Mag ik even kwijt #66

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Stefan »

htm_tram schreef:Morgen weer voor de grap mee met de scholieren rit :P Badhoevedorp naar Amstelveen (A)
Snap niet dat je dat voor de grap kunt gaan doen. Heb 4 jaar lang met lijn 169 en lijn 269 (nu lijn 669) tussen Numansdorp en Oud-Beijerland gereisd en dat was verre van een pretje. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Vinny »

16 jarige meisjes spotten... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Whahaha prachtig die zogenaamde klantenservice! :pos:

Het is echt vreselijk met die klantenservices inderdaad, ik heb weleens een kleine twee uur in de wacht gehangen bij mobiele telefoonprovider hi; na twee uur gewacht te hebben kreeg ik te horen: op dit moment zijn wij gesloten... :?
Ik heb gelijk opnieuw gebeld alleen dan naar het nummer om door te geven dat je telefoon gestolen is, binnen tien seconden iemand aan de lijn. Het ging over het opzeggen van me abbonement, maar die medewerker van gestolen telefoons kon me gewoon helpen. :pos:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Meltrain »

Ronaldussen schreef:Zo kan je slechte helpdesks ook terugpakken :mrgreen: http://www.trouw.nl/nieuws/media-techno ... Basta.html
Het filmpje is inmiddels verwijderd. :(
Nou ja, dan moet ik me maar tevreden stellen met de klantenservice van T-Mobile. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Er zijn nog werkende filmpjes te vinden op Youtube, waarschijnlijk ook niet meer voor lang. Ik zou maar vast naar de klantenservice van Youtube bellen om te klagen! :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Meltrain »

Woei, wat een geniaal filmpje. :lol:
De tranen rolden bijna over mijn wangen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Ik moet wat veranderen aan een afvoer in de werkplaats maar kan er in Luxemburg geen materiaal voor halen, het is een Nederlandse maat. Hoe kan dat nou, de vorige eigenaar was een Luxemburger en die heeft de camping meer dan dertig jaar gehad. Erg vreemd dat je dan Nederlandse materialen tegenkomt...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Ardan »

@Ronaldussen: In Deventer is het heel erg simpel: 10 minuten lopen en je bent bij de rivier.
Je loopt het station uit, centrumzijde, en je gaat links het station uit. Zie je een loopbrug over de gracht, steek je over, straat oversteken, je loopt dan tussen de schouwburg en een Chinees restaurant. Einde links, je loopt de Brink op. Geweldig plein, terrasjes, helemaal leuk. Wanneer je de Waag ziet, loop je erop af, en ga je er links aan voorbij, doorlopen doorlopen, en je komt bij de Wilhelminabrug uit. Bestemming bereikt!
Nu kún je, om een rondje te maken, rechtsaf gaan en helemaal de rivier volgen tot de spoorbrug. Aan de voorkant van de burg kun je rechtsaf een trap op, en loop je langs het spoor op. Blijf het spoor zo dicht mogelijk volgen en je komt vanzelf weer bij het station uit :)
Met dit rondje ben je, als je goed doorloopt, een half uur kwijt.
@Fles: ik heb ook foto's gemaakt, maar mijn geheugenkaartje zit nogal gek te doen. Zal snel weer eens proberen of ik foto's kan uploaden..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Ardan »

Goedemorgen allemaal! Schoonvaders heeft ons hardhandig gewekt.. gisteravond in het lokale COC bardienst gedraaid, en vandaag gaan we mijn vriend oververhuizen! Hij mag zijn woonvorm uit om 'op 3e fase' te gaan, dus semi-zelfstandig, in een eigen woonruimte (blijkt één of ander studiootje te wezen) *O*
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door find_your_spot »

htm_tram schreef:Morgen weer voor de grap mee met de scholieren rit :P Badhoevedorp naar Amstelveen (A)
*kuch*
http://connexxion.nl/dashboard/Halteinf ... h=57232470

Je mag alleen met de 622 mee als je blowt en wodka drinkt :Y
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Ardan schreef:@Fles: ik heb ook foto's gemaakt, maar mijn geheugenkaartje zit nogal gek te doen. Zal snel weer eens proberen of ik foto's kan uploaden..
Jij en elke vorm van digitaal fotograferen is nog geen daverend succes geloof ik he? :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Als ik in het kantoortje op mijn werk uit het raam kijk, zie ik dit

Afbeelding
Die vrachtauto is op weg naar de Albert Heijn hier beneden, maar kan de bocht niet nemen door die Pool die zijn auto daar heeft geparkeerd.
Gevolg: de hele Wibautstraat staat nu vol met auto's :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

Vroeger toen ze nog met ambassadors reden op de 622 (paar weken geleden) was het erg leuk. Roken, blowen, drinken en keiharde muziek. Nu was ik weer mee en de jongens herkende me meteen. Ze rijden nu met touringcars. Opvallend rustig, alleen nog de keiharde muziek. Volgens de jongens zijn ze rustig omdat het een touringcar is en die wel schoon mag blijfen volgens ze.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door AppleMoose »

@Ardan&Bee: Bedankt voor de info. Moet goedkomen zondag! :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door ODRAIL »

Vandaag een dagje zonder bril gelopen, nu een beetje koppijn :? (had mijn thuis laten liggen).
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Caspar »

Een ex vriendin van mijn vader, waar hij 7 jaar lang samen mee was in de jaren negentig, was sinds september afgelopen jaar vermist. Ze had altijd problemen met haar zelf, en had een gehandicapt kindje. Haar kind was bij de buren gebracht, en zelf was ze verdwenen met haar auto. Nu 3 maanden verder blijkt dat ze al 3 maanden dood in haar auto ligt, die geparkeerd staat op het bovenste dek van de parkeerflat van het ziekenhuis in Hoorn. Vanuit de kamer waar ik behandeld word kijk ik daar altijd op uit notabene. Bizar gewoon, dat ik er telkens zo dichtbij was en dat nooit iemand haar in die auto zag liggen. Las het in de krant dat Margreet Balk zoals ze heet dus gevonden was.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Weer een nieuwe aflevering van de printersoap. Dit keer is het niet het all-in-one-kopieerapparaat, maar de personeelsprinter die direct op de bureaucomputer is aangesloten.

Woensdagmiddag had ik een melding aangemaakt dat de printer alles in meervoud ging uitprinten als een lade van de printer leeg was. Zo kreeg je twintig keer dezelfde kassabon bijvoorbeeld. Donderdagmiddag kwam een computermonteur. Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar sindsdien kwam er bij het printen een enorm kabaal uit de printer. De melding bleef dus openstaan, maar werd nu doorgestuurd naar de printermonteur. Die keek er vanochtend even naar en besloot dat de printer vervangen moest worden. Hij zou maandag of dinsdag geleverd worden.

Iets over drieën kwam de printermonteur weer binnen, nu met een nieuwe printer :shock: Hij haalt de oude printer weg, zet de nieuwe printer neer, en zegt vervolgens dat hij hem dinsdag wel een keer komt aansluiten. -o- Mijn gemaar had geen zin, hij was niet van plan hem vandaag aan te sluiten want het was vrijdag, weet je wel. Ik vroeg hem dan de oude weer terug te zetten, hij maakte wel lawaai maar die deed het tenminste wel. Maar dan kon ook niet, want volgens hem was hij te kapot om nog gebruikt te worden.

Gevolg: Ik heb nu een printer die niet kapot is, maar ik kan nu niet meer printen. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Daar zou ik de contract manager even op af sturen want zo'n service is natuurlijk soep met balletjes :N :neg:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Been there, done that, ook al met problemen in het verleden.

Je wordt elke keer doorverbonden en ze proberen het zo te spelen dat je bij een managementlaag direct onder de directie terecht komt, om aan hen zulke futiliteiten te vragen kan je natuurlijk niet maken hé. Gelukkig hebben we een schoolkrant :X

Het punt is: Als bij mij iets niet goed werkt, moet het aangepast worden zodat het wel goed werkt. Dus kan ik ondertussen een kwartetspel maken van alle soorten klachten die je bij je klantenservice kan indienen, maar ik maak slechts zelden mee dat zelfs zeer eenvoudige klachten zonder een enorm toneelspel worden opgelost :X

Ik had een stapeltje karton liggen vandaag, of de huismeester het even kon komen ophalen. Ik leg het expres bij de deur neer, zodat het makkelijk mee te nemen is. Vervolgens komen twee huismeesters de hele bibliotheek doorzoeken op zoek naar een stapel karton, elkaar met portofoons op de hoogte houden van de resultaten. Nadat iemand eindelijk de stapel karton ziet liggen (ik was weer iemand met een ander misbaksel van een apparaat aan het helpen) krijg ik vervolgens de opmerking dat dit absoluut niet door kon gaan voor een stapel karton, en toen heeft die man een kwartier lang met ducktape die stapel staan inwikkelen. :')
Laatst gewijzigd door Suus op vr 14 jan 2011, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Pak je toch een andere leverancier :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door ODRAIL »

Caspar schreef:Een ex vriendin van mijn vader, waar hij 7 jaar lang samen mee was in de jaren negentig, was sinds september afgelopen jaar vermist. Ze had altijd problemen met haar zelf, en had een gehandicapt kindje. Haar kind was bij de buren gebracht, en zelf was ze verdwenen met haar auto. Nu 3 maanden verder blijkt dat ze al 3 maanden dood in haar auto ligt, die geparkeerd staat op het bovenste dek van de parkeerflat van het ziekenhuis in Hoorn. Vanuit de kamer waar ik behandeld word kijk ik daar altijd op uit notabene. Bizar gewoon, dat ik er telkens zo dichtbij was en dat nooit iemand haar in die auto zag liggen. Las het in de krant dat Margreet Balk zoals ze heet dus gevonden was.
Als ikdit zo lees wordt het bovenste dek erg weinig gebruikt, anders had dit trieste voorval niet kunnen cq hoeven gebeuren.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Fles schreef:Pak je toch een andere leverancier :Y
Ik kan niet kiezen he. Dat moet Europees aanbesteed worden. Bij de UvA bleek dat een groot succes bij de voorlichtingsmarkt, want het copycenter kon dus de enorme hoeveelheid bestellingen voor zo'n voorlichtingsmarkt niet aan... :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door mb90 »

Zoekt er nog iemand een paraplu? Op de Rotterdamse Erasmusbrug liggen er een stuk of 15. Ze zijn alleen niet allemaal meer waterdicht na de harde wind en de regen van vanmiddag. :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Op www.reisdorf.lu staan in de rechterhoek foto's van het hoogwater (innondations janvier 2011), als je een van de drie aanklikt komen ze alle 20 in beeld. Op o.a. nummer 9 is onze inrit te zien (ik kan helaas niet direct linken naar de foto's).
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Stefan »

Pfoeh, da's een boel water. :shock:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 73 gasten