Mag ik even kwijt #65

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

300 zou wel heel goedkoop zijn :X - een meier is gewoon hondertje :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Ja. Guldens zijn net zo iets van de Distant Past als Dukaten.

Mijn moeder blijft ook steeds maar terugrekenen naar guldens. Daarbij volledig uit het oog verliezend dat het beeld van de gulden (en de koopkracht daarvan) behoorlijk aan het vertroebelen is. Dan hebben we het nog niet eens over de inflatie sinds 2001. Ophouden met die ongein. Dis is toe suasend ieleven.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:Over die laptop kan je niets zeggen met alleen geheugen en schijfruimte. Dingen als schermgrootte en processor zijn ook belangrijke aspecten voor de prijs.
15.6" HD LCD-scherm, AMD Phenom II X3 Mobile Processor N830. Dat is wat op de doos staat... geen idee wat het allemaal inhoud, maar tis een snel dingetje, niet te groot, niet te klein :).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Dat je een breedbeeldscherm hebt die van een onderhoek naar een bovenhoek aan de andere kant van het scherm zo'n 38 centimeter meet, en een triple-core processor op 2,1 Ghz.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Dan nog. 600 voor een tweedehands laptop.. Kijk eens wat een nieuwe kost tegenwoordig??
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Er staat wel nieuwe in de post van Ziggy :idea:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door deadlock »

htm_tram schreef:En de nachtmerrie gaat maar door. Vandaag 8 paracetomol op (over de dag verspreid) maar niets hielp. Kiespijn was erg ging niet weg. Daarna begon ik hoofdpijn te krijgen, spierpijn. Later ook erg misselijk en erg moe. Was ook erg warm. Zou het allemaal met elkaar te maken hebben? Tandarts in paniek gebeld en ik mag morgen komen om half 10. :N
Ik heb speciaal hiervoor nog tramadol! Mocht het niet lukken met wat je voorgeschreven krijgt doe me een PM en ik stuur wel wat op.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door deadlock »

Vinny schreef: :shock: En dat voor een ziekte waarvan ik tot vandaag nog nooit gehoord had...

Gecondoleerd iig Wubbo
Heb je nog nooit van kanker gehoord? Want een sarcoom is 'gewoon' een tumor maar dan van andere soorten weefsels dan een carcinoom.

Sterkte ermee, Wubbo. Gelukkig leven we in een land waar je zelf de stap mag zetten om jezelf lijden te kunnen besparen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:Er staat wel nieuwe in de post van Ziggy :idea:
Dus dat. Een tweede hands laptop moet ik niet aan denken (je weet nooit wat er op staat) :!:
waldo79
Berichten: 7624
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door waldo79 »

Van mijn kant nog gecondoleerd met het verlies van je collega, Wubbo.

Vorige maand, hoewel ik maar 5 weken heb samengewerkt, een collega moeten verliezen die het leven (depressie) niet meer zag zitten. Nooit gedacht dat van zo dichtbij mee te maken :|
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Vinny schreef:En dat voor een ziekte waarvan ik tot vandaag nog nooit gehoord had...
@Vinny: Ik bedoelde dat ik de mensen die ik hierboven beschreef inderdaad verloren ben aan kanker.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Ardan »

Over dat fikkie in Moerdijk... de Nederlandse twitteraars hebben het zelfs voor elkaar gekregen om bovenaan te staan in de wereldwijd meest besproken onderwerpen: 'GROTE VUURBAL JONGUH!'

BAM! :P
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Stefan »

Ja, dat is echt mooi. _O_ :lol:

Overigens.. Hier ruik je momenteel wel een lichte verf/plastic lucht. Het is niet sterk, maar wel aanwezig. Mijn vader was nog even met de auto weggeweest en die zei dat 'ie wat last van z'n ogen had gekregen. Maar hij is even wezen douchen en het was over. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door JeePee »

Beetje laat, maar goed bedoeld. Gecondoleerd Wubbo.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Justin »

Stefan schreef:Overigens.. Hier ruik je momenteel wel een lichte verf/plastic lucht. Het is niet sterk, maar wel aanwezig.
Idem hier. Maar heb toch maar eventjes m'n raam open gedaan, want het is niet te harden hier zonder wat verse lucht :(. Gelukkig is het veel lichter dan gisterenavond, pfoei!

@Wubbo: blijft agrijselijk natuurlijk. Heb de definitie van zijn lijdensweg even opgezocht, ai, dat is niet fraai en fijn natuurlijk :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Geert »

ziggy schreef:
Bee schreef:Er staat wel nieuwe in de post van Ziggy :idea:
Dus dat. Een tweede hands laptop moet ik niet aan denken (je weet nooit wat er op staat) :!:
Je kunt een tweedehands laptop gewoon formatteren hoor :)

Over die brand in Moerdijk, volgens crisis.nl zijn er roetdeeltjes verspreid tussen Moerdijk en Gouda. Flink gebied zeg :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

In de Volkskrant vandaag werd op authentieke wijze crisis.nl met de grond gelijk gemaakt. Beoogde capaciteit werd absoluut niet gehaald, site lag twee uur plat en de informatie werd niet bijgewerkt. En daar moeten we maar mee doen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Geert schreef:Over die brand in Moerdijk, volgens crisis.nl zijn er roetdeeltjes verspreid tussen Moerdijk en Gouda. Flink gebied zeg :shock:
Ook de waterzuiveringbekkens van Rotterdam, Dordrecht en Spijkenisse zijn tijdelijk stilgezet. Volgens het nieuws zijn A16, A17, N3 en de sporen Ddr - Zlw plus de HSL vannacht vrij snel weer vrijgegeven. En hier mogen van de burgemeester de ramen en deuren weer open. *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door AppleMoose »

Sloten liggen vol met chemische rotzooi, je mag geen groente uit eigen tuin eten, vee moet binnen blijven, kinderen mogen niet buitenspelen, mensen hadden last van hun mond/keel, prikkelende ogen etc. Maarrrr gelukkig was/is er geen gevaar voor de volksgezondheid *O* :') :')

@Bee: Gelukkig hebben we allemaal onze crisispakketjes in huis en hebben we die site niet nodig! :')

@Wubbo: Alsnog gecondoleerd met het verlies!
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Geert schreef:Je kunt een tweedehands laptop gewoon formatteren hoor :)
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoor, als er maar een beetje ruimte op zit en ie een beetje tempo heeft :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door STF »

Bee schreef:In de Volkskrant vandaag werd op authentieke wijze crisis.nl met de grond gelijk gemaakt. Beoogde capaciteit werd absoluut niet gehaald, site lag twee uur plat en de informatie werd niet bijgewerkt. En daar moeten we maar mee doen :X
find_your_spot liep er gisteren ook al over te klagen dat de site al uren uit de lucht was, dus ik klik het vanuit Luxemburg eens aan; deed het gewoon en nog snel ook, krijgen buitenlandse computers voorang? :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Ardan »

Ik was op weg naar mijn vriend. Vanaf het station in Zwollebus 4 gepakt naar zijn woonvorm (waar hij volgende week overigens uit mag om semi-zelfstandig te gaan in een appartement *O* ). Enkele haltes ervóór heb je een winkelcentrum. Ik sta voorin de bus, en de bus reed net weg bij de halte maar moest nog even stoppen bij een zebrapad. En terwijl de bus weer optrekt zie ik ineens mijn vriend en een vriendin als verzopen katten daar staan in de regen, mij aankijkend van 'whatthefuuckk????' Best wel zielig :lol: En toen ik bij de woonvorm aankwam zag ik pas dat mijn vriend had ge-sms't: 'Stap maar uit bij het winkelcentrum'. Woepsie :P Dus nu even een kwartiertje in de gemeenschappelijke ruimte wachten. Gelukkig staat er een computer, mét internet, dat daar sinds deze week weer is omdat het er twee maanden uitlag..
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

De moraal van het verhaal: Hou dus altijd je mobiel in de gaten als je pas een liefje hebt. :mrgreen:

Mijn moeder is sinds gisteren weer terug naar haar eigen huis gegaan na in totaal 2 maanden, waarvan alles bij elkaar 8 weken ziekenhuis en 2,5 weken bij ons thuis. Voorlopig krijgt ze nog wel elke dag thuiszorg voor het wassen en aankleden en de huishouding. Verder komen de buren ook regelmatig polshoogte nemen, dus red ze het nu wel alleen.

Nu ze weg is hebben we het weer uit handen kunnen geven en begint bij ons het normale leven weer. Maar man wat zijn we moe zeg, ik had nooit gedacht dat mantelzorg voor je eigen ouder zo zwaar kon zijn... (Ik heb het natuurlijk graag gedaan en het was vanzelfsprekend, maar dat neemt niet weg dat het best vermoeiend was)
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Justin »

Och, ik geloof je best Dexter. Sowieso is het constant moeten verzorgen van een persoon al erg zwaar, vooral als je ook nog je eigen dingen wilt doen. Je bent gewoon fysiek en mentaal helemaal op, op een gegeven moment.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Nou inderdaad, zeg dat wel. Ik ben ook gewoon blijven doorwerken en heb om alles rond te kunnen breien vroege diensten gevraagd. Dat houd in dat je rond 3:00 - 4:00 - 5:00 uur naast je nest staat en na een hele werkdag je thuis ook nog eens een slag in de rondte loopt. Eerst zat ik na mijn dienst 2x per dag in het ziekenhuis, later hoefde dat niet meer toen ze naar huis mocht maar in plaats daarvan kwam de zorg erbij. En ik heb nou ook niet bepaald een vak waarbij je tijdens je werk eventjes je ogen kunt sluiten... :N Dus ik ben nu echt helemaal versleten.
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten