Mag ik even kwijt #67

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Die bonnen voor gratis Euroshoppie-pizza's waren helemaal geniaal. Drie pizza's voor nop :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door STF »

Me vader is momenteel op een soort kampvuur aan het koken, het nieuwe fornuis is namelijk vandaag geleverd (en oude meegenomen) maar ze komen het pas woensdag definitief aansluiten dus momenteel is het met behulp van de oude drukregelateur en gasslang aangesloten maar komen er vlammen van 20 centimeter hoog uit de pitten...

Het oude fornuis kon aanvankelijk nergens door naar buiten; achterdeur paste niet, deur bij de bar paste niet, kantoordeur paste niet maar na het uit de schanieren halen van de kantoordeur kon het alsnog via de voordeur eruit. Het nieuwe fornuis is net vijf centimeter smaller en kon overal moeiteloos doorheen.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Die bonnen voor gratis Euroshoppie-pizza's waren helemaal geniaal. Drie pizza's voor nop :lol:
Wat waren die dingen vies!!

Afbeelding

Mijn vullingen knalden er spontaan uit, heb van allemaal 5 happen genomen. Vervolgens enkeltje GFT.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Je moet ze ook eerst in de oven leggen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Daniel »

Caspar schreef:maar nu zag ik dat iknog 1176 euro extra kon aftrekken.
Hallo zeg, hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar zo'n grote aftrekpost over het hoofd te zien?

Kreeg onlangs hier de voorlopige aanslag 2011 binnen, maar aangezien ik dit jaar 'n aftrekpost extra had de boel nog maar eens doorgerekend met het wijzigingsprogramma daarvoor... scheelde 7 euro per maand geloof ik. Daar ben ik de boel maar niet voor gaan wijzigen
Alle winst werd zo'n beetje opgeheven doordat ik de OV-teruggave kwijtraak, want dat bedrag is afstandsafhankelijk. (Maar m'n reiskostenvergoeding blijft op 't maximum, hoewel ik nu 21 i.p.v. 76 km per enkele reis afleg)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Joshua »

find_your_spot schreef:
Bee schreef:Die bonnen voor gratis Euroshoppie-pizza's waren helemaal geniaal. Drie pizza's voor nop :lol:
Wat waren die dingen vies!!

Mijn vullingen knalden er spontaan uit, heb van allemaal 5 happen genomen. Vervolgens enkeltje GFT.
Als student heb ik al veel Pizza ervaring. Maar EURO SHOPPER pizza komt er bij echt niet meer in. Walgelijk zijn die dingen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Daantje »

De AH had ook huismerk vierkasen pizza's, die waren goed te pruimen (als je ze wat opvult met wat extra's, de basis is goed) maar nu zijn ze geloof ik Euroshopper en met z'n tween in een doos. Sindsdien heb ik ze niet meer gegeten omdat ik maar een pizza per keer eet en geen plek heb in de vriezer om er een te bewaren. Sinds ik een pizzeria om de hoek heb die lekkere pizza's heeft bij afhalen altijd 6,50 eet ik bijna geen diepvriespizza's meer. Dan liever wat minder vaak een lekkere pizza.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door webguy »

Die ES pizza is ok, maar je moet er wat meer op doen ja. Die salami was ik niet al te grote fan van. Maar die dunne bodem AH-merk pizzas (Hawaii, Salami of Mozorella) zijn best lekker (en met 1,15 per stuk niet eens zo veel duurder dan die ES pizzas)

Maar ik had vandaag ES lasagne. Werd er niet al te blij van, maar ach, het vulde. En anders heb ik hier nog een kilo pepernoten...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Je moet ze ook eerst in de oven leggen :')
Ik wist dat ik iets fout deed...
Joshua schreef: Als student heb ik al veel Pizza ervaring. Maar EURO SHOPPER pizza komt er bij echt niet meer in. Walgelijk zijn die dingen.
Wat grappig dat we het zo eens met elkaar zijn. :Y
For Your Railroad Adventures
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Net even de jaarlijkse OV-chipkaart hertelling gedaan.

Na 3 uur ploeteren, tellen en heroganiseren ben ik gekomen op 457 OV-chipkaarten in bezit. *O*
For Your Railroad Adventures
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Dexter »

Nou had ik toch eens een keertje vroeg naar bed gewild voor de verandering, maar die drie miauwende harige hummels zaten zo enthousiast te wachten: De ene wil spelen, de ander wil kroelen en de derde wil eten. :Y

Waren de reizigers maar zo enthousiast: Net op de valreep nog iemand die kwam aanrennen binnengelaten via de cabine. In plaats van "Dank u wel" krijg ik: "Je vertrekt te vroeg man!" Dus ik zeg: "Niet, we beginnen 30 seconden van te voren met het fluiten en sluiten van de deuren!" Hij kon het niet winnen en liep onverstaanbaar mompelend verder.

Stank voor dank dus dat doen we ook niet meer, de volgende heeft gewoon pech gehad. :N
Vallend blad maakt rails glad.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door JeePee »

Ook een mooie. Vanavond nog: net willen wegrijden bij een halte en nog even stoppen voor iemand die komt aan rennen. Reiziger: "Pff dat scheelde niet veel, maar je vertrok ook te vroeg". Chauffeur: "Ow ja, hoe laat moet ik hier weg dan". Reiziger "Ja weet ik veel" -o-

FTR: bus reed met +1 op dat moment... Na dat de reiziger verteld te hebben ging ie maar stilletjes achterin zitten met een rode kop 8-)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Dexter »

Mooi dat ze daar nog wel manieren hebben. Of het was een hele doortastende chauffeur. Dat kan je van mij niet meer zeggen na een dienst van 9,5 uur met weinig slaap vooraf.
Vallend blad maakt rails glad.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door JeePee »

Mwoah manieren... Bijdehand vooral ;)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door STF »

Dexter schreef:Nou had ik toch eens een keertje vroeg naar bed gewild voor de verandering, maar die drie miauwende harige hummels zaten zo enthousiast te wachten: De ene wil spelen, de ander wil kroelen en de derde wil eten. :Y
Het is te hopen dat ze na de verhuizing nog terug naar hun echte baasjes willen, bij oom Dexter is het veel te gezellig. :wink:

In de tijd dat mijn vader en ik al verhuisd waren naar Reisdorf zorgde een vriend voor onze katten in Castricum op de momenten dat me moeder even een paar dagen in Reisdorf was.
Toen de katten eenmaal in Reisdorf woonden en die vriend weleens langskwam kreeg hij gelijk een enthousiaste koppie van Archie (hij herkende hem dus duidelijk als zijnde de man die eten altijd kwam neerzetten). :Y
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Daantje »

Ik ben een paar weken geleden weer een keertje bij m'n moeder en kat geweest. Nu is het steeds als ik met m'n moeder bel dat m'n kat echt bij haar op schoot kruipt en kopjes gaat geven tegen de telefoonhoorn enzo terwijl ze normaal nooit op schoot zit. Lijkt echt alsof ze m'n stem herkend.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

Vanavond de huldiging van Ben en Dean hier in de stad, zal me benieuwen hoeveel gillende puber meisjes erop af komen.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Joshua »

find_your_spot schreef:Net even de jaarlijkse OV-chipkaart hertelling gedaan.

Na 3 uur ploeteren, tellen en heroganiseren ben ik gekomen op 457 OV-chipkaarten in bezit. *O*
Wanneer open je je eigen OV-chipkaarten tentoonstelling?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door webguy »

Ik heb nog een tentamen, maar besloot vandaag al Minecraft te kopen... Oops, verslavend spel. Je kan overigens ook rails, wagonnetjes en wissels maken, dus ik ga een heuse metro aanleggen...
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Mark »

Caspar schreef:Vanavond de huldiging van Ben en Dean hier in de stad, zal me benieuwen hoeveel gillende puber meisjes erop af komen.
Wie zijn Ben en Dean?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

2 jongemannen die talentenjachten The voice en die van de SBS hebben gewonnen. Mijn ding iig niet...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Fles »

zeg, het is me al een aantal keren opgevalllen, maar er rijdt in Utrecht (minimaal) één NewAGG rond met een ZZ-kenteken. Dat is toch voor voertuigen die niet typegoedgekeurd zijn of hoeven te worden of zo? Weet iemand waarom dat zo is?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:zeg, het is me al een aantal keren opgevalllen, maar er rijdt in Utrecht (minimaal) één NewAGG rond met een ZZ-kenteken. Dat is toch voor voertuigen die niet typegoedgekeurd zijn of hoeven te worden of zo? Weet iemand waarom dat zo is?
ZZ-kentekens zijn voor voertuigen van zegmaar buitencategorie, zoals zware hijskranen en dergelijke. Deze bussen vallen denk ik volgens de RDW ook in deze categorie en krijgen dus een ZZ-kenteken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Fles schreef:zeg, het is me al een aantal keren opgevalllen, maar er rijdt in Utrecht (minimaal) één NewAGG rond met een ZZ-kenteken. Dat is toch voor voertuigen die niet typegoedgekeurd zijn of hoeven te worden of zo? Weet iemand waarom dat zo is?
ZZ-kentekens zijn voor voertuigen van zegmaar buitencategorie, zoals zware hijskranen en dergelijke. Deze bussen vallen denk ik volgens de RDW ook in deze categorie en krijgen dus een ZZ-kenteken.
Mja. Dan is het wel raar dat ALLE andere NewAGG's gewoon een BN-BL of BN-XG kenteken hebben. Of toch minstens BIJNA alle andere. Er zijn er daarvan een stuk of 25-30 in Utrecht en voor zo ver ik weet rijdt er ééntje rond met een ZZ-kenteken. Terwijl dat niet meer of minder 25-meterbus is dan de anderen :?:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Mja. Dan is het wel raar dat ALLE andere NewAGG's gewoon een BN-BL of BN-XG kenteken hebben. Of toch minstens BIJNA alle andere. Er zijn er daarvan een stuk of 25-30 in Utrecht en voor zo ver ik weet rijdt er ééntje rond met een ZZ-kenteken. Terwijl dat niet meer of minder 25-meterbus is dan de anderen :?:
Meer info kunt je in deze link vinden, vanaf pagina 20 en verder (ZZ wordt besproken op pagina 23):http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocumen ... 202010.pdf
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten