Mag ik even kwijt #65

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door AppleMoose »

Geweldig die reclame! :lol:

Over kinderen gesproken, ik moet er niet aan denken!
Vriendin van mij heeft nu anderhalf jaar een kind, erg leuk hoor, maar er zelf een willen? Never.

Richard Groenendijk heeft er een leuk stukje over:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2fQHejaESQI[/youtube]

Kan me er helemaal in vinden :mrgreen: :mrgreen:

En voor die 100 000 euro koop ik dan toch liever een huisje in Zweden hoor *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door webguy »

Na twee weekjes vakantie bij m'n ouders in Oeganda en een weekendje bijslapen ben ik er ook weer ;) Vrijdag aangekomen op Brussel na 2 weken 25-30 graden, en dan is het toch wel koud buiten. 00:10 in slaap gevallen want na 40 uur wakker te zijn trok ik 't niet meer.
Maar eh, ik heb een trein gezien in Oeganda: een diesel lok met een wagon met twee containers die de hoofdstad doorkruiste. Overigens met de lok achter en geen rangeerder voorop, dus 0,0 zicht: op z'n Afrikaans.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Chauf21 schreef:
Ardan schreef:''Zitten jullie daar nóú al over na te denken dan?? :?: "
Dat zijn vrouwen, he. Die denken daar al veel sneller en veel vaker aan dan mannen ;)
De meeste vrouwen krijgen vroeg of laat 'nestdrang' (of noem het rammelende eierstokken, klinkt misschien oneerbiedig maar zo is het niet bedoeld hoor) of ze nu lesbiaans zijn of niet.

Zelf vind ik kinderen wel leuk hoor, maar wij hebben ons leven nu eenmaal zodanig ingericht dat het nu lastig in te passen zou zijn. We werken allebei (waarvan ik ook nog eens op onregelmatige tijden en in weekenden) en daarnaast gaan we graag lekker vaak de hort op, reisjes maken en op vakantie. Zonder kinderen of dieren kan je zo weg, zonder dingen te moeten regelen of rekening met schoolvakanties te moeten houden. Dat bevalt mij prima zo.

Ik zou bijvoorbeeld ook graag huisdieren (een hond of kat) willen, maar aangezien we beiden vaak van huis zijn zou zo'n dier dan ook hele dagen alleen zitten en daar neem je het toch niet voor? Nu kan een kat redelijk goed alleen zijn, maar met een hond wordt het meteen een ander verhaal, die moet 3x per dag uigelaten worden. Dan kan je net zo goed een kind nemen... (Wubbo en Geert, lezen jullie mee?) :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door JWM »

Ardan schreef:Twee vriendinnen van ons (23 en 19 jaar, twee maanden verkering) hebben mij en mijn vriend (21 en 20 jaar, twee maanden verkering) ook al gevraagd of wij zaaddonor willen worden voor hen.
''Zitten jullie daar nóú al over na te denken dan?? "
Er zijn al genoeg mensen op deze wereld, meer is echt niet nodig. Ik snap niet dat sommige mensen met alle geweld een kind willen.

Maar waar ik me echt aan erger zijn mensen die duizenden euro's neertellen voor een kind uit een of ander ontwikkelingsland en dan schaamteloos zeggen dat ze het doen voor het kind omdat het hier een betere toekomst heeft. :X

Als ze zelf in staat zouden zijn om een kind te produceren hadden ze zich waarschijnlijk nooit om die zielige kinderen daar bekommerd en voor het geld waarvoor ze het gehaald hebben kan je veel betere dingen doen voor de plaatselijke bevolking.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Dexter schreef: Ik zou bijvoorbeeld ook graag huisdieren (een hond of kat) willen, maar aangezien we beiden vaak van huis zijn zou zo'n dier dan ook hele dagen alleen zitten en daar neem je het toch niet voor? Nu kan een kat redelijk goed alleen zijn, maar met een hond wordt het meteen een ander verhaal, die moet 3x per dag uigelaten worden. Dan kan je net zo goed een kind nemen... (Wubbo en Geert, lezen jullie mee?) :mrgreen:
Honden moet je eigenlijk 4x uitlaten, alleen die 4e keer zien de meeste niet-hond bezitters niet: Dat is nog even een rondje voor het slapen gaan, zodat ze niet de woonkamer gaan benatten :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dexter schreef:Zelf vind ik kinderen wel leuk hoor, maar wij hebben ons leven nu eenmaal zodanig ingericht dat het nu lastig in te passen zou zijn. We werken allebei (waarvan ik ook nog eens op onregelmatige tijden en in weekenden) en daarnaast gaan we graag lekker vaak de hort op, reisjes maken en op vakantie. Zonder kinderen of dieren kan je zo weg, zonder dingen te moeten regelen of rekening met schoolvakanties te moeten houden. Dat bevalt mij prima zo.
Heeft jouw vrouw nog geen rammelende eierstokken dan? ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Honden moet je eigenlijk 4x uitlaten, alleen die 4e keer zien de meeste niet-hond bezitters niet: Dat is nog even een rondje voor het slapen gaan, zodat ze niet de woonkamer gaan benatten :)
Als ik hele drukke werkdagen heb gaat die van mij maar twee keer uit. Hij mag een plasje doen achterin de tuin als hij tussendoor nodig moet (kan hij zelf in en uitlopen) maar grote behoefte heeft hij daar nog nooit gedaan. Maar die twee keer ga ik dan ook een uur lopen. Weer of geen weer. Nou jah, met onweer wacht ik meestal even want dat vindt hij zelf niet zo heel erg leuk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Klaasje »

webguy schreef: Maar eh, ik heb een trein gezien in Oeganda: een diesel lok met een wagon met twee containers die de hoofdstad doorkruiste. Overigens met de lok achter en geen rangeerder voorop, dus 0,0 zicht: op z'n Afrikaans.
Daar zijn ze dus niet zwak geïnformeerd? :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Maar eh, ik heb een trein gezien in Oeganda: een diesel lok met een wagon met twee containers die de hoofdstad doorkruiste. Overigens met de lok achter en geen rangeerder voorop, dus 0,0 zicht: op z'n Afrikaans.
Wat een Faalcontinent is het toch ook :facepalm:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door webguy »

Mwah, daar in tegen heb je wel overal bereik, en overal mobiel internet n een land 5x NL, en in grote steden HSPDA. Dat noem ik niet faal...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door find_your_spot »

Dexter schreef: De meeste vrouwen krijgen vroeg of laat 'nestdrang' (of noem het rammelende eierstokken,
Is dat hetzelfde als een rammelende prostaat?
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
webguy schreef:Maar eh, ik heb een trein gezien in Oeganda: een diesel lok met een wagon met twee containers die de hoofdstad doorkruiste. Overigens met de lok achter en geen rangeerder voorop, dus 0,0 zicht: op z'n Afrikaans.
Wat een Faalcontinent is het toch ook :facepalm:
Wat nou? Daar RIJDEN treinen tenminste. Sneeuw of geen sneeuw :lol:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Wubbo »

Dexter schreef:(Wubbo en Geert, lezen jullie mee?) :mrgreen:
Ja, is dit een aanbod voor een deelhond? De helft van de tijd bij ons, de andere helft bij jullie, kunnen we allemaal toch nog regelmatig weg :lol:
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Freek »

Dexter heeft onregelmatigheidsdiensten lijkt me, dus dat regelmatig weg kunnen zit er denk ik niet in :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Maar, Maar... Dexter heeft toch ook een vrouw :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door GTW »

Ardan schreef:Twee vriendinnen van ons (23 en 19 jaar, twee maanden verkering) hebben mij en mijn vriend (21 en 20 jaar, twee maanden verkering) ook al gevraagd of wij zaaddonor willen worden voor hen.
''Zitten jullie daar nóú al over na te denken dan?? "
Pas maar op als je het via de natuurlijke weg doet niet in een keer hetero word :p (sarcasme)
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Justin »

Stel je voor he ;).

Ik wil dolgraag kinderen :oops: ...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Hoe zou je ze dan noemen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Mwah, daar in tegen heb je wel overal bereik, en overal mobiel internet n een land 5x NL, en in grote steden HSPDA. Dat noem ik niet faal...
Ja ze lopen er ook ver voor op het gebied van mobiel betalen. Neemt niet weg dat de voedselproductie 40% lager ligt dan in de jaren '60 van de vorige eeuw terwijl de bevolking verdubbeld is.

Ik vraag me af wat er belangrijker is; mobieltjes of voer.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Wubbo schreef:
Dexter schreef:Dan kan je net zo goed een kind nemen... (Wubbo en Geert, lezen jullie mee?) :mrgreen:
Ja, is dit een aanbod voor een deelhond? De helft van de tijd bij ons, de andere helft bij jullie, kunnen we allemaal toch nog regelmatig weg :lol:
Haha een deeltijdhond :lol: ik vind het prima hoor! Ik zal jullie wel even mijn rooster mailen!

Ik bedoelde eigenlijk dat een hond bijna net zoveel aandacht en tijd nodig heeft als een kind en dat jullie dan net zo goed meteen aan kinderen kunnen beginnen. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Geert »

Het scheelt dat de hond in ieder geval al zindelijk is in dit geval ;)
deadlock schreef:
webguy schreef:Mwah, daar in tegen heb je wel overal bereik, en overal mobiel internet n een land 5x NL, en in grote steden HSPDA. Dat noem ik niet faal...
Ja ze lopen er ook ver voor op het gebied van mobiel betalen. Neemt niet weg dat de voedselproductie 40% lager ligt dan in de jaren '60 van de vorige eeuw terwijl de bevolking verdubbeld is.
Beetje de wet van de remmende voorsprong: terwijl overal in West-Europa vaste telefoonverbindingen liggen zijn ze in Afrika meteen met het GSM-systeem begonnen. Scheelt weer dure investeringen in een vast netwerk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Het zou wel fijn zijn als ze dat Nigeria eens van het internet afsluiten :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door webguy »

Ach ja, elk voordeel z'n nadeel. Maar onze gids kreeg wel per telefoon van een collega-gids gemeld waar de leeuwen zaten, dus heb ik mooi een leeuw in het wild gezien. Overigens ook 3 leeuwen daarna nog gezien toen we niet op zoek waren, maar ja, die waren de bonus.

Maar zonder gein heeft colonialistisch gedrag Afrika niet geholpen, en de World Bank/IMF maken er soms ook een rotzooi van, ivm belangenverstrengeling etc.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Zucht, de vakantie is weer voorbij.

Grote netwerkstoring, printers werken niet vanaf alle computers
Alle lampen in de stilteruimte hebben collectief het werk neergelegd
Iemand heeft een kapot pasje in de paslezer gestopt en die blijft nu haken...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door GTW »

Boney M Bobby Farell is terug in nederland gekomen met een kist in een kist *O*

Hij is o.a. bekend van de nummers

Hooray Hooray it is a holiday
http://www.youtube.com/watch?v=uJkrA6DtDgQ

Rivers of Babylon
http://www.youtube.com/watch?v=fGyfxOCYvtM
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten