Mag ik even kwijt #67

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Fles »

Was ook enigszins ironisch bedoeld ;)

Ik had het smerig gevonden als het na 3 maanden 1 klont groene schimmel geworden was, maar dit was gewoon griezelig :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Is het ook. Maar ik vond de kaas zelf nog griezeliger. Als je er langs gaat zie je alleen maar een laagje gesmolten kaas op je broodje, maar ik heb het gezien voordat het die broodjes op ging natuurlijk.

Het zijn perfect rechthoekige plakjes kaas in de vorm van een ontbijtkoek, en ze zijn zo op elkaar geplaatst dat er om-en-om links of rechts wordt ingesprongen zodat je ze zo van elkaar kunt pulken. Maar liefst 67% kaas volgens de verpakking.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Dexter »

Zat er in het mondaine Amsterdam Zuid niet ergens een echte Franse bakker, waar je stokbrood en croissants kan kopen die exact zoals in Frankrijk smaken? (kwijl kwijl) :P Ik heb het ooit ergens gelezen of op tv gezien, het was in de buurt van het Olympiaplein en de naam was iets van Sebastien of Sebastian ofzo.

Ik had net in de t2293 een dronken, lallende, brullende, boerende, brakende, piesende, (wiet-)rokende kleuterklas achter me in de voorste bak, die zo tekeer gingen dat de hele bak op en neer deinde. Die hele trein zat trouwens vol met soortgelijke discogangers, de hc had er zijn handen aan vol en heeft er op zowat elk station wel een paar uitgetrapt.

Oh crap, ik bedenk me net dat ik nog even de kattenbak moet uitscheppen anders gaan ze er straks nog naast zitten.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door STF »

Zijn de logeerpoezen nog altijd braaf Dexter?
Toen find_your_spot hier afgelopen zomer kwam kamperen was hij Minoes al na een kwartier zat (nadat ze hem gebeten had). :mrgreen:

Er stond vanavond na sluitingstijd een dronkenlap op het keukenraam te kloppen dat ie erin wilde, sodemieter op zeg...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Dexter »

STF schreef:Zijn de logeerpoezen nog altijd braaf Dexter?
Ja hoor, ze zijn echt heel lief. Er zijn inmiddels welgeteld 2 lamellen gesneuveld (we hebben lamellen van dun wit stof), maar ach daar kan ik niet wakker van liggen. Zelfs toen ik net om 2:00 uur uit mijn werk kwam waren ze enthousiast en aanhalig, dat kan je van mijn wederhelft niet bepaald zeggen als ik rond dat tijdstip thuiskom. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door STF »

Archie en Julius vernielden niet eens zo heel veel in huis doordat ze goed konden springen maar juist Minoes die zo'n slechte springer is gooit nog weleens een bloempot of iets anders over de grond door een mislukte sprong naar de vensterbank. Wel grappig dat Minoes sinds kort de ladder naar zolder kan beklimmen, ik moet haar alleen weer naar beneden tillen later want dat kan ze niet zelf.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Zat er in het mondaine Amsterdam Zuid niet ergens een echte Franse bakker, waar je stokbrood en croissants kan kopen die exact zoals in Frankrijk smaken? (kwijl kwijl) :P Ik heb het ooit ergens gelezen of op tv gezien, het was in de buurt van het Olympiaplein en de naam was iets van Sebastien of Sebastian ofzo.
Le Fournil de Sébastien, zit op het Olympiaplein. Ze schijnen ook een filiaal in Hilversum te hebben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

STF schreef: Toen find_your_spot hier afgelopen zomer kwam kamperen was hij Minoes al na een kwartier zat (nadat ze hem gebeten had). :mrgreen:
Dat harige monster zette haar nagels in mijn bovenbenen om zo mijn spijkerbroekbroek en huid kapot te trekken... Toen ik dat niet wilde zaten er allemaal tanden in m'n vingers....
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Geert »

Een poes moet je dan gewoon van achter je broek afduwen, dan kunnen ze zich niet verzetten. ;)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Ardan »

Vannacht heb ik bardienst gedraaid in het COC-café van Deventer. Hartstikke gezellig, goeie omzet eruit gehaald. Mijn vriend ondertussen, had garderobedienst in het COC-café van Zwolle. Toen ik gistermiddag bij hem was, hoorde ik al dat zijn ex van anderhalf jaar terug, met wie ik ook wel goed kan opschieten, die nacht bij hem zou blijven slapen. En dat is dus ook gebeurd, terwijl ik daar helemaal niet blij mee ben.
Mijn vriend heeft sinds zijn verhuizing twee weken terug een tweepersoonsbed. Heerlijk. En er is een bank. Is het volgende gebeurd, zei hij vannacht om 6u toen ik hem sms'te dat ik toch niet gerust was: er is nog een vriend blijven slapen (geen ex, maar gewoon een goede vriend van ons allebei), die lag neem ik aan op de bank, en de ex sliep dus bij mijn vriend in bed. Zoals ik al zei, het is een tweepersoons, je kunt wel een flink eind uit elkaar liggen.
Toch zat ik mij zorgen te maken en ben ik eigenlijk best boos, op mijn vriend, maar nog meer op de ex. Die ex wil mijn vriend namelijk weer terug hebben, en in eerste instantie schijnt de ex ook wel iets meer te hebben gewild dan alleen 'blijven slapen', if you know what I mean. Noodzakelijk was het namelijk niet want ze wonen maar 2 kilometer uit elkaar, het COC is zelfs dichter bij de ex dan bij mijn vriend. Gelukkig wil mijn vriend daar niks van hebben omdat hij nu met mij heeft. Ik weet dat ik hem kan vertrouwen, en ergens denk ik dat ik me ook veel te druk zit te maken, maar ja, ironisch genoeg is precies zo'n geval als dit de reden dat mijn moeder het voor mijn geboorte het met mijn vader heeft uitgemaakt (en ik hem dus nooit gekend heb). Ik ga zo naar Zwolle toe om verhaal te halen (ik zou sowieso toch al gaan, maar ik ga hem dus even heel duidelijk maken dat hij me dit niet weer moet flikken).
Wat denken jullie... zit ik mij te veel druk te maken of vinden jullie het ook niet kunnen dat de ex van je vriend(in) bij hem/haar blijft slapen terwijl jij er niet kunt zijn?
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef: vinden jullie het ook niet kunnen dat de ex van je vriend(in) bij hem/haar blijft slapen terwijl jij er niet kunt zijn?
Vanuit mijn principes zou ik het afkeuren als mijn vriendin met een ex van haar samen in 1 bed liggen te slapen...


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=94jtxo_v9AY[/youtube]
Even wat zondagmiddag genot. Wie kende deze al?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Geert »

Lastige situatie. Ik zou het zelf ook niet heel fijn vinden als je vriend met een ex in één bed slaapt, misschien wel juist omdat het zijn ex is. Maar aan de andere kant zeg je 'm wel te vertrouwen, dus hopelijk heeft hij je vertrouwen niet beschadigd...

Hoe is de band tussen je vriend en zijn ex in het algemeen trouwens?

Het lijkt me in ieder geval wel goed om je vriend duidelijk te maken dat je niet blij bent met deze situatie en dat je liever niet hebt dat je vriend met een ander slaapt. Misschien maak je je nu wel druk om niks, maar van je vriend is het ook niet echt handig om dit te doen en om het door een simpel sms'je aan te kondigen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Daantje »

Ik zou het misschien wel minder erg vinden dan dat hij met een totaal onbekende in bed ligt, juist omdat het zijn ex is. Dat is natuurlijk niet voor niets, het is ergens om uit gegaan. Ik denk dat als je relatie goed zit en je elkaar vertrouwt je je geen zorgen hoeft te maken. Als je dat wel doet moet je je misschien ook afvragen of je relatie wel goed is.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Fles »

Tsjonge, lijkt me wel een klotesituatie idd zeg -o- Daar sta ik nooit zo bij stil eigenlijk :idea:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Chauf21 »

Ardan schreef:Wat denken jullie... zit ik mij te veel druk te maken of vinden jullie het ook niet kunnen dat de ex van je vriend(in) bij hem/haar blijft slapen terwijl jij er niet kunt zijn?
Het probleem is zo groot als je het zelf maakt :) Dus als jij je hier heel onprettig bij voelt, kan je dat gewoon zeggen. Aan de andere kant is je vriend er wel eerlijk en open over. Dat geeft ook wel aan dat je vertrouwen in hem kan hebben. Ik zou me er niet te veel over opwinden, eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Ardan »

Dank voor de adviezen :)
Ik vertrouw er wel op, dat mócht de ex zijn handen thuis hebben kunnen houden, hij wel van zich afbijt. Hij zei me ook: 'dan weet-ie waar het gat van de deur is!'. Het is me meer een principekwestie. Nogmaals bedankt, ik ben nu bijna bij hem en we komen er wel uit. We zijn veel te gek met elkaar om het hoog op te gooien. Maar met die ex ga ik nog een hartig woordje wisselen..
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Vannacht heb ik bardienst gedraaid in het COC-café van Deventer. Hartstikke gezellig, goeie omzet eruit gehaald. Mijn vriend ondertussen, had garderobedienst in het COC-café van Zwolle. Toen ik gistermiddag bij hem was, hoorde ik al dat zijn ex van anderhalf jaar terug, met wie ik ook wel goed kan opschieten, die nacht bij hem zou blijven slapen. En dat is dus ook gebeurd, terwijl ik daar helemaal niet blij mee ben.
Mijn vriend heeft sinds zijn verhuizing twee weken terug een tweepersoonsbed. Heerlijk. En er is een bank. Is het volgende gebeurd, zei hij vannacht om 6u toen ik hem sms'te dat ik toch niet gerust was: er is nog een vriend blijven slapen (geen ex, maar gewoon een goede vriend van ons allebei), die lag neem ik aan op de bank, en de ex sliep dus bij mijn vriend in bed. Zoals ik al zei, het is een tweepersoons, je kunt wel een flink eind uit elkaar liggen.
Toch zat ik mij zorgen te maken en ben ik eigenlijk best boos, op mijn vriend, maar nog meer op de ex. Die ex wil mijn vriend namelijk weer terug hebben, en in eerste instantie schijnt de ex ook wel iets meer te hebben gewild dan alleen 'blijven slapen', if you know what I mean. Noodzakelijk was het namelijk niet want ze wonen maar 2 kilometer uit elkaar, het COC is zelfs dichter bij de ex dan bij mijn vriend. Gelukkig wil mijn vriend daar niks van hebben omdat hij nu met mij heeft. Ik weet dat ik hem kan vertrouwen, en ergens denk ik dat ik me ook veel te druk zit te maken, maar ja, ironisch genoeg is precies zo'n geval als dit de reden dat mijn moeder het voor mijn geboorte het met mijn vader heeft uitgemaakt (en ik hem dus nooit gekend heb). Ik ga zo naar Zwolle toe om verhaal te halen (ik zou sowieso toch al gaan, maar ik ga hem dus even heel duidelijk maken dat hij me dit niet weer moet flikken).
Wat denken jullie... zit ik mij te veel druk te maken of vinden jullie het ook niet kunnen dat de ex van je vriend(in) bij hem/haar blijft slapen terwijl jij er niet kunt zijn?
Ik zou het echt totaal niet boeiend vinden. Maar ik ben dan ook nog nooit 1 seconde jaloers geweest in mijn hele leven.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Dank voor de adviezen :)
Ik vertrouw er wel op, dat mócht de ex zijn handen thuis hebben kunnen houden, hij wel van zich afbijt. Hij zei me ook: 'dan weet-ie waar het gat van de deur is!'. Het is me meer een principekwestie. Nogmaals bedankt, ik ben nu bijna bij hem en we komen er wel uit. We zijn veel te gek met elkaar om het hoog op te gooien. Maar met die ex ga ik nog een hartig woordje wisselen..
Ik zou er geen woord aan vuil maken tegen die ex. Je schiet er niets mee op behalve dat je een hoop heibel creëert, die vent verandert toch niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Dexter »

Lieve Ardan,

Ik sluit me geheel bij de zalvende adviezen van Daantje en Chauf21 aan. Je vriend was er open en eerlijk over, dus dat geeft aan dat hij niks te verbergen heeft en niets van plan is. En met een derde erbij in huis lijkt me dat ook niet praktisch maakbaar. Maar als het je toch niet lekker zit (wat goed voor te stellen is), praat er dan over met elkaar.

Liefs, Mona (van Mona Weet Raad uit de Story) :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Stefan »

Zo, gisterenavond was weer een lekker avondje migraine.. :( Misschien toch maar eens langs de dokter om er eens medicijnen voor te gaan halen. :|
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door deadlock »

Stefan schreef:Zo, gisterenavond was weer een lekker avondje migraine.. :( Misschien toch maar eens langs de dokter om er eens medicijnen voor te gaan halen. :|
Misschien eerst verstandig om gewoon langs de dokter te gaan om te overleggen ;) De medicatie die voor migraine wordt voorgeschreven (migranten, ik heb het ook niet bedacht) is niet voor de poes.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Stefan »

Nouja, daar doelde ik ook meer op. :P Eerst maar deze tentamenweek overleven, maak ik voor volgende week denk ik wel eens een afspraak. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

Ik heb een paar weken geleden een 2e aanslag ingediend bij de Belastingdienst over het jaar 2009. Ik denk ga eens even bellen of dat allemaal goed gaat lopen, omdat ik dus een jaar terug al eens een aanslag heb ingediend, maar nu zag ik dat iknog 1176 euro extra kon aftrekken. Antwoord: We streven ernaar om binnen 3 jaar na datum van je voorlopige aanslag 2009 (18 juni 2010 was dat) uw aanslag te verwerken in een definitieve aanslag... Hallo he, 2,5 jaar kan het dus nog duren :roll: Dat is 18 juni 2013...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Voor de liefhebbers van soep in zak...
Of heerlijke tonijn uit blik...
Muesli-repen voor die lange treinen ritten...

Om daarna fluweel zacht de billetjes schoon te vegen...
Het NS tafeltje een goede beurt te geven en daarna je handen heerlijk in te vetten...

Voor dat soort mensen is er voordeel:

http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/AH_p ... vellen.pdf


(Nee, ik kreeg hier niet voor betaald) (Coupon is op eigen risico, dit bericht is een nee geschied door de moderators)
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Daantje »

Dat wc-papier heb ik altijd en soep in zak is ook altijd prima dus maar eens uitprinten morgen (y)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten