NS compenseert vaste klanten

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Daniel »

Ennes schreef:En dat jij niet op andere tijden kan werken, ligt dat aan de NS of aan jou werkgever? ;)
Geen van beiden, wel aan het soort werk :wink:

Vraag me vooral af waarom NS nu, terwijl de problemen nog voortduren, onmiddelijk met deze halfbakken maatregel komt en het dan compensatie noemt. En zowiezo, juist nu er hele treinstellen in treinen missen is het toch juist de capaciteit in de 1e klasse die het sterkste afneemt, dat is immers al een kleiner deel van de trein.

Ze zouden beter kunnen compenseren op een manier waar je echt iets aan hebt op een later moment, als de treinen weer op lengte zijn en normaal rijden bijvoorbeeld.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door AppleMoose »

PR Daniel, PR :wink:

Zodra je negatief in het nieuws komt, doen alsof je de klachten serieus neemt en met een wassen neus aan komen zetten.
Dat noem je "compensatie" en de meeste mensen zijn weer *content* :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:PR Daniel, PR :wink:

Zodra je negatief in het nieuws komt, doen alsof je de klachten serieus neemt en met een wassen neus aan komen zetten.
Dat noem je "compensatie" en de meeste mensen zijn weer *content* :')
En bovendien, als ze zouden wachten, dan is het ook niet goed want dan doen ze niet gelijk iets voor de reiziger!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Daniel »

Je kunt ook nu iets aankondigen met een heel goed argument (meer plek) dat je het pas later kunt gebruiken :idea:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Wubbo »

Die eerste-klasreizigers zullen nu wel weer massaal de spits op gaan zoeken: dan is het tenminste rustig in de trein ;-)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door AppleMoose »

Gelukkig maar. Anders zouden ze hun brunch tussen al dat 2eklas tuig moeten verorberen! :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Ennes »

Daniel schreef:Je kunt ook nu iets aankondigen met een heel goed argument (meer plek) dat je het pas later kunt gebruiken :idea:
Soms ben je ook net een reiziger hè! het is ook nooit goed!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Bastiaan »

NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
Staat er ook nog ergens wat er onder "het betreffende traject" valt? Of interpreteer ik het verkeerd?
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Ennes »

Bastiaan schreef:
NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
Staat er ook nog ergens wat er onder "het betreffende traject" valt? Of interpreteer ik het verkeerd?
het betreffende traject is het traject wat op de trajectkaart vermeld staat. voor ov-jaarkaart houders is dat het gehele NS net.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Bastiaan »

Pff, goed dat ik dat nu even goed lees. Bij een jaar(traject)abonnement is "het betreffende traject" inderdaad logisch. Ik was per abuis in de war met het voordeelurenabonnement. Lijkt me voor mij dus verstandiger om morgen gewoon in de 2e klas plaats te nemen (A)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Fles »

Daniel schreef:Vraag me vooral af waarom NS nu, terwijl de problemen nog voortduren, onmiddelijk met deze halfbakken maatregel komt en het dan compensatie noemt.
Doekje voor het bloeden :Y
Oud forumgebruiker

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Oud forumgebruiker »

Een studentenkaart is ook een OV-jaarkaart, right? :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Suus »

Neen. Studenten zijn uitgesloten van deelname.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Oud forumgebruiker »

Jammer.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door BR628 »

En terecht. Want de meeste (let wel, uitzonderingen dus daar gelaten) studenten kunnen zich niet gedragen in de trein, dus al zeker niet in de 1e klas.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Vinny »

Je verwijst naar de filmpjes van Koefnoen die in een andere draad zijn gepost... :twisted: :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Oud forumgebruiker

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Oud forumgebruiker »

BR628 schreef:En terecht. Want de meeste (let wel, uitzonderingen dus daar gelaten) studenten kunnen zich niet gedragen in de trein, dus al zeker niet in de 1e klas.
De meeste vind ik dan ook nog wel zwaar overdreven.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door BR628 »

Vinny schreef:Je verwijst naar de filmpjes van Koefnoen die in een andere draad zijn gepost... :twisted: :lol:
Wat doet jou denken dat ik daarnaar verwijs?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Mark »

Waarom krijg ik met een maandabonnement geen vergoeding?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door MdJ »

Omdat je al een VDU-kaart vergoeding krijgt 8-) :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Wubbo »

NS schreef:Maandabonnementhouders: op vertoon van uw Maandabonnement kunt u dagelijks een gratis warme drank halen bij Kiosk op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
Zie hier.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Geert »

Dat laatste is er pas later bijgekomen. Waren ze blijkbaar vergeten.
BR628 schreef:En terecht. Want de meeste (let wel, uitzonderingen dus daar gelaten) studenten kunnen zich niet gedragen in de trein, dus al zeker niet in de 1e klas.
Andere reizigers ook niet, dus houd je vooroordelen maar lekker bij je.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door BR628 »

Beetje de boel opstoken mag ook al niet meer tegenwoordig? Iedereen meteen happen :N
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Fles »

ziggy schreef:Een studentenkaart is ook een OV-jaarkaart, right? :)
Wrong :Y *O*
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NS compenseert vaste klanten

Bericht door Geert »

Ach, studenten kunnen nu lekker ruim zitten terwijl alle reizigers met een jaarkaart en een VDU in de 1e klasse willen zitten :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten