NS compenseert vaste klanten
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
NS compenseert vaste klanten
NS compenseert vaste klanten
Geplaatst op: maandag 3 januari 2011 20:17
Laatst bijgewerkt: maandag 3 januari 2011 20:18
UTRECHT - De NS gaat honderdduizenden abonnementhouders compenseren voor de overlast die de komende weken wordt verwacht. Komende woensdag maakt de NS-directie bekend op welke wijze de vaste klanten worden tegemoetgekomen.
De reizigersvereniging Rover heeft vorige week donderdag bij de NS-directie aangedrongen op een tegemoetkoming voor abonnementhouders. De NS heeft welwillend op het verzoek van Rover gereageerd.
Lees verder
Geplaatst op: maandag 3 januari 2011 20:17
Laatst bijgewerkt: maandag 3 januari 2011 20:18
UTRECHT - De NS gaat honderdduizenden abonnementhouders compenseren voor de overlast die de komende weken wordt verwacht. Komende woensdag maakt de NS-directie bekend op welke wijze de vaste klanten worden tegemoetgekomen.
De reizigersvereniging Rover heeft vorige week donderdag bij de NS-directie aangedrongen op een tegemoetkoming voor abonnementhouders. De NS heeft welwillend op het verzoek van Rover gereageerd.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- AppleMoose
- Berichten: 6037
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: NS compenseert vaste klanten
Het had NS gesierd als ze hier zelf het initiatief in hadden genomen...
Krijgen OV-studentenkaarthouders ook een goedmakertje?
Vrees van niet, net als vorigjaar. Alsof wij er geen last van hebben...
Krijgen OV-studentenkaarthouders ook een goedmakertje?
Vrees van niet, net als vorigjaar. Alsof wij er geen last van hebben...
https://www.vitesse.nl/voorgeelzwart/supporters Help Vitesse de lente door!
Re: NS compenseert vaste klanten
Je kon gratis koffie halen bij de kiosk. Is dat niet genoeg?
-
- Berichten: 241
- Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56
Re: NS compenseert vaste klanten
Richt de ROVER zich eigenlijk ook op andere vervoerders.
De mensen met een busabbo die er dagen niks hadden, die worden niet gecompenseert?
De mensen met een busabbo die er dagen niks hadden, die worden niet gecompenseert?
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: NS compenseert vaste klanten
Overigens was januari en februari voor alle Studenten OV houders gratis ivm de rotzooi met de OVC, dus vorig jaar kregen Studenten OV houders inderdaad wel wat.
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: NS compenseert vaste klanten
Dat kan ik me niet herinneren; volgens mij mocht je langer op je oude tijdelijke product reizen, maar was het niet zo dat je opeens de hele week gratis mocht reizen.
Re: NS compenseert vaste klanten
vorig jaar mochten de OV studentenkaarthouders iemand meenemen met je kaartje.
spoorkilometers 2011: 1458 km.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: NS compenseert vaste klanten
Nee, maar de lening voor je OV voor de maanden januari en februari 2010 is automatisch omgezet naar een gift.
Zie hier onderaan de pagina.
Zie hier onderaan de pagina.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: NS compenseert vaste klanten
Nou nou, poe poe. Wat een geweldig cadeau!webguy schreef:Nee, maar de lening voor je OV voor de maanden januari en februari 2010 is automatisch omgezet naar een gift.
2 x 83,97... en dat op een studieschuld van 23.000 euro.
In mijn ogen een flut cadeau... Beter komt de NS de student gewoon ook goed tegoed, al was het maar in de vorm van een gratis turkse pizza of bakje patat.
For Your Railroad Adventures
Re: NS compenseert vaste klanten
Die stationstroep? Gatverdamme. Dan heb ik liever die €160.find_your_spot schreef:Beter komt de NS de student gewoon ook goed tegoed, al was het maar in de vorm van een gratis turkse pizza of bakje patat.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Re: NS compenseert vaste klanten
Ik weet niet hoe duur friet is in Amsterdam, maar bij mij in de buurt is een bakje friet beduidend goedkoper dan 160 euro.
Re: NS compenseert vaste klanten
Ook dat inderdaad
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: NS compenseert vaste klanten
Oh ja? Daar kan ik me niets van herinneren?GTW schreef:vorig jaar mochten de OV studentenkaarthouders iemand meenemen met je kaartje.
Re: NS compenseert vaste klanten
Dat was tussen kerst en nieuwjaar een keer. Kaarthouders mochten gratis iemand meenemen. Toen heb ik mijn broertje gratis naar Zeeland gebracht en bordjes gesnaaid.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: NS compenseert vaste klanten
Al dat geld dat voor compensatie wordt gebruikt had natuurlijk ook gebruikt kunnen worden op het spoor en het materieel echt winterproof te maken. Net zoals met al dat geld voor die bekertjes thee, koffie, chocolademelk en wat dan ook... -o-
Beul van de blindegeleidelijn
- AppleMoose
- Berichten: 6037
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: NS compenseert vaste klanten
Blijkbaar niet voor de rest van de 'vaste klanten' van NS......JWM schreef:Je kon gratis koffie halen bij de kiosk. Is dat niet genoeg?
@Webguy: Dat was dus vanwege gerommel met de OVC en had dus niks met de winterellende te maken.
https://www.vitesse.nl/voorgeelzwart/supporters Help Vitesse de lente door!
Re: NS compenseert vaste klanten
NS heeft een compensatieregeling voor vertragingen. Ik snap niet waarom de reiziger hierboven op nog extra compensatie eist.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: NS compenseert vaste klanten
Het gaat hier niet om een compensatieregeling voor vertragingen (alle treinen rijden immers weer normaal) maar voor treinen die veel voller zijn dan gebruikelijk. Er was een scheve situatie ontstaan met het zoutkaartje: daarmee krijgen alleen de niet-vaste reizigers compensatie.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: NS compenseert vaste klanten
Beter gaat de NS geld uitbetalen bij alle NS kaartautomaten als je NIET met de trein mee gaat!
U wilt vandaag NIET 2e klas van Amsterdam Centraal naar Maastricht, Akkoord.
NS stort nu 45,60 op uw rekening.
Bedankt voor het vandaag NIET reizen met de trein. *O*
U wilt vandaag NIET 2e klas van Amsterdam Centraal naar Maastricht, Akkoord.
NS stort nu 45,60 op uw rekening.
Bedankt voor het vandaag NIET reizen met de trein. *O*
For Your Railroad Adventures
Re: NS compenseert vaste klanten
Ik ben met alles blij en een vergoeding hoeft zonodig niet van mij. En als iemand met je mee kan reizen vrij dan vindt ik dat wel een goed idee want dat is temminste nog nuttig.
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Re: NS compenseert vaste klanten
Goh, hoe gaan we het probleem "overvolle treinen" te lijf... *Ploing* De 2e persoon mag gratis meereizen. *O*GTW schreef:Ik ben met alles blij en een vergoeding hoeft zonodig niet van mij. En als iemand met je mee kan reizen vrij dan vindt ik dat wel een goed idee want dat is temminste nog nuttig.
Goed idee! :Y :D
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Zoutacties voor vaste klanten
Zoutacties voor vaste klanten
Geplaatst op: woensdag 5 januari 2011 20:51
Laatst bijgewerkt: woensdag 5 januari 2011 20:52
Op dit moment rijden treinen de normale dienstregeling, maar zijn korter en daardoor drukker. Alle beschikbare treinen zijn ingezet. En we werken volop aan het herstellen van de treinen die door de winter buiten dienst zijn geraakt. Wij hebben daarom een aantal maatregelen getroffen, zoals de herintroductie van het zoutkaartje. Hiermee stimuleren wij reizigers zonder abonnement zoveel mogelijk buiten de ochtend- en avondspits te reizen.
Acties abonnementhouders
Ook voor onze vaste klanten hebben wij vanaf vrijdag 7 januari tot en met maandag 31 januari speciale zout-acties:
•NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 1e klas: op vertoon van uw Jaarabonnement ontvangt u een gratis winterbrunch (broodje, warme drank en een stuk fruit naar keuze) bij de Broodzaak op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Bovendien kunt u dagelijks een gratis warme drank halen bij Kiosk op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
•NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
•Voordeelurenabonnementhouders: op vertoon van uw Voordeelurenabonnement reist u van maandag tot en met vrijdag na 19.00 uur voor € 2,50 in de 2e klas.Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een Railrunnerkaartje in onze webshop op ns.nl of bij de NS-kaartautomaat.
Lees verder
Geplaatst op: woensdag 5 januari 2011 20:51
Laatst bijgewerkt: woensdag 5 januari 2011 20:52
Op dit moment rijden treinen de normale dienstregeling, maar zijn korter en daardoor drukker. Alle beschikbare treinen zijn ingezet. En we werken volop aan het herstellen van de treinen die door de winter buiten dienst zijn geraakt. Wij hebben daarom een aantal maatregelen getroffen, zoals de herintroductie van het zoutkaartje. Hiermee stimuleren wij reizigers zonder abonnement zoveel mogelijk buiten de ochtend- en avondspits te reizen.
Acties abonnementhouders
Ook voor onze vaste klanten hebben wij vanaf vrijdag 7 januari tot en met maandag 31 januari speciale zout-acties:
•NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 1e klas: op vertoon van uw Jaarabonnement ontvangt u een gratis winterbrunch (broodje, warme drank en een stuk fruit naar keuze) bij de Broodzaak op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Bovendien kunt u dagelijks een gratis warme drank halen bij Kiosk op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
•NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
•Voordeelurenabonnementhouders: op vertoon van uw Voordeelurenabonnement reist u van maandag tot en met vrijdag na 19.00 uur voor € 2,50 in de 2e klas.Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een Railrunnerkaartje in onze webshop op ns.nl of bij de NS-kaartautomaat.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: NS compenseert vaste klanten
Leuk idee maar ik heb er weinig aan. Ik reis alleen tijdens de spits of in het weekend. Op de tijden dat ik eersteklas mag reizen ben ik aan het werk en denk dat dit voor veel mensen met een trajectabonnement geldt -o- Had stiekem weer gehoopt op een dagkaart, daar had ik meer aan gehad. Vind eigenlijk de actie van de voordeelurenkaart ook leuker.
Re: NS compenseert vaste klanten
En OV-Studentenkaart-houders worden van alle acties uitgesloten volgens de voorwaarden. Belachelijk, wij betalen ook gewoon een vergoeding daarvoor die eventueel wordt omgezet in een gift.
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: NS compenseert vaste klanten
En het pendelen naar m'n stage was tussen kerst en oud & nieuwe nou niet echt prettig. Ach, ik zie het maar als cadeautje dat ik deze week nog geen minuut vertraging heb gehad en er genoeg ruimte was in alle treinen. :D
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten