Mag ik even kwijt #66

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

Joepie *O* 4uur lang in een v-irm zitten... Tis omdat het voor een goed doel is...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Nee jij trok het lekker wou je zeggen :D
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

Ik beweer nu niet dat ik niet kan slapen in de trein ;)

Ben nog wel wakker, maar voor hoelang...?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Zou iemand mijn buurman eens kunnen vertellen dat er ook een volumeknopje op computers zit. De computer maakt zoveel geluid dat hij de deurbel ook niet hoort, en alle verzamelde hits van Ke$ha en consorten interesseren mij niet zo veel op dit tijdstip :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

4 uur in virm overleefd, nu nog tot 21.30 treinen... Ppfff moe, en vanavond nog met me stiefzusje uitgaan. Tis vermoeiend z'on weekend.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Caspar »

Bee schreef:Zou iemand mijn buurman eens kunnen vertellen dat er ook een volumeknopje op computers zit. De computer maakt zoveel geluid dat hij de deurbel ook niet hoort, en alle verzamelde hits van Ke$ha en consorten interesseren mij niet zo veel op dit tijdstip :X
Vreselijk irritant ja. Ben je een zeurkous als je daar wat van zegt? Ik had in de studentenflat een jongen boven me die fanatiek aan msn deed met het volume op 10. Hij had geen muziek, maar wel soms uren lang die msn geluidjes. Daarentegen had ik ook wel van tijd tot tijd herrie dus nam dat maar op de koop toe.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Stefan »

Msn geluidjes... :neg: :N
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Geert »

MSN :neg:
Etienne
Donateur
Berichten: 7911
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Etienne »

Geert schreef:MSN :neg:
:Y
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

En gelukkig verlaten we het klote deprimerende Friesland, opweg naar de bewoonde wereld *O* (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Caspar »

Ik vind dat er niets mis is met Friesland. Kan me wel deprimerendere regio's indenken. Wieringermeer, omgeving van Anna Paulowna, Flevoland incl de NO polder etc.

Net trouwens vanuit Bergen via Alkmaar en Heerhugowaard naar Hoorn gefietst, en werd bijna de sloot ingeblazen, wat een wind zeg... Op de terugweg zometeen gaat de fiets mooi mee de trein in :)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

ppfff sinds vrijdag ochtend 06.00 niet meer in bed gelegen, ben erb moe, zit nu in de trein naar huis. :')
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Ow dus die 7 uur en 45 minuten lang met de nachtbus rondreizen die voor 29 januari op het programma staat moet voor jou geen enkel punt zijn? :lol:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Mark »

Waar ga je helemaal naartoe als je bijna 8 uur in een nachtbus zit?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

LN. HALTE TIJD
V 348 Sloterdijk 0.22
A 348 Centraal Station 0.40
V 358 Centraal Station 0.59
A 358 Badhoevelaan 1.39
V 392 Badhoevelaan 1.49
A 392 Schiphol Plaza 2.05
V 392 Schiphol Plaza 2.13
A 392 Ruimzicht 2.36
V 353 Ruimzicht 2.45
353 La Meye 2.52 (A/V)
A 353 Centraal Station 3.26
V 361 Centraal Station 3.43
361 Masthof 4.15 (A/V)
A 361 Statenjachtstraat 4.17
V 245 Kadoelenpad 4.52
A 245 Toekanweg 5.50
V 192 Toekanweg 5.56
A 192 Ant. Moddermanstr. 6.38
V 352 Ant. Moddermanstr. 6.45
352 Sav. Lohmanstr. 6.49 (A/V)
A 352 Centraal Station 7.14
V 363 Centraal Station 7.28
A 363 Molenwijk 8.02

We doen dus stiekem even een paar gewone (maar supervroege) ritjes er tussendoor maar beginnen en eindigen toch echt met een nachtbus.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door AppleMoose »

Zo, de planning is voor morgen zo ongeveer wel klaar.

De IJsseltour start in Dieren om ongeveer half 10 bij de Veerstoep.
Om 10.21 uur vertrek ik naar Zutphen alwaar ik een half uurtje zal verblijven (Kade ligt zeer dichtbij het station)
Daarna zal ik nog stoppen in deventer (verblijf ik een uurtje) Zwolle (denk rond anderhalf uur, ligt eraan welke bus ik heb) Kampen (uurtje, wellicht langer als ik het stadje nog ga bekijken)

Men zegt dat het morgen droog zal zijn en wellicht hier en daar een streepje zon. Dat in combi met het (hoge) water kan mooie foto's opleveren *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door lamar »

Net een basketbal wedstrijd verloren met 2 punten -o-
Nu maar slapen en morgen leren voor m'n tentamens.
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21273
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Meltrain »

Ja, met leren ben ik al sinds woensdag bezig en het schiet redelijk op, hoewel mijn 'pauzes' tussen het leren soms iets te lang zijn. :oops:
Vanaf morgen moet ik nog beter gaan leren, want maandag is het eerste tentamen en dan heb ik t/m vrijdag 28 januari elke dag (m.u.v. 22, 23 (= weekend) en 26 januari) één tentamen... *zucht*
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Gaat lekker hier met koptelefoons; me nog niet zo oude koptelefoon/microfoon hield er gisteren aan de linkerkant mee op (draadbreuk op een plek waar het onmogelijk te repareren valt), dus ik pakte even een simpel koptelefoontje/microfoontje wat bij me webcam hoorde doet de rechterkant het niet doordat het stekkertje een beetje te dun is en dus net geen contact maakt in de koptelefoonuitgang van me computer, dus ik zoek een setje oordopjes op en die deden het zowaar beide maar daarvan is het snoertje veel te kort (dan zou ik voorover gebogen achter me pc moeten zitten), dus pakte ik een verlengkabel maar toen had ik weer eens alleen geluid aan de linkerkant doordat er weer geen goed contact was bij de uitgang aan de computer, dus een splitter er tussen gestoken en ja dan werkt het eindelijk. Wat een "bouwwerk" om gewoon even wat geluid te hebben...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

STF schreef:LN. HALTE TIJD
V 348 Sloterdijk 0.22
A 348 Centraal Station 0.40

[..]
Wat is dit voor waanzin als ik vragen mag? :lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Gaat lekker hier met koptelefoons; me nog niet zo oude koptelefoon/microfoon hield er gisteren aan de linkerkant mee op (draadbreuk op een plek waar het onmogelijk te repareren valt), dus ik pakte even een simpel koptelefoontje/microfoontje wat bij me webcam hoorde doet de rechterkant het niet doordat het stekkertje een beetje te dun is en dus net geen contact maakt in de koptelefoonuitgang van me computer, dus ik zoek een setje oordopjes op en die deden het zowaar beide maar daarvan is het snoertje veel te kort (dan zou ik voorover gebogen achter me pc moeten zitten), dus pakte ik een verlengkabel maar toen had ik weer eens alleen geluid aan de linkerkant doordat er weer geen goed contact was bij de uitgang aan de computer, dus een splitter er tussen gestoken en ja dan werkt het eindelijk. Wat een "bouwwerk" om gewoon even wat geluid te hebben...
Een stoplicht gaat op rood ... een stoplicht gaat op groen, op camping Reisdorf is altijd wat te doen :wink:.
Etienne
Donateur
Berichten: 7911
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Etienne »

Fles schreef:
STF schreef:LN. HALTE TIJD
V 348 Sloterdijk 0.22
A 348 Centraal Station 0.40

[..]
Wat is dit voor waanzin als ik vragen mag? :lol:
Een rondje nachtbuzzen :mrgreen:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door htm_tram »

Samen met F-Y-S en mij. ;)


Ff wat anders. Gister in Marienberg 2 jongetjes die op het spoorliepen aan de kant van Hardenberg. Gelijk de Spopo gebeld, gemeld over de 2 jongens en de locatie. Mijn nummer ook gegeven. Na 3 minuten weer terug gebeld dat het treinvekeer zou rijden op zicht. Ik zag ze nog steeds lopen, ter hoogte van die jongens kwam er vanuit de berm rook. In overleg met de Spopo ben ik richting de jongens gelopen met een spoorbevoegdheidspas en geel ns hesje.

De jongetjes zagen mij gele hesje dus die gingen er natuurlijk gelijk vandoor. Op de plaats waar ze stonden lag in de bosjes dus een soort klein kampvuurtje redelijk dichtbij het spoor. Ik gok 3 meter van het spoor af. De Spopo zou de gewone politie vragen om langs te gaan. In overleg met de Spopo over het schouwpad terug gelopen.

Vlak voor het station kwam de stoptrein naar zwolle er aan. Op het station even met de mcn en hc gepraat. Volgens hun had ik goed gehandeld. :-)

Ik moest zelf snel naar me stoptrein naar Almelo. In de trein werd ik nog gebeld door de gemeente politie voor een telefonisch getuigen verklaring.

Je maakt wat mee in Marienberg...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door BR628 »

Je bent gewoon niets meer en niets minder dan een moraalridder. Je verwacht nu zeker ook van iedereen hier een schouderklopje "goed gedaan". :roll:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

BR628 schreef:Je bent gewoon niets meer en niets minder dan een moraalridder. Je verwacht nu zeker ook van iedereen hier een schouderklopje "goed gedaan". :roll:
Ach, hesjesvolk. Wat moet je er verder van zeggen? Lees er overheen joh ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten