Spoorvakantieplannen 2011

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Fles »

Oh ik zou er graag eens heen gaan hoor dat is het probleem niet. Maar er zijn verdorie GRENZEN :neg:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Dexter »

@Bee: Smaken verschillen he.

@Fles: Ik had het er graag voor over om eens bij een Franstalig concert van Celine te zijn en we zaten zo dichtbij dat ik zowat in haar kont kon knijpen, dat tikt natuurlijk ook wel aan. Ik denk dat ik meer dan 1000 euro aan die 5 dagen kwijt was. Maar er zijn ook mensen die de hele wereld rondvliegen en zoveel mogelijk concerten proberen bij te wonen, dat is pas een dure hobby. Dit waren twee totaal verschillende concerten en dat was juist wat het zo leuk maakte.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Fles »

Ja, het is maar net wat het je waard is he :)

Overigens heb ik net die gast gesproken en hij blijkt Jeff Dunham totaal suf en overhyped te vinden _O- Nou ja, dan maar een andere keer naar Stockholm en geen Dunham *O*
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Vinny »

Welja mijn skivakantie heeft ook zo'n 2000 Zwitserse Frank gekost. Dus wel ja dan is een concert van Celine Dion een koopje... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door MdJ »

Je moet ook niet alle meisjes drank geven.... :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Vinny »

Het bier was eigenlijk nog best goedkoop. Maar nee: het geld heb ik uitgegeven aan: hotel, OV, skilessen, skipas en toen was het al weer bijna op :P
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Ronald »

Tja, vooral bij bergbanen, (ski)passen en OV gaat het vrij hard in der Schweiz... En de Frank is ook nogal duur momenteel -o- .
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Vinny »

Afijn het was goed besteed geld, dus mocht ik volgend jaar weer geluk hebben met mijn eindjaaruitkering (A) ga ik er wellicht weer heen :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door htm_tram »

Prutsrail zou die achttelijke bonussen stoppen?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Suus »

Dan moet ProRail een filiaal in Zwitserland begonnen zijn. Op zich brengt dat natuurlijk vast een verbetering van de kwaliteit van het Zwitserse spoorwegennet teweeg, maar ik denk niet dat de Zwitsers er vrolijk van worden :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Meltrain »

Vinny was op excursie om kennis op te doen bij de Zwitserse spoorwegen. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Klaasje »

Paste Zürich met alle goede kanten van het spoorsysteem daar niet toevallig mee in je hutkoffer Vinny? *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Caspar »

Zo ik rij nu langs Zaandam met een weekend tas met kleding, toilettas, een paar honderd euro op zak en vrijvervoer voor Duitsland en Oostenrijk. Waar ik uit ga komen geen idee in ieder geval stap ik in Hilversum over richting Hannover... Even paar dagen er tussenuit.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Fles »

Klaasje schreef:Paste Zürich met alle goede kanten van het spoorsysteem daar niet toevallig mee in je hutkoffer Vinny? *O*
Nee, daar zaten al drie meisjes in. Met snor uiteraard *O*
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Vinny »

Klaasje schreef:Paste Zürich met alle goede kanten van het spoorsysteem daar niet toevallig mee in je hutkoffer Vinny? *O*
Ze zijn druk aan het bouwen aan de Weinbergtunnel, zodat je niet meer van Oerlikon naar Enge hoeft over te stappen op het hoofdstation. Een enorme verbetering van het openbaar vervoer al zeg ik het zelf. Jammer dat dit soort projecten in Nederland nooit van de grond komt... :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Stefan »

Het gras is altijd groener aan de overkant.

:')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Daantje »

Vinny schreef:Het bier was eigenlijk nog best goedkoop. Maar nee: het geld heb ik uitgegeven aan: hotel, OV, skilessen, skipas en toen was het al weer bijna op :P
Tsja, dan moet je toch op zoek naar een vriendin met schoonouders met een huisje in Oostenrijk. ;) Ik betaalde voor m'n weekje wintersport alleen m'n skipas, skilessen + skihuur en een bedank-etentje. Was nog geen 500 euro kwijt.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Geert »

Dus je moet op zoek naar een vriendin met schoonouders die een huisje hebben? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Suus »

Ik heb een oom met een huisje, is dat ook goed (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Dexter »

Geert schreef:Dus je moet op zoek naar een vriendin met schoonouders die een huisje hebben? :lol:
En gelijk even checken hoe het met je levensverzekering zit, want de vriend van die vriendin zal niet blij zIjn. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Fles »

Geert schreef:Dus je moet op zoek naar een vriendin met schoonouders die een huisje hebben? :lol:

Gatver jij bent scherp :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Meltrain »

Onze vakantie is inmiddels helemaal geboekt. :D
16 juli vliegen we van Schiphol naat Los Angeles. Hier blijven we drie nachten en huren dan een auto voor een 13-daagse rondrit via o.a.de Grand Canyon, Bryce Canyon, Las Vegas en Yosemite National Park naar San Francisco. Daar overnachten we vervolgens weer drie nachten en vliegen dan naar Orlando. In Orlando blijlijven we een week en gaan dan per trein naar Miami (reisduur: 7:30 uur of 5:45 uur), allwaar we drie nachten verblijven. Toto slot vliegen we vanaf Miami (met een tussenstop) weer naar Schiphol. :D

Inmiddels is (vrijwel) alles geboekt, behalve de trein Orlando - Miami. Dat wilden we eigenlijk vandaag doen (via de site van Amtrak), maar om vage redenen werd het nummer van de credit card steeds maar niet herkend. Morgen toch maar eens bellen dan. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door lamar »

Zelf zit ik te denken om richting Berlijn te gaan dit jaar.
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door Caspar »

Ik heb vanmiddag een vlucht geboekt vanaf Dortmund naar Cluj Napoca in Roemenië. Terug ga ik met de trein, wil daar ongeveer een week tot 9 dagen over doen. Nu maar eens uitzoeken wat nog de moeite waard is om naartoe te treinen daar.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Spoorvakantieplannen 2011

Bericht door microshit »

lamar schreef:Zelf zit ik te denken om richting Berlijn te gaan dit jaar.
Ik ook, helaas niemand om mee te gaan - ouders hooguit. Of wat verre vrienden als k ze zover krijg :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten