Mag ik even kwijt #65

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Caspar »

Het lukte net niet meer in de bus om uit te checken, en de chauffeur stempelde een Uitstapbewijs voor me af. Hier moet een postzegel op, wordt die ook vergoed? Of ben ik dan een zeurkous.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Het lukte net niet meer in de bus om uit te checken, en de chauffeur stempelde een Uitstapbewijs voor me af. Hier moet een postzegel op, wordt die ook vergoed? Of ben ik dan een zeurkous.
Nee, gewoon het zoveelste slachtoffer van die faalkaart :)
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door M57 »

Caspar schreef:Het lukte net niet meer in de bus om uit te checken, en de chauffeur stempelde een Uitstapbewijs voor me af. Hier moet een postzegel op, wordt die ook vergoed? Of ben ik dan een zeurkous.
Gewoon in een envelop naar het antwoordnummer van Connexxion sturen, dat werkt echt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door STF »

De vorige overburen spraken alleen Frans en Chinees, hebben we sinds kort nieuwe overburen dus dacht er vanmiddag even mee te gaan praten over het hoge water; spreken deze ook alleen Frans en Chinees... Maar daar had een Luxemburger die er ook bij stond wel een oplossing voor; gewoon Duits praten en voor elk zelfstandig-naamwoord "la" of "le" zeggen. :lol:

Het eerste wat de overburen deden toen ze hier goed en wel woonden was een kelder graven, die hebben nu een ondergronds aquarium.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door deadlock »

Kelder? Smokkelroute naar China zal je bedoelen!!

Ik voel me echt gesloopt :s
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door hauptbahnhof »

Caspar schreef:Het lukte net niet meer in de bus om uit te checken, en de chauffeur stempelde een Uitstapbewijs voor me af. Hier moet een postzegel op, wordt die ook vergoed? Of ben ik dan een zeurkous.
Is het bij CXX gebeurd?
Tot een tijd geleden hadden ze een antwoordnummer voor claimformulieren. Is nu ook Postbus geworden.
Ik heb hier wel het oude adres nog:

Connexxion Klantenservice
Antwoordnummer 1860
2000 WC Haarlem

-o- -o- -o-
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door deadlock »

Nou, ik ga de HSL eens proberen! Onderweg naar Rtd om 12:16 dus.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Meltrain »

Geert schreef:Moest van de week een herkansing maken van een statistiekvak, de vorige keer had ik een 5,4 en het dus net niet gehaald. Docent mailde net dat ik dit keer een 8,38 heb gehaald *O*
Moeten jullie een 5,5 halen voor een voldoende? Wij moeten een 5,8 hebben. :roll:
Gekko123 schreef:Ik zou eigenlijk aan de slag moeten met een practicum voor mijn studie, maar ik heb er totaal geen zin in. Kunnen zie die opdrachten niet een keer wat leuker maken?
Same here. Gelukkig is het niet zo moeilijk, aangezien praktisch alle formules al gegeven zijn. ;) Alleen mag ik weer ruzie gaan maken met grafieken in Excel. :P
Ik ga vanmiddag even naar de bibliotheek om wat op te zoeken en als ik thuis kom, ga ik maar zo ver mogelijk aan dat verslag werken. Ik hoop morgen het verslag af te hebben, want uioterlijk maandag moet het ingeleverd te zijn en ik moet ook nog leren voor een (praktisch) tentamen van dinsdagochtend.
Als ik dan dinsdagmiddag thuis kom, kan ik gelijk verder leren, want ik heb dan nog 5 dagen vrij (incl. weekend), maar daarna heb ik maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag steeds één tentamen. :shock:
Gelukkig eindigt deze drukke periode met een zwembadfeest op de laatste vrijdagavond en een gratis tourtje op zondag 30 januari. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door GTW »

Mijn vriendin heeft eindelijk een huur huisje kunnen krijgen in haar geboorteplaats na lang touwtrekken en gezeur met de gemeente.

Nu is het wachten op de sleutel en het huurcontract tekenen dit gaat over 3 weken gebeuren als het allemaal mee zit.
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Caspar »

Ik zit in een stilte coupé en tel om me heen: 3 bellende mensen, 3 vrouwen die de instelingen van hun fototoestellen bekibbelen, 2 meiden die hun make-up bespreken, 2 hun stap avond vast doornemen en een man die in zichzelf zit te brabbelen... Lang leve de rust.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door htm_tram »

GTW schreef:Mijn vriendin heeft eindelijk een huur huisje kunnen krijgen in haar geboorteplaats na lang touwtrekken en gezeur met de gemeente.

Nu is het wachten op de sleutel en het huurcontract tekenen dit gaat over 3 weken gebeuren als het allemaal mee zit.
Gefeliciteerd, welke gemeente?

Druk weekend hier. Vandaag weer aan me treintje geklust, nu weer terug naar den haag voor de nieuwjaars borrel van het trammuseum.

Was 's nachts een zwerfer onze trein in gegaan. Had via een deur raam die nog stuk was ( zat plastic voor) ingebroken, hij wist alleen niet hoe hij er uit moest. Via deur raam durfde hij niet meer terug. Heeft op meerdere plaatsen lopen pissen. Hij is door Service en Veiligheid en de spopo uitgehaald. Hij moest een boete betalen of schoonmaken... :neg:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door GTW »

schoonmaken met zijn jas toch wel
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Wat een dag, ich bin kaputt. -o- Wel lekker veel verschillende materieelsoorten gereden: Loc 1700+DDAR, Bvk+DDAR, ICMm, SGMm, mDDM, VIRM. Vooral SGMm was weer lang geleden.
Vallend blad maakt rails glad.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Mark »

htm_tram schreef:Was 's nachts een zwerfer onze trein in gegaan. Had via een deur raam die nog stuk was ( zat plastic voor) ingebroken, hij wist alleen niet hoe hij er uit moest. Via deur raam durfde hij niet meer terug. Heeft op meerdere plaatsen lopen pissen. Hij is door Service en Veiligheid en de spopo uitgehaald. Hij moest een boete betalen of schoonmaken... :neg:
Dit volg ik even niet :?:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

GTW schreef:Mijn vriendin heeft eindelijk een huur huisje kunnen krijgen in haar geboorteplaats na lang touwtrekken en gezeur met de gemeente.
Zal je net zien, krijg je een huis naast de tokkies of zo :X
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Wij kregen pas geleden een nieuwe bovenbuurman, hij deed een kerstkaartje in onze brievenbus en kwam zich tijdens oud & nieuw netjes voorstellen. De vorige bovenburen kenden we alleen van VVE-vergaderingen en van het lawaai.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Morgen maar eens een ritje langs wat groot water maken. Het schijnt lekker hoog te staan allemaal *O*
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Daniel »

De IJssel was aardig breed vanmiddag ja...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Ik dacht aan iets als

Ut - Lek - Waal - Maas - Ht - Ehv - Maas - Vl - Maas - Cuyk - Maas - Nm - Waal - Rijn - Ah - Dv - IJssel - Apd - Amf - Ut :)
Oh nou wordt alles blauw :')
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door MdJ »

Hmmz... Vandaag was het behoorlijk druk op het werk... Vooral veel grote kamerplantjes verkocht (Areca Palmen, Phoenix'en, en een grote Ficus_op_stam van 2 meter groot).

Op een normale zaterdag zijn we met z'n 6'en, in de ochtend met 7. Nu met 3 respectievelijk 4 mensen. Tot overmaat van ramp was degene van de afdeling "kassa" er niet, dus ik moest kassa doen... :?

'k heb een beetje gnoeg van gezeur aan me hoofd nu. :pos:
Bij twijfel: gebruik beton.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

MdJ schreef: 'k heb een beetje gnoeg van gezeur aan me hoofd nu. :pos:
Laat je niet zo opfokken joh :wink:. Dat er minder mensen zijn dan normaal is toch niet jouw schuld.

PS: Waar is je leuke signature gebleven? :cry: :cry:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Mark »

MdJ schreef:'k heb een beetje gnoeg van gezeur aan me hoofd nu. :pos:
No stress.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door ODRAIL »

Ik zou om 19:43 een berichtje op dit forum plaatsen ... toen in eens de stroom uitviel (in de gehele wijk). Een uur en drie kwartier in het donker gezeten :shock: :?. Inmiddels is er weer stroom :wink:.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door find_your_spot »

Lang leve de laptop + mobiel internet stick *O*


Bee, Coockie-Ooh-Fiel en Klaasje hebben nu een beeld voor zich... :')
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Ja, die gozert met een MacBook en Windows erop :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten