Het Grote Blundertopic #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Fles »

och, vandaag is de enige dag van de week dat ik niet Ut - Ed rijd. En juist vandaag wordt er bij Db een auto in een miljard splinters gereden.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Over splinters gesproken... ik wilde vanmorgen een balkvormig monster uit een mal halen waar ik het gistermiddag in gegoten had. Hoewel de teflon mal ook nog ingevet was werden dat ook een hoop splinters: goede hechting en een bros monster.

Vervolgens legde ik de restanten op de labtafel en ging met andere dingen aan de slag, maar het product was nog niet geheel uitgehard... vanmiddag constateerde ik dat ze aan de tafel vast zaten :P Dat wordt een hamer en beitel morgen :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:och, vandaag is de enige dag van de week dat ik niet Ut - Ed rijd. En juist vandaag wordt er bij Db een auto in een miljard splinters gereden.
En dus weer een geluk bij een ongeluk en het scheelt Flesje weer een hoop ergenis :pos: :wink:.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Vinny »

Een heel irritante (maar standaardblunder) van mijn kant, vanmorgen stootte ik de koffiebeker op mijn bureau omver, zodat het kostbare goedje nu de vloerbekking romdom mijn werkplek in een andere kleur gezet heeft... (afijn de computer heeft geen noemenswaardige schade dus dat viel mee...)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Leuk blundertje: Mijn college ging een rondje rijden met het postkarretje voor de middagpost, maar toen hij beneden kwam heeft hij wel de post in de brievenbus gedaan en de inkomende post en boekencontainer uit de kluis gehaald, maar daarna de postkar niet meer meegenomen toen hij even een praatje ging maken bij de receptie. Pas toen ik een uurtje later weer met een aantal zakken met boeken voor een andere locatie naar het kantoortje liep, en ik vroeg waar de postkar was gebleven, bleek dat hij beneden stond :')

Ook een andere mooie is dat mijn college met een stapel tijdschriften bovenkwam die altijd beneden bij de ingang liggen. Ik zei dat die er al lagen, want het was het kerstnummer van 3 weken daarvoor. Toen zei ze (zonder dat ze het doordat) dat het toch echt het nummer van januari 2030 was dus toch wel recent moest zijn. Pas toen ik zei dat het vol met toekomstig gezwets stond begon ze af te vragen waar ik het over had en had ze het door. Stond overigens een leuk plaatje van een GVB Maglevtrein die over een verhoogde baan langs de Bijenkorf reed :lol:

En ik kan mijzelf ook fantastisch in mijn eigen vingers snijden. Elke keer haal ik op het werk weer boeken uit de kast die al lang geleden in de papierbak verdwenen hadden moeten zijn, zo oud en fout is de inhoud die erin staat. Maar ondertussen moet ik wel al die boeken allemaal uitstempelen, in een afschrijflijst invoeren en dan wachten tot een e-mail dat ik ze weg kan gooien. Alleen kom ik daar dus niet aan toe dus heb ik ondertussen 3 boodschappenkratten vol boeken staan die nog ingevoerd moeten worden en nog 5 kratten vol boeken staan waarvan wel een e-mail verstuurd is maar nog geen antwoord is op is gekomen dat ze weg kunnen. Maar omdat die kratten ondertussen overal en nergens staan vallen komen er ook verkeerde boeken in die bakken terecht, dus nu moeten al die kratten met boeken helemaal uitgesorteerd worden en boeken die er niet in hoorden weer met de post van blunder 1 opsturen :') Alsof ze daar nog geen werk hadden :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Tijd voor een verse en smakelijke blunder! Ik zat vandaag in het personeelsverblijf in Vs een grote boodschap te doen (enig idee wat een gedoe dat is met een driedelig pak aan als je nodig moet?) na een niet geheel lekker gevallen broodje kebab. Nu zijn ze daar in Vs hun tijd ver vooruit en beschikken ze over een toilet met een automatische zelfreinigende wc-bril. Toen ik bij het veeg-stadium was aangekomen, merkte ik dat het wc-papier op was. :X Gelukkig stonden er reserverollen op de stortbak achter me. (Phew)

Maar toen ik naar achteren reikte om er eentje te pakken, kwam ik met mijn arm langs de start-sensor waardoor het automatisch reinigen startte. Eerst kreeg ik zowat een sproeier in een plek geschoven waar de zon niet schijnt :shock: en daarna begon de bril te draaien. Maar omdat ik er nog op zat ging dat niet van harte en ging het gepaard met veel lawaai. Uiteindelijk is ie gestopt met draaien, het motortje zal wel zijn doorgebrand vermoed ik. Terug in het verblijf vroegen de anderen zich af wat voor lawaai dat allemaal was. Ik heb het maar op een technisch probleem gehouden.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door STF »

Whahaha dat is wel een hele mooie! :lol:
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

Was opstaan en rolletje pakken en dan weer zitten niet handiger? :lol:

Conclusie: never do number 2 at work!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

hauptbahnhof schreef:Conclusie: never do number 2 at work!
Tja ik doe het ook liever niet op het werk maar op mijn eigen comfortabele wc, maar: If ya gotta go, then ya gotta go. :Y

Liever dat ik mijn behoefte kan doen op een ronddraaiende wc-bril en ondertussen een 360 graden uitzicht heb, dan dat ik al hobbelend op mijn stoel zit en onderweg tussen Arnemuiden en 's-Heer Arendskerke bij 140 km/h een snelremming moet inzetten om vervolgens de cabine uit te springen en alsnog tegen een boom te gaan zitten... :N
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door STF »

Ik trok vanavond een werktafel aan de kant omdat de nieuwe koeling er anders niet langs kon, huh wat wordt het hier ineens drijfnat? Had ik met een poot van de werktafel een kogelkraan met bevestiging en al van de muur getrokken, leiding nog heel maar kon de hendel van de kraan niet meer sluiten doordat de poot van die werktafel er helemaal achter klem zat. Ik ben maar snel naar de afsluitkranen bij de watermeter gerend om het waterballet enigzins te beperken.
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door GTW »

misschien voor hoge nood zon ouderwetse punnika fles?
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ik stapte vannacht in bed en werd 'begroet' met een keiharde trap en schreeuw: "HEE JIJ MAG HIER NIET LIGGEN, WEGWEZEN!!!" -o- Na wat getast in het duister, klonk het daarna: Oh sorry, ik dacht dat je een kat was... :@ Dacht mijn lieftallige wederhelft dat ik een kat was die in bed probeerde te kruipen.

(We houden de katten namelijk alleen beneden, omdat we boven een waterbed hebben en dat lijkt me geen goede combinatie met kattennageltjes. Voor je het weet heb een waterballet i.p.v. een waterbed.)
Vallend blad maakt rails glad.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

Ik mag hopen voor je dat die keiharde trap is op een goeie manier is goedgemaakt...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Dat komt wel goed, ik was namelijk niet van plan om te gaan koken vanavond. (Blauwe knie, goed excuus) :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

Koken jullie om en om ofzo?

Wat dat betreft heb ik het goed geregeld...Ik kook NIET (ook niet voor mezelf :) )
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Als ik thuis ben (na de vroege dienst of als ik vrij heb) kook ik. Heb ik late dienst en ben ik dus niet thuis dan is het een kwestie van gezellig aanschuiven bij vrienden of familie en anders is het: 'zelfredzaamheid' of een blik knakworsten. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

knakworsten :lol:

Sja, vooral als ik avonddienst heb is het drama.
Vorige week had ik er 4 achter elkaar op mijn eigen lijn dus was makkelijk te plannen en eten te halen...
dag 1: nasi moksi meti
dag 2: pizza fruti di mare
dag 3: chicken cutlet met gebakken aardappelen (chinees antilliaans)
dag 4: een zelf gemaakte salade met ijsbergsla, tomaat, komkommer, avocado, pijnboompitten, croutons, gerookte kipfilet en honing-mustard-dressing. Dit omdat ik ff iets anders wilde dan afhaalvoer. Hiervoor heb ik wel gelopen naar de Amsterdamse poort (kwartier lopen).

Op het moment dat ik alleen thuis ben, dan is het vaak of pizza fruti di mare of nasi/bami.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Ik ga zo maar eens een paar hamburgers bakken *O*
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wubbo »

Ga je daarbij blunderen of is dat sowieso een blunder? ;-)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Was lekker bezig vanmiddag op 't werk... had wat metingen gedaan en was 't rapportje aan 't uitprinten maar vervolgens iets te snel met afsluiten van de computer. En tja, een eenvoudige HP Deskjet die alleen aan de USB hangt gaat dan natuurlijk braaf mee uit. Ookal was 'ie pas halverwege de pagina.
Dus even opnieuw opgestart om 't alsnog te printen, vervolgens weer afgesloten en toen bedacht ik dat ik nog wat screenshotjes gemaakt had van de software om te gebruiken in de safe work practice die ik er nog over moet schrijven (ja ik weet 't, dat hoort eigenlijk andersom :P ). Dus maar weer opgestart om die eraf te halen, volgens mij ben ik nu niks meer vergeten...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Dat komt wel goed, ik was namelijk niet van plan om te gaan koken vanavond. (Blauwe knie, goed excuus) :wink:

Ik vind dat je minstens wel een dampende nueqpartij verdiend hebt :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Ga je daarbij blunderen of is dat sowieso een blunder? ;-)
Ehmm. verkeerde tpoic :oops:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daan »

Blunder! :mrgreen:
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

Fles schreef:Ik vind dat je minstens wel een dampende nueqpartij verdiend hebt :Y
Wat ordinair weer.... Misschien doet ie daar helemaal niet aan...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door deadlock »

hauptbahnhof schreef:
Fles schreef:Ik vind dat je minstens wel een dampende nueqpartij verdiend hebt :Y
Wat ordinair weer.... Misschien doet ie daar helemaal niet aan...
Alle machinisten zijn van die stiekeme viesjes ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten