ZO lang mis met het middelbaar onderwijs? -o-

Wij moesten tenminste nog volleyballen en coopertest lopen en verspringen en softballen en zo. En als je je broekje vergeten was moest je een werkstuk over de spelregels schrijven. Stelletje luie kutscholieren tegenwoordig :lol:
Moesten wij ook. Zelfs nog SO's gehad over spelregels :X En we deden de shuttleruntest EN de coopertest :Y
MdJ schreef:Wij hadden een grote sporthal met zijwanden die je uit het dak kon halen, zodat je 3 (kleine) gymzalen had, en een kleine gymzaal. En er werd een gymzaaltje van een basisschool gehuurd en mocht je 10 minuten fietsen voordat je er uberhaupt was. :neg:
Toen ik op de basisschool zat moesten we een klein half uur lopen naar de gymzaal een wijk verderop. 10 minuutjes valt dan nog best mee ;)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Wij deden de shuttle run test, elk jaar weer prachtig met Cees: "TUUT TRAP 20" (einde van het bandje) maar Cees liep nog steeds en Roy haakte ook altijd pas bij trap 19 af.

Een van de meisjes storte bij trap 1,5 altijd al zowat dood neer op de vloer.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door tsov »

Oh, trauma's. Ik heb een bereconditie, maar ik kan to-taal niet sprinten. Bij zo'n piepjestest haalde werd ik met de meisjes meegerekend en dan haalde ik nog een 5... Maar laat mij gerust een end fietsen of wandelen, geen enkel probleem. Alleen ben ik een diesel, dus bij een tussensprintje val ik dood neer :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

tsov schreef:bij een tussensprintje val ik dood neer :lol:
Dat hebben we gezien ja :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik weet het wel hoor :P
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xhcrcgrDhbs[/youtube]
Je kan hier bovendien heel goed oliehaters mee op de stang jagen
De ergste roestbak die VW ooit geproduceerd heeft :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door JeePee »

Fles schreef:Nog 24 uur en dan vertrek ik voor het laatste afsprint-ritje van het jaar *O*
jó szorákozást dan maar he ;)

Verdwaal niet rond Keleti pu, ziet er momenteel wat anders uit dan vorige keer...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Het wordt sowieso een uitdaging zonder jou :D maar ik heb wel voor hetere vuren gestaan, komt goed ;)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Shuttlerun? Coopertest? Gaat dat echt over gym? Het meest bijzondere bij gym bij ons was altijd apenkooien.

Ik zit nu naar het Powned Jaaroverzicht te kijken: Een man ergens in Rotterdam steekt zijn kont uit het raam en schijt vanaf de xxde verdieping naar beneden op straat. Vervolgens een filmpje van een bedelaar in de metro in een Aziatische stad, die een zielig verhaal ophangt. Vervolgens gaat zijn mobiele telefoon. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Nou, de middelbare school is duidelijk verbeterd sinds jij op school zat (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Dexter schreef:en bedelaar in de metro in een Aziatische stad, die een zielig verhaal ophangt. Vervolgens gaat zijn mobiele telefoon. :lol:
Wat is daar raar aan als ik vragen mag?

Iedereen die dakloos is probeert daar zo snel mogelijk iets aan te doen.
Dus je gaat solliciteren naar werk
Dan zorg je dat je een prepaid mobiel hebt (kost drie keer niks namelijk) en een postbus (want geen woonadres) en een emailadres (check whenever you can).

Het is echt een beetje 1970 om te denken dat een mobiele telefoon anything more dan een basisbehoefte is hoor :)
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door JeePee »

Fles schreef:Het wordt sowieso een uitdaging zonder jou :D maar ik heb wel voor hetere vuren gestaan, komt goed ;)
Ging je nou vanaf Bp met de trein of met de bus verder?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Dexter schreef:en bedelaar in de metro in een Aziatische stad, die een zielig verhaal ophangt. Vervolgens gaat zijn mobiele telefoon. :lol:
Wat is daar raar aan als ik vragen mag?...Het is echt een beetje 1970 om te denken dat een mobiele telefoon anything more dan een basisbehoefte is hoor :)
Hij hangt een uber-zielig verhaal op en onderstreept nadrukkelijk dat hij he-le-maal niks heeft, vervolgens haalt ie een hypermoderne smartphone tevoorschijn en snauwt dat ie niet gebeld wil worden omdat zijn act in het water valt.

Overigens, ik weet niet wat voor zender dat Powned is en vooral hoe serieus het is bedoeld, maar dat Pownews ging echt van kwaad naar erger. Op een gegeven moment was er een soort parodie op Man Bijt Hond en belt een verslaggever aan bij willekeurige mensen of ie binnen mag rondkijken. Hij begint meteen met: "Tjonge wat een teringzooi heeft u!"

@Bee: Zeg gymles was in mijn tijd misschien anders, maar zo oud ben ik nu ook weer niet hoor... :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Dexter op di 28 dec 2010, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

JeePee schreef:
Fles schreef:Het wordt sowieso een uitdaging zonder jou :D maar ik heb wel voor hetere vuren gestaan, komt goed ;)
Ging je nou vanaf Bp met de trein of met de bus verder?
Heenweg wordt nog wel een aardig puzzeltje :Y

Budapest Keleti pu - Aszod - Balassagyarmat - Szecseny en daarvandaan de bus. Terugweg directe bus naar Bp.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Dexter schreef:dat ie niet gebeld wil worden omdat zijn act in het water valt.
:D No further questions _O-
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door JeePee »

OK IR vanaf Keleti ri Eger / Mikolc Tiszai pu / Sátoraljaújhely zeker. Of ga je met stoppertje ri Hatvan?

Extragratis bordjestip. In Göddölõ kan je net na stationsgebouw (FR Links) het HÉV station zien, hebben ze ook wel bordjes hangen ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

JeePee schreef:OK IR vanaf Keleti ri Eger / Mikolc Tiszai pu / Sátoraljaújhely zeker. Of ga je met stoppertje ri Hatvan?
33514
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Ardan »

Pfff wat een namen allemaal :? :P
ik ga morgen lekker bordjesvegen rond Aachen en Köln... :X wel beetje burgerlijk als ik die exotische bestemmingen zo lees XD
Ik doe ook maar wat
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door JeePee »

11:00 IR af Keleti dus ;) . 33502 is rechtstreeks naar Balassagyármat. Ook leuk :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Rakos kom ik later nog eens langs, op weg naar Zagyvarekas :P

Maar eerst maar eens zien dat die 8 minuten overstap in Aszod lukt. Lijkt me wel.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Wie heeft er op Kerstavond naar All You Need Is Love gekeken? Ik zag daar een reportage in Flam, Noorwegen en een klein stukje van de Flamsbana en ik was meteen helemaal verkocht, daar wil ik absoluut een keer heen!
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Wie heeft er op Kerstavond naar All You Need Is Love gekeken?
Denk je echt dat alle "nee"'s hier representatief zijn? :lol:

Maar GA! Het moet daar mooi zijn :Y
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Dexter schreef:Wie heeft er op Kerstavond naar All You Need Is Love gekeken?
Denk je echt dat alle "nee"'s hier representatief zijn? :lol:
Haha dat is zo, what was I thinking? Het wordt waarschijnlijk pas volgend jaar winter (want dit voorjaar staat al een tripje naar Engeland gepland) maar het zag er zo mooi uit tussen die fjorden, ik gleed zowat van de bank af. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Nee, ik heb niet gekeken. Je denkt toch niet dat ik gek ben, dat programma is voor nostalgische bejaarden.

En ja, ik ben daar bij de Flåmsbana geweest, en dat is inderdaad erg mooi. Je moet er wel rekening mee houden dat ze hele trein mudjevol zit met toeristen.

Daarna heb ik nog een boottochtje gemaakt, en daarna met een bus terug naar het station van Voss. Ik was met mijn ouders mee, die hadden een huisje in Geilo geboekt. (Geilo is een Noord afgeleid voor Geil, dat weg met hekken voor vee zou betekenen)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Wubbo »

Waarom zie ik reclames over chatten met alleenstaande moeders? :?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten