Mag ik even kwijt #66

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

BR628 schreef:Voor die knaak maakt dat niet zoveel uit toch :p
Nee maar goed. Het weer staat me gewoon niet aan. En zo desperate hoef ik nou ook weer niet :P Zelfs al heb ik op zich best een goed doel (bordje Tbu )
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door BR628 »

Beter doe je dat bordje gewoon bij daglicht opvissen, maarja dan is die knaak niet geldig :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

BR628 schreef:Beter doe je dat bordje gewoon bij daglicht opvissen, maarja dan is die knaak niet geldig :P
Precies. Komt wel een keer :D Eerst mooi weer zijn. En of het dan voor een knaak kan of niet dat is van minder belang ;)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Fles schreef:dan moet je een nieuwe bus kopen he :) Eentje met vierwielaandrijving bijvoorbeeld. Vet toffe dingen zijn dat :Y

EN ja, dat kost geld. Kan ik ook niet helpen..
Wat is er zo vet tof aan dan? Onze bestelbus was namelijk ook leverbaar in 4x4 uitvoering en dan ziet ie er toch echt precies hetzelfde uit. Of jij moet dat ene extra knopje op het dashboard zo vet tof vinden? :lol: We hebben in ieder geval wel besloten dat als we binnen enkele jaren een nieuwe bestelbus kopen het eentje met aangedreven voor-as i.p.v. achter-as wordt, de uitvinder van de achterwielaandrijving moesten ze eigenlijk de doodstraf geven... :Y
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door STF »

find_your_spot schreef: Dat dit soort mensen vrij rond mogen lopen in de bus...
In Luxemburg hebben ze voor zulk soort passagiers speciale zitplaatsen met gordels rond de benen:

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

STF schreef:
Fles schreef:dan moet je een nieuwe bus kopen he :) Eentje met vierwielaandrijving bijvoorbeeld. Vet toffe dingen zijn dat :Y

EN ja, dat kost geld. Kan ik ook niet helpen..
Wat is er zo vet tof aan dan? Onze bestelbus was namelijk ook leverbaar in 4x4 uitvoering en dan ziet ie er toch echt precies hetzelfde uit. Of jij moet dat ene extra knopje op het dashboard zo vet tof vinden? :lol: We hebben in ieder geval wel besloten dat als we binnen enkele jaren een nieuwe bestelbus kopen het eentje met aangedreven voor-as i.p.v. achter-as wordt, de uitvinder van de achterwielaandrijving moesten ze eigenlijk de doodstraf geven... :Y
Normaal staan ze wat hoger en zitten er toffere banden op :lol: Ik heb eens 2 maanden stage gelopen bij Staatsbosbeheer, daar hadden we een oude Renault Trafic Quadra waarmee we als een komeet door het stuifzand ploegden O+ *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Ow bedoel je dat, nou dat vind ik nou juist lelijk; bij een jeep hoort zoiets, niet bij een busje. Net zo goed als het geen gezicht is om een flitsende sportwagen met een aanhanger of caravan te zien rijden.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door BR628 »

30 maart voor het eerst in m'n leven vliegen, naar Rome. Zal mij benieuwen of ook ik terug vlieg of dat ik toch liever ga lopen... :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Horen we na 30 maanden ineens niks meer van BR628, zal die wel lopend op de terugweg naar Nederland zijn...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Mag ik even kwijt dat we volgende week harige, miauwende 3 logeetjes krijgen? Vrienden van ons gaan verhuizen en gedurende de overgang van het ene naar het andere huis krijgen we hun 3 Maine Coones te gast. Eindelijk een kat en niet 1 maar meteen 3! Whoohoo! Now I can die happy! *O* (*Maakt vreugdedansje*)

En ik moet ook even kwijt dat ik morgen voor het eerst sinds maanden weer een lekker late afloopdienst heb? :mrgreen: (Sinds mijn moeder het ziekenhuis in ging, heb ik uitsluitend vroege diensten gedraaid om naar het bezoekuur te kunnen. Noodzakelijk, maar vroeg is niet aan mij besteed. En van slaaptekort wordt je er ook niet bepaald mooier op...) :N
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:En ik moet ook even kwijt dat ik morgen voor het eerst sinds maanden weer een lekker late afloopdienst heb? :mrgreen: (Sinds mijn moeder het ziekenhuis in ging, heb ik uitsluitend vroege diensten gedraaid om naar het bezoekuur te kunnen. Noodzakelijk, maar vroeg is niet aan mij besteed. En van slaaptekort wordt je er ook niet bepaald mooier op...) :N
@ Dexter: Van de laatste zin schoot ik spontaan in de lach :wink:.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Daniel »

Erg irritant het volgende... vanmorgen wilde ik op 't werk Acrobat Reader downloaden om het op de PC van een apparaat te installeren. Via de normale site van Adobe kan dat niet (die gaat gelijk installeren), maar met wat Googlen een omweg gevonden.
Is 'ie op 84%, krijg ik een melding "The download has timed out" :evil: Na diverse nieuwe pogingen uiteindelijk maar een oudere versie gedownload, dat was een kleiner bestand en die ging wel goed. Zolang 't maar PDFjes opent was dat goed genoeg voor een stand-alone PC die verder ook niet aan het netwerk hangt.

Nu alleen nog drie boekwerken aan handleidingen lezen, de testmethodes opzetten, vier keer (als ik geen toepassing vergeet) een Job Safety Analysis uitvoeren en evenzoveel Safe Work Practices schrijven en dan zijn m'n taken als kersvers beheerder van dat nieuwe apparaat voorlopig afgerond. En owja, da's een action item voor een meeting op 20 januari, gok zomaar dat 'ie dan nog "ongoing" is
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door webguy »

Probeer volgende keer Foxit of PDF-XChange Viewer (tabs, en paar edit functies)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

KM46 schreef:
Dexter schreef:En ik moet ook even kwijt dat ik morgen voor het eerst sinds maanden weer een lekker late afloopdienst heb? :mrgreen: (Sinds mijn moeder het ziekenhuis in ging, heb ik uitsluitend vroege diensten gedraaid om naar het bezoekuur te kunnen. Noodzakelijk, maar vroeg is niet aan mij besteed. En van slaaptekort wordt je er ook niet bepaald mooier op...) :N
@ Dexter: Van de laatste zin schoot ik spontaan in de lach :wink:.
@KM46: Tja, machinist zijn is een geweldige baan: Lekker met treinen onderweg door het halve land, zonder een hijgende leidinggevende in je nek. Het is veelzijdig en (nog aardig) afwisselend werk en dus zou ik nooit meer iets anders willen doen. Maar aan de onregelmatige diensten valt met de beste wil ter wereld niet te wennen. Als je uit de late dienst komt, kunnen ze me 3 weken vrijgeven maar dan nog kan ik niet goed omschakelen naar het vroege ritme.

Er zijn wel voorkeursroosters waarbij je alleen vroege of alleen late diensten kan draaien, maar je hebt vroege diensten die om 10:45 beginnen en dan de dag erna vroege diensten die om 4:15 beginnen en dat scheelt dan zowat een hele werkdag. Dan heb je dus in mindere mate alsnog onregelmatige werktijden (late vroege of vroege late dienst).

Dus kortom: Ik heb een heerlijke baan, maar ik heb er wel voor betaald met mijn (KUCHEKUCH) jeugdige schoonheid. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Etienne »

Mag ik even kwijt dat ik morgen een herkansing voor m'n rijbewijsje heb *O*
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Daniel »

@webguy: Tja die moet je maar net kennen he... was eigenlijk automatisme om bij Adobe te gaan kijken. Op zich vrij makkelijk hoor, zie ook hoeveel versies hier nog gewoon beschikbaar zijn :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Leuk geintje van Adobe: Voorleesfunctie. Alleen jammer dat alle teksten ter wereld blijkbaar altijd in het Engels geschreven zijn :lol:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6126&hl=nl#

"Het rangeerdeel en de goederentrein ontsporen. Enkele containers vallen van de wagens en komen in de nevensporen terecht. De infrastructuur wordt ernstig beschadigd."
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Michael »

Pijnackerbus schreef:Mag ik even kwijt dat ik morgen een herkansing voor m'n rijbewijsje heb *O*
Succes
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Wubbo »

Dexter schreef:Mag ik even kwijt dat we volgende week harige, miauwende 3 logeetjes krijgen? Vrienden van ons gaan verhuizen en gedurende de overgang van het ene naar het andere huis krijgen we hun 3 Maine Coones te gast.
Naast een deeltijdhond nu ook deeltijdkatten? :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Yep, proefritkatten. :Y Ik ga ze helemaal doodkroelen en volproppen met snoepjes en lekkers. En als het bevalt, geef ik ze lekker niet terug! :6 Dus ik hoop dat de deeltijdhond over weg kan met onze proefritkatten? :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Wubbo »

Zolang de hond het eten van de kat op mag eten vindt de hond het allemaal best denk ik :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Dat vinden de katten wel ok denk ik, maar ik hoop niet dat jullie dan een miauwende deeltijdhond retour krijgen. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door webguy »

"Recursie van hogere orde" is echt saai...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Geert »

Ik weet het niet hoor :roll: De hond van mijn ouders logeerde toen ze nog een pup was eens een weekje bij mensen die een kat hadden. Dat ging best aardig, totdat de hond het eten van de kat hat opgegeven. Daarna was het een week lang ruzie tussen hond en kat :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

De vorige hond van mijn ouders had in de zomer wel eens de neiging om heel hard weg te lopen als het kon. Gelukkig wisten wij altijd waar we hem dan konden vinden: het bakje met eten voor de kat bij de buren :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten