Mag ik even kwijt #66

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Och, het was vooral jammer van het weer. Als ik kijk hoe het toen ging en wat er nog uit rolt, ja, dan ben ik relatief best tevreden :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Wubbo »

Ik mis het bier.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Ik mis het bier.
Dit is een programma voor wat vroeger op de avond :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Mooi dat Bones verplaatst is van 21:25 naar 22:25 uur. Nu heb ik precies een uur de tijd tussen CSI en Bones om een achterstallige stapel wasgoed weg te vouwen waar je eng van wordt. (Wat een mens al niet bezig houdt) :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Ronald »

@Fles: Leuke reportage :Y ! Was die Friedrich-Wilhelms-Hütte nog een beetje van acceptabele kwaliteit?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Wubbo »

Sinds afgelopen weekend heb ik de nieuwe web app van Outlook Web Exchange (don't ask, de baas wil dat ik het gebruik, ik niet). Vanavond logde ik daar even op in, en kreeg een herinnering van een afspraak:

Afbeelding

Was ik toch bijna die afspraak vergeten, gelukkig was de herinnering op tijd ;-)
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Ronald »

Vergeet ook niet de dienstregeling van Connexxion van 31 december 9999 alvast te bekijken (die kreeg ik nogal eens op de website van Connexxion, misschien dezelfde programmeur :P )
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door AppleMoose »

Ik heb me zojuist aangemeld bij een rijschool om rijbewijs te halen. *O*

En morgen moet ik bellen naar die IBG/Duoprutsers.
Ruim 4 weken geleden formulier heengestuurd om m'n stufi om te zetten in een 0-lening, (ontvang je geen stufi mer, maar hou je wel recht op OV-Kaart, ben namelijk door m'n stufijaren heen..), maar heb nog geen bevestiging of iets dergelijks ontvangen...
Straks kan ik de stufi van deze maand + gebruik van OVkaart over deze maand terug gaan betalen met de bijbehorende rente, dankzij die hersenloze knakkers daarzo... :N :N :N :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Daniel »

@Dexter: De afwas afdrogen tijdens de reclameblokken in CSI werkte ook aardig hier vanavond (het afwassen zelf had ik er net voor gedaan, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat zowel afwassen als afdrogen net niet in één reclameblok gaat :mrgreen: )

@Wubbo: :mrgreen: Maarja, 'tis maar Outlook Web Acces... bij mij wil 'ie nooit die reminders sluiten :P

@Ronaldussen: succes! Ik heb 4,5 jaar geleden hetzelfde geprobeert en drie maanden achter elkaar diezelfde wijziging doorgegeven, maar ontving braaf elke maand de maximale lening :roll:

Vanmiddag me rot aan het zoeken geweest naar een MSDS van een grondstof die m'n baas nodig had om een MSDS van een nieuw product te maken. Wist zeker dat ik 'm een week geleden nog gezien had, maar kon nergens dat ding vinden.
Uiteindelijk via een andere weg nog de noodzakelijke info gevonden, bleek m'n baas ook nog een digitale versie ervan op z'n PC te hebben staan :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door JWM »

Je kan zoiets beter online regelen. Gewoon inloggen met je DigiD. Werkt beter dan een formulier die ze op de een of andere manier nooit meer kunnen terugvinden in hun systeem
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door AppleMoose »

Tjah, dan moet je wel smsfunctie hebben aangevinkt tijdens het aanmaken van je DigID.
Dat had ik dus niet gedaan, stond op de site van IBG ook niet dat dat noodzakelijk was...
Het opnieuw aanvragen zou te lang duren waardoor ik dan zeker niet voor 1 jan. de boel geregeld zou hebben, dus besloot ik het via een formulier te doen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Daniel »

Werkt beter? Echt niet! Voor de duidelijkheid... ik had het dus online doorgegeven, maar maanden achter elkaar is er gewoon niks gebeurd.
Opvallend ook waarom je dan gelijk de maximale lening krijgt terwijl ik de vier jaar daarvoor niks meer dan een basisbeurs had...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Daantje »

Grappige reportage Fles :) En vooral goed om te zien dat je Bergweg-bord nog leeft (y) :D
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door JWM »

Daniel schreef:Werkt beter? Echt niet! Voor de duidelijkheid... ik had het dus online doorgegeven, maar maanden achter elkaar is er gewoon niks gebeurd.
Opvallend ook waarom je dan gelijk de maximale lening krijgt terwijl ik de vier jaar daarvoor niks meer dan een basisbeurs had...
Het blijft dezelfde organisatie, dus perfectie blijft waarschijnlijk een illusie. :X
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door AppleMoose »

Perfect hoeft het niet te zijn. Maar gewoon een keer doen waar het voor aangesteld is en waar het voor wordt betaald zou wel eens fijn zijn :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Wubbo »

Ik heb bij IBG (toen was er nog geen sprake van DUO) goede ervaringen met langsgaan. In Utrecht altijd gedaan, dan kreeg je gelijk een kopie van het formulier mee + een bevestiging dat ze het hebben ontvangen en heb je dat gezeik in ieder geval niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Ronald schreef:@Fles: Leuke reportage :Y ! Was die Friedrich-Wilhelms-Hütte nog een beetje van acceptabele kwaliteit?
:Y

Afbeelding

@Daantje: Ja, die gaat straks ook in Dv een mooi plaatsje krijgen :Y
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Daniel »

@Wubbo: Tja, dergelijke ervaringen heb je natuurlijk niet als het omzetten in een nullening pas de eerste wijziging ooit is :P

De uitloop zat 'm bij mij ook precies in de periode tussen het afronden van m'n afstudeerstage en de daadwerkelijke afstudeerpresentatie, dan komt het er ook weer niet erg van om onderweg naar de hogeschool in Breda even bij 't servicekantoor langs te gaan. (Simpelweg omdat ik daar in die periode eigenlijk niet heen hoefde)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door webguy »

Ik heb bij IB-Groep/DUO totaal geen slechte ervaringen. Ja de interface is vrij stom op het internet, maar met een Digid kan ik alles regelen. Je krijgt als het goed is de week er op een brief/PDF online dat het geregeld is en de nieuwe bedragen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

En je kan van tevoren al zien of je een brief gaat krijgen. Ik weet dat ik deze week een brief krijg, de dagtekening is de 27e, en vorige week ontving ik er een met dagtekening 22 januari.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door webguy »

En alles wordt pas vrijdag verwerkt... Verder is het wel belachelijk dat je tussen 00:00 en 07:00 Nederlandse tijd niet ingelogd kan worden, ivm synchronisatie van data (lees: slecht systeem), vooral vervelend als je in het buitenland op stage zit in heel andere tijdszone...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Caspar »

Af en toe reis ik per trein naar Groninngen, en iedere keer zie ik een jongenman met een vuilniszak, interieurreiniger en doekje in Assen of Groningen opstappen om de krantjes op te ruimen en de glazen tussenwandjes af te sprayen. Hij is voorzien van stropdas, NS speldje en min of meer een conducteurs pak. Ik dacht dat hij indienst was van een schoonmaakbedrijf, maar vandaag zei een meid tegen haar moeder: ''Waarom zou hij als vrijwilliger de trein schoonmaaken, om alleen maar gratis met de trein heen en weer te mogen reizen tussen Assen en Groningen 5 keer op een dag?

De moeder kon er geen antwoord op geven. Opzich geen spectaculaire vraagstelling, maar ben wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijk. Hij ruimde trouwens ook mijn NRC Handelslad op. Had de krant mooi demonstratief op mijn tafeltje liggen in de 1e klas, om niet uit de toon te vallen ten opzichte van alle managers en ambtenaren om me heen.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Cookie »

Die ben ik ook al eens een keer tegengekomen, maar dacht dat hij toen in Zwolle opstapte richting Groningen. Dacht eerst dat het een schoonmakende HC was eigenlijk, maar de kleding is wel wat anders idd.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Ook zo'n moeite met wakker worden? Kijk hier maar eens naar en je zal net als ik lachend je dag beginnen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TvVLxbx3CP8[/youtube]

:lol:
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door deadlock »

Ik ben mijn dag niet lachend begonnen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten