Mag ik even kwijt #64

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Jij ook al? Is niet helemaal mijn doelgroep :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door find_your_spot »

Staan die reclames hier op het forum?
For Your Railroad Adventures
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Wubbo schreef:Waarom zie ik reclames over chatten met alleenstaande moeders? :?
Omdat dat opwindend is, Wubbo. Dat snap je toch wel :roll:

;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door AppleMoose »

@Dexter:
Ik heb niet gekeken, maar ben afgelopen zomer wel in Noorwegen geweest en we hebben ook de Flåmsbana aangedaan. Erg mooie route, absoluut een aanrader!
De Bergensbana is ook een aanrader. Wij hebben het traject tussen Voss en Bergen afgelegd, zeer mooi om met de trein te doen! Ook met de auto overigens ;)

Noorwegen is een prachtig land, alleen zo jammer dat er Noren wonen :')

@Bee: Als je beetje buiten het siezoen gaat valt het reuze mee.
Wij hadden op de heenweg (Flåm - Myrdal) een wagon bijna voor ons alleen.

Over gymlessen. Bah wat ik daar een gruwelijke hekel aan zeg!
Die shuttlerun, een van de ergste onderdelen. en dan een a twee keer per jaar hardlopen rond een stuk van een kanaal in de buurt. zo'n 2 km.
Er stond 20 min. voor, heb ik nooit gehaald. Record was 26 min. geloof ik :P
En die buitengymlessen waren ook verschrikkelijk. Sowieso al omdat zowel de pauze ervoor als ernaar naar de klote was, omdat je die tijd kwijt was met het fietsen en omkleden.. :evil:

Ik vraag me trouwens nog altijd af waaraan ik die G van Goed te danken heb op m'n examenrapport :lol: :lol:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

De vorige bewoner ontvangt net een tijdschrft van een biologenvereniging, nou, niveautje hoor :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Nee, ik heb niet gekeken. Je denkt toch niet dat ik gek ben, dat programma is voor nostalgische bejaarden.
Zeg, ik ben dan misschien nostalgisch ingesteld, maar daarom ben ik nog niet bejaard, ja? :evil:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Vinny »

Fles schreef:
Dexter schreef:dat ie niet gebeld wil worden omdat zijn act in het water valt.
:D No further questions _O-
In Zurich een paar maanden geleden een bedelaar tegengekomen met een laptop. En daarna een vrouw ontmoet die op zoek was naar een man die wel even haar huur kon betalen (a la 1800 zwitserse Frank). Zwitserland: Alles in het groot :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Vinny »

deadlock schreef:
Wubbo schreef:Waarom zie ik reclames over chatten met alleenstaande moeders? :?
Omdat dat opwindend is, Wubbo. Dat snap je toch wel :roll:

;)
Vanaf ongeveer mijn leeftijd is dat ongeveer de enige categorie singles ja... :evil:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Je moet het niet serieus nemen hoor :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Heb je het tegen mij Bee? Ik zie het niet goed, want mijn leesbril ligt aan de andere kant van de kamer maar om daar te komen moet ik eerst mijn looprek zien te vinden en dat gaat zo lastig zonder leesbril... :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door htm_tram »

Wubbo schreef:Waarom zie ik reclames over chatten met alleenstaande moeders? :?
Heb je liever reclame over chatten met alleen staande vaders :mrgreen: (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Heb je het tegen mij Bee? Ik zie het niet goed, want mijn leesbril ligt aan de andere kant van de kamer maar om daar te komen moet ik eerst mijn looprek zien te vinden en dat gaat zo lastig zonder leesbril... :lol:
Staat hij niet bij de kapstok toen je je Snuggie ging halen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Dag allemaal :) Tot volgend jaar :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Caspar »

Ik ben nu een weekje niet echt aanwezig op het forum en de komende tijd ben ik ook afwezig omdat het al een tijdje niet goed met me gaat. Ik ben nu onder behandeling bij het ziekenhuis in Hoorn en verblijf tussendoor bij mijn vader in Bergen dus het gaat vast wel goed komen met me.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Justin »

Zo, ik ben na afwezigheid ook weer beetje bij...

Ai dat is niet goed Caspar. Heel veel sterkte en succes in elk geval! Hopelijk kan je de jaarwisseling nog leuk doorkomen :).

Goede jaarwisseling Fles :)

Which reminds me: Dexter, hoe is het met je moeder?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

@Caspar: Oei, ik hoop dat het niet al te ernstig is? Neem maar lekker veel rust en laat je goed verzorgen!

@Justin: Ze zit nu bijna een week bij ons thuis en het gaat langzaam de goede kant op, ze krijgt zelfs alweer praatjes en weet alles beter. Dat is per definitie een goed teken. :mrgreen: En hoe is het nu bij jullie? Zijn jullie de kerstdagen een beetje goed doorgekomen en vonden jullie het erg moeilijk?

@Bee: Hoe weet jij nou weer dat ik een Snuggie heb? Of heb ik dat hier soms al eens laten vallen? (Ik hoop het niet en zeker niet dat ik pantoffels in de vorm van Delfts blauwe klompen heb, dat zou pas een afgang zijn als dat uitkwam...) :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Veel plezier Fles
Veel sterkte Caspar
Welkom terug Justin

Ik wist niet eens dat je een Snuggie had! Ik maakte een grap voortbordurend op de leesbril- en looprekgrap (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Oepsie... :X Ja ik heb een Snuggie, nou ja geen echte maar zo'n neppe van Blokker: De TV-deken. In hele foute lichtblauw-met-roze-ruitjes-print. Maar dat boeit mij niet, hij is lekker warm en handig voor als je wil zappen. :mrgreen:

(En ik schaam me er ook niet voor trouwens) :6
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door htm_tram »

De museum pekeltram kan eindelijk ingezet worden in Den haag *bus*
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Oepsie... :X Ja ik heb een Snuggie, nou ja geen echte maar zo'n neppe van Blokker: De TV-deken. In hele foute lichtblauw-met-roze-ruitjes-print. Maar dat boeit mij niet, hij is lekker warm en handig voor als je wil zappen. :mrgreen:

(En ik schaam me er ook niet voor trouwens) :6
Als je het maar niet combineert met delfts-blauwe klompen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Euh... :X Alleen als het héél erg koud is.
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Justin »

@Dexter: heel goed te lezen dat het weer beter gaat. Zo te lezen is ze weer de ouwe, maar ja, je weet maar nooit he!

Hier overigens wel weer prima, we blijven bij elkaar. Ik heb besloten mijn reis naar Australië af te blazen en m'n afstuderen aan de TU Delft of Universiteit Utrecht te doen, dat moet ik nog even zien te beslissen. Vandaag moest ik in Dordt wel weer even een traantje wegpinken toen er bepaalde nummers op m'n mp3-speler voorbij kwamen... Het is zo raar nog altijd... Ik verwacht altijd mijn pa om 17:30 bij thuiskomst, en dat is er gewoon nu al twee weken niet meer... Gisteren pas echt gerealiseerd, omdat de kerstdagen voorbij waren...

Ik heb een staatslot maar gekocht... mag hopen dat ik een keer wél geluk heb...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

@Justin: Het gemis gaat nooit over, maar het slijt stukje bij beetje. Voor mij is het inmiddels bijna 19 jaar geleden dat mijn vader (ook plotseling) overleed. Op sommige momenten, zoals toen ik mijn machinisten-examens haalde of toen ik trouwde, mis ik hem nog steeds erg en vraag ik me altijd af of hij trots op mij zou zijn geweest.

En soms word ik plotseling geconfronteerd met hoe erg ik op hem lijk. Toen ik bij NS ging werken, bleek een collega van me bij hem op school te hebben gezeten. En pasgeleden ook weer, toen ik vanwege mijn moeder in het Erasmus MC was, werd ik ineens aangesproken door een vrouw die vroeg of ik de zoon van ... was. Ze bleek een oude studievriendin van hem te zijn en herkende me aan mijn uiterlijk.

Ik hoop dat je een miljoen wint en wens je alle geluk van de wereld toe.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Er probeerde vanavond een vent de vastgemetselde bloembak van ons muurtje te breken, toen dat niet lukte is hij de sneeuw en de aarde er maar uit gaan graven... We zijn maar niet naar buiten gegaan want hij gedroeg zich zo agressief (te veel drank of drugs waarschijnlijk). Kennelijk is hij bij meer adressen vervelend geweest want de politie kwam even later de straat inrijden maar meneer was natuurlijk nergens meer te bekennen.

Een paar jaar geleden kwam diezelfde vent een aansteker bij ons kopen en hij zou morgen wel betalen, ja dag! Dan krijg je die aansteker ook pas morgen... Oja hij was geboren in Zwitserland beweerde hij destijds en juist op dat moment hadden we vier Zwitserse kampeerders in het café zitten, hij viel viel dus gelijk door de mand gezien hij de taal helemaal niet sprak. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Het is nu 5 over 8, nog donker buiten, en ik zit hier met een loodgieter die mijn wc repareert. Het is vakantie, maar de woonstichting heeft besloten dat die man om 8 uur mijn toilet zou komen repareren :X

Vind het ook vervelend voor die loodgieter, want die moest helemaal uit Hoorn komen om in een studentenhok een toilet te repareren. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten