Niet veel, maar Zuid - Kampen zie ik ook niet? Zwolle - Zwolle Zuid - Wijhe - Olst - Deventer e.v. v.v. wel.Vinny schreef:En van de hoeveel mensen heeft hier behoefte aan een rechtstreekse verbinding Zwolle Zuid - Kampen?Zwolle groeit de komende 20 jaar naar tegen de 170.000 inwoners, zo niet meer.
Juist ja.
Niet genoeg om een dure fly-over te rechtvaardigen. Dit soort onzinprojecten betaal je lekker uit je eigen zak als je dat leuk vind; voor de rest zijn er veel nuttiger projecten te verzinnen die wel het hele OV systeem ten goede komen.
Gebruik nieuw treintype als oplossing
Re: Gebruik nieuw treintype als oplossing
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Gebruik nieuw treintype als oplossing
Waarom wil je de trein uit Deventer op spoor 14/15/16 van Zwolle hebben? Die kan toch prima op spoor 5, 6 of 7 staan? Scheelt je die fly-over. Toch?
Re: Gebruik nieuw treintype als oplossing
Omdat het kan! Het was meer bedoeld als grap.Wubbo schreef:Waarom wil je de trein uit Deventer op spoor 14/15/16 van Zwolle hebben? Die kan toch prima op spoor 5, 6 of 7 staan? Scheelt je die fly-over. Toch?
Maar het probleem is denk ik meer de aankomst en vertrektijden. Reizigers uit Zwolle Zuid gaan de treinen naar het westen missen, dat is nu al zo voor de reizigers uit Wijhe (dat precies tussen Zl en Dv in ligt)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Gebruik nieuw treintype als oplossing
En dat is zo'n ramp? Dan kunnen ze toch nog altijd naar Deventer reizen om naar het westen te kunnen? Wat dat betreft zitten ze in Olst en Wijhe in een luxe positie: Wacht 5 minuten en er komt een trein de andere kant op, waar je ook vandaan naar het westen kunt.
Afgezien van dat; ook daar kun je de trein heel mooi met een kwartier later aan laten komen, net als de s7900, in dat opzicht maakt het toch geen zak meer uit. En zeker met de toekomstige samenvoeging van de s3600 en de s3700, waarbij de trein waarschijnlijk een minuut of 11 in Nijmegen gaat stilstaan (om de series op elkaar aan te laten sluiten), dan kan dit er ook nog wel bij...
Zwolle-Zuid.. Sjongejonge...
Afgezien van dat; ook daar kun je de trein heel mooi met een kwartier later aan laten komen, net als de s7900, in dat opzicht maakt het toch geen zak meer uit. En zeker met de toekomstige samenvoeging van de s3600 en de s3700, waarbij de trein waarschijnlijk een minuut of 11 in Nijmegen gaat stilstaan (om de series op elkaar aan te laten sluiten), dan kan dit er ook nog wel bij...
Zwolle-Zuid.. Sjongejonge...
Re: Gebruik nieuw treintype als oplossing
Ach die SLT gaat lekker tussen Utrecht en Den Haag rijden vanaf december, denk dat Overijssel als een van de laatste aan de beurt zal zijn.
Re: Gebruik nieuw treintype als oplossing
Ik verwacht zelf koplopers op dat traject (na 2013) ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten