Mag ik even kwijt #65

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

@Wubbo: Gecondoleerd, wat een vervelend begin van het nieuwe jaar. Was het toevallig die collega die een tijdje terug dacht kanker te hebben?
Freek schreef:
Dexter schreef:luxe Hilton **** Hotel met zwembad
Toevallig Hilton Docklands?
Nee, die vond ik wat te ver weg gelegen bij het dichtstbijzijnde metrostation vandaan. Er reed wel een gratis pendelbusje, maar dat moet ook maar net uitkomen natuurlijk. Dus ik heb geboekt bij Hilton London Metropole, met metrostation Edgware Road recht voor de deur en er stoppen maar liefst 4 metrolijnen dus beter bereikbaar kan niet!
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Gecondoleerd man
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Mark »

Gecondoleerd Wubbo.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Ardan »

Sterkte ermee Wubbo en collega's, het zal voorlopig wel even stil zijn op je werk..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Meltrain »

Gecondoleerd Wubbo.
Jouw collega was overigens niet de enige die gisteren overleed... :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door MdJ »

Gecondoleerd, Wubbo.
Bij twijfel: gebruik beton.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Justin »

Wubbo schreef:Mijn collega is gisteravond om 17.25 overleden op de manier die hij gewenst heeft.
Gecondoleerd man. Sorry to hear!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Daniel »

Gecondoleerd Wubbo
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Stefan »

Gecondoleerd, Wubbo. :(

Totaal wat anders.. Lekker fikkie daar in Moerdijk. Kan vanuit m'n huis gewoon de gloed van de vlammen zien. :shock:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Justin »

We zien wel wat wolken onze kant opkomen... heb alle ramen en luiken maar dichtgegooid...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door BR628 »

Afbeelding
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Stefan schreef:Totaal wat anders.. Lekker fikkie daar in Moerdijk. Kan vanuit m'n huis gewoon de gloed van de vlammen zien. :shock:
Ik kan de gloed niet zien, maar die enorme rookwolk wel toen het licht was. Hier gingen rond 16:30 uur de sirenes af.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Justin schreef:We zien wel wat wolken onze kant opkomen... heb alle ramen en luiken maar dichtgegooid...
Nu vind ik jouw opgegeven woonplaats toch wel wat zorgwekkend :shock:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Wubbo »

Dank aan iedereen die aan mij denkt!
Dexter schreef:@Wubbo: Gecondoleerd, wat een vervelend begin van het nieuwe jaar. Was het toevallig die collega die een tijdje terug dacht kanker te hebben?
Jep. Hij had geen kanker maar een sarcoom. Sinds hij heeft gehoord dat het niet te behandelen was (chemo sloeg niet aan) is het bergafwaarts gegaan. Nu alle mijlpalen voorbij zijn is hij ingeslapen, na afscheid te hebben genomen van iedereen die hem lief was.

Het moest zo zijn.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Freek »

Dexter schreef:
Freek schreef: Toevallig Hilton Docklands?
Nee, die vond ik wat te ver weg gelegen bij het dichtstbijzijnde metrostation vandaan. Er reed wel een gratis pendelbusje, maar dat moet ook maar net uitkomen natuurlijk. Dus ik heb geboekt bij Hilton London Metropole, met metrostation Edgware Road recht voor de deur en er stoppen maar liefst 4 metrolijnen dus beter bereikbaar kan niet!
Voor een volgende keer kun je daar best boeken. Busje pendelt continue heen en weer. Toen ik in dat hotel zat maximaal 10 minuten moeten wachten.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Daantje »

Wubbo schreef:Dank aan iedereen die aan mij denkt!
Dexter schreef:@Wubbo: Gecondoleerd, wat een vervelend begin van het nieuwe jaar. Was het toevallig die collega die een tijdje terug dacht kanker te hebben?
Jep. Hij had geen kanker maar een sarcoom. Sinds hij heeft gehoord dat het niet te behandelen was (chemo sloeg niet aan) is het bergafwaarts gegaan. Nu alle mijlpalen voorbij zijn is hij ingeslapen, na afscheid te hebben genomen van iedereen die hem lief was.

Het moest zo zijn.
Geondoleerd en sterkte :) Wel mooi dat je op zo'n manier toch nog afscheid hebt kunnen nemen van iedereen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door htm_tram »

htm_tram schreef:Ben een halfjaar geleden naar de tandarts geweest, die had een wortelkanaalbehandeling gedaan. Gelukkig werd alles vergoed omdat ik 18 was enz. enz. Toch bleef ik er soms nog last hebben. Oudjaarsdag ook. Gister gebeld en ik kon gelukkig vandaag al komen. Toen begon het gezeik met zorgverzekering en dat ik direct zou moeten betalen... Maar ik had niks opzak. Uiteindelijk 2 foto's gemaakt. Bleek de vulling niet goed te zijn, plus onder de vulling zat alsnog een zenuw en bacteriën. Uiteindelijk hebben ze de vulling moet open boren, vijlen en nog wat gepruts. Zenuw er uit gesneden ofzo. Helemaal gedesinfecteerd en nu een noodvulling. Volgende week terug om hopelijk voor de laatste keer een goede vulling er in laten zetten.

Mag ik nou bang zijn voor de tandarts '-)
En de nachtmerrie gaat maar door. Vandaag 8 paracetomol op (over de dag verspreid) maar niets hielp. Kiespijn was erg ging niet weg. Daarna begon ik hoofdpijn te krijgen, spierpijn. Later ook erg misselijk en erg moe. Was ook erg warm. Zou het allemaal met elkaar te maken hebben? Tandarts in paniek gebeld en ik mag morgen komen om half 10. :N
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Justin »

Moest net effe wat uit de tuin pakken. Oef, het stinkt enorm naar verbrand rubber en plastic (merkte het eerder niet op, omdat alle ventilatieroosters en ramen en deuren dicht zijn). Het was dat ik al duizelig en hoofdpijnerig was doordat ik griep heb, maar dit maakt het er niet aangenamer op...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Wubbo schreef:Jep. Hij had geen kanker maar een sarcoom.
He bah wat akelig. Het is ook zo'n rotziekte. Zodra je klachten of pijn krijgt, zijn ze er vaak al te laat bij. Alleen ik al heb er de laatste 10 jaar mijn opa, 2 tantes, een goede vriend en mijn vroegere manager aan verloren.
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Heb vandaag even een nieuwe laptop op de kop getikt voor 6 meier (640 GB ruimte, 4 GB werkgeheugen), mooi prijsje dacht ik? De anti-virus kreeg ik er ook nog eens bij voor 30 piek :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

antivirus heb je goeie gratiessche progjes voor
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Vinny »

Dexter schreef:
Wubbo schreef:Jep. Hij had geen kanker maar een sarcoom.
He bah wat akelig. Het is ook zo'n rotziekte. Zodra je klachten of pijn krijgt, zijn ze er vaak al te laat bij. Alleen ik al heb er de laatste 10 jaar mijn opa, 2 tantes, een goede vriend en mijn vroegere manager aan verloren.
:shock: En dat voor een ziekte waarvan ik tot vandaag nog nooit gehoord had...

Gecondoleerd iig Wubbo
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

@Fles: Ach ja, als ik daar dan toch ben :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Caspar »

ziggy schreef:6 meier,
30 piek :pos:
Zijn meiers en pieken tegenwoordig ook in euro's geldig? Dus een meier is 100 euro? Of moet ik me iets in de trent van 50 euro bij een meier voorstellen? Ik reken echt nooit meer om, maar als iemand over joetjes, meiers of knaken begint dan maak ik op een of andere manier vanzelf een uitzondering en zie ik de oude guldens weer voor me met bijbehorende coupures.
Laatst gewijzigd door Caspar op wo 05 jan 2011, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Die anti-virus niet, dat kan bewezen goedkoper :P

Over die laptop kan je niets zeggen met alleen geheugen en schijfruimte. Dingen als schermgrootte en processor zijn ook belangrijke aspecten voor de prijs.

Maar ja, ik heb geen recht van spreken want ik heb dan ook zonder gêne een smak geld achtergelaten in Zaandam voor mijn MacBook (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten