Wat eten we vandaag? #11

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

ja bij domino's heb ik het ook wel afgeleerd idd :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen slechte ervaringen heb met Domino's Diemen, behalve dat ze de NEE-NEE sticker negeren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Ennes »

Had geen zin om te koken, ben dus maar aan de broodjes zalm gegaan :P :P :P
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen slechte ervaringen heb met Domino's Diemen, behalve dat ze de NEE-NEE sticker negeren.
Ik heb ook geen slechte ervaringen met Domino's, behalve dat ze nog weleens het pin-apparaat vergaten mee te nemen terwijl je dit duidelijk bij je bestelling doorgeeft. Maar dan gaan ze 'm halen en komen later terug, dus dat was meer hun probleem dan dat van mij. Kennelijk kregen ze er op een gegeven moment genoeg van, want tegenwoordig kan je niet meer pinnen aan de deur. :neg:

Verder maken ze zich bij Domino's oprecht zorgen over het welzijn van hun klanten, want toen ik een tijdje geleden voor 4 man bestelde vroeg het meisje aan de telefoon: "Gaat u dat echt allemaal opeten?!" En ze doen ook nog aan klantenbinding, want ik kreeg vandaag een kaartje door de bus: Long time no see! met een actiecode voor een gratis 2e pizza, omdat we al een tijdje niets meer besteld hebben. Via ons eigen adres dan. :mrgreen:

New York Pizza vind ik gewoon ronduit walgelijk. Als ze in plaats van een deegbodem een kartonnen bodem zouden gebruiken zou ik het zo geloven, want ik heb nog nooit zo'n harde, platte en smakeloze pizza gegeten als van NYP.

Oh ja, wat hebben we vandaag gegeten: Pasta penne met Bertolli Pastasaus Pittig, gegarneerd met strooikaas, peterselie en kattenhaar. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daniel »

Hier ook geen slechte ervaringen met Domino's, al heb ik geen ervaringen met de bezorging... ze zitten namelijk 33 huisnummers lager aan 'tzelfde plein als waaraan ik woon :mrgreen:
Kan dus gewoon pinnen om te betalen en altijd een warme pizza want vanaf 't moment dat ze 'm uit de oven halen zit ik binnen vijf minuten aan tafel :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

En dan krijg je nog afhaalkorting ook. Tsss, is het leven in Amersfoort dan écht zoveel beter? :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daniel »

Kwestie van op de goeie plek in Amersfoort wonen. Op max. 5 minuten loopafstand...
- twee pizzeria's
- een snackbar
- een snackbar / broodjeszaak
- een broodjeszaak
- een KFC
- een Mc Donalds
- vier Chinese restaurants
- een Griek
- een Griekse afhaal
- een Surinaamse afhaal
- een Mexicaanse afhaal
- een Turks eethuis

...en nog kook ik in 99% van de gevallen gewoon zelf :P Maargoed, de Plus is eveneens vijf minuten lopen, de Albert Heijn vijf minuten fietsen en er zit hier ook nog een Natuurwinkel wat eveneens een complete supermarkt is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag macaroni op
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door MdJ »

Voor mezelf een stukje spinazie, een stukje gekookte aardappeltjes en een stukje 3 kleine balletjes gehakt. Was goed te eten :)
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen slechte ervaringen heb met Domino's Diemen, behalve dat ze de NEE-NEE sticker negeren.
Ik wel. Bestel je kipnuggets met Cayennesaus, krijg je er standaard Barbecuesaus bij. Bestel (EN BETAAL) je een 35 cm pizza, krijg je een 25 cm pizza. Beloven ze dat je binnen een half uur je eten hebt, kan je soms rustig anderhalf uur staan wachten. Nee, voor mij geen domino's meer :N
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door AppleMoose »

MdJ schreef:Voor mezelf een stukje spinazie, een stukje gekookte aardappeltjes en een stukje 3 kleine balletjes gehakt. Was goed te eten :)
En toen had je een stukje tijd over, om een stukje te schrijven in dit stukje forum? :wink:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Geert »

Een stukje ontspanning ;)
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door MdJ »

Zeker zeker :mrgreen: :)
Vandaag een stukje rode kool, een stukje kip en een stukje gekookte aardappels. Niet zo'n heel erg culinair stukje koken :wink:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

Dat stukje managerstaal leidt bij mij tot een stukje kotsneigingen :')
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daantje »

Chauf21 schreef:Gisteren had ik een last-minute late dienst, dus dat werd opgewarmde rijst met een beetje smaak. Het was alleen niet genoeg want ik heb vanaf zo'n 21 uur met een knorrende maag gereden :P Tnx to vinny, hebben we maar 2x17 minuten pauze op een afgelegen eindpunt en dan heb je net te weinig tijd om naar de McD te rijden... Gelukkig staan het brood en de pindakaas ook om 1 uur 's nachts nog klaar :D Hoe doe jij dat Dexter, eet je na afloop van je late dienst ook nog wel eens wat?
Ahw, hadden we toch de restjes Chinees voor je moeten bewaren :( Dat at ik namelijk zondag met m'n lieve schoonpapa en mama :D

Maandag at ik kant en klaar macaroni ham en kaas van de Jumbo, blegh, smaakte naar plastic. Dinsdag pasta met rode saus met gehakt, ui en nog wat dingetjes weer bij m'n schoonouders, vanavond maaltijdsalade met veldsla, appel, komkommer, avocado, walnoten, geitenkaas en honing-appeldressing.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door MdJ »

Fles schreef:Dat stukje managerstaal leidt bij mij tot een stukje kotsneigingen :')
Manegerstaal... Vet :D
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Geert »

Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

Boerenkoolstamp met rookworst *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Tijdens het koken heb ik vaak even een bilaatje met de muccer van de buurvrouw (die kookt zelden, heeft ze een vriend voor). Vaak dient de buurvrouw dan als waste manager. Als ze dan klaar is hebben we even een driehoeksoverlegje. Aan het eind voeren we nog even een clean desk policy door en dan asap eten :mrgreen:

Tomatensoep met zelfgemaakte balletjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Tortilla Wraps gevuld met nieuwsgierige kat. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door AppleMoose »

Arme kat :')

Ik heb begrepen dat het hier pizza gaat worden vanavond.
Vooralsnog zonder nieuwschierige huisdieren overigens, of de hond moet ineens de oven induiken... :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

Daniel schreef:Kwestie van op de goeie plek in Amersfoort wonen. Op max. 5 minuten loopafstand...
Okee in dat geval kocht ik een huis zonder gasfornuis erin :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Justin »

Burrito's als middageten en spaghetti als avondeten...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Geert »

Zometeen spareribs op kantoor. Overwerken omdat er nog een project af moet...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

Geachte collega’s,

Aanstaande vrijdag, vier februari 2011, is het weer zo ver. We willen in gezamenlijkheid het feit vieren dat het weekend voor de deur staat en doen dat zoals gebruikelijk in aanwezigheid van een grote hoeveelheid medisch onverantwoorde versnaperingen. Als organiserend commissaris dezer festiviteiten wens ik gaarne van jullie allen per ommegaande te vernemen of jullie prijs stellen op deelname aan deze vrolijke knalfuif, en zo ja, naar welke vetzuren-houdende gerechten jullie verlangen uit gaat. Jullie kunnen een keuze maken uit het royale assortiment van de firma Spoorzicht te Ede, te vinden op http://www.cafetariaspoorzicht.nl/formu ... php#snacks . Helaas dient één en ander wel op eigen rekening aangeschaft en genuttigd te worden. Jullie wordt dan ook vriendelijk verzocht de gewenste versnaperingen, alsmede contante betaling hiervoor, uiterlijk morgenochtend 4 februari 2011 te 11:00 uur, in mijn mailbox respectievelijk mijn portemonnee te doen belanden.

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reactie.

Met vriendelijke groeten,

Koning Kroket.

Oftewel: Precies weet ik het nog niet, maar ongeveer dus wel :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten