Wat eten we vandaag? #11

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daantje »

Andijviestamppot met spekjes, jus en een gehaktbal :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

@Fles: Die zaak heeft lekker veel snacks, Glenn's Frietkraam hier heeft alleen kroketten, hamburgers, frikandelen, kipvingers e mexicano's :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Vanavond na het eten (hutspot met gehakttaart) ga ik nog even naar de IKEA (beste moment van de week, zaterdagavond na 19:00 is het er helemaal uitgestorven) om het een en ander te bekijken voor de aanstaande verhuizing.

Ik zit te twijfelen of ik dan ook een lekker pak GRAVAD LAX (met GRAVLAXSÅS) of een zak KYCKLINGSPETT GRILLADE mee zal nemen, beide heb ik wel zin in.

Sowieso gaat er een pot SYLT HALLON & BLÅBÄR mee (lekker voor op stevig volkorenbrood of KNÄCKEBRÖD LEKSANDS) en een zak DAIM.

De rest van de week zal het wel pasta, pasta en nog meer pasta worden, ik wil alle voorraadbakken met pasta leeg hebben. Dus mocht je van de week zin hebben in pasta, kom dan lekker langs om pasta te eten. Ik heb het in alle soorten en maten :') :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Dus mocht je van de week zin hebben in pasta, kom dan lekker langs om pasta te eten. Ik heb het in alle soorten en maten :') :')
Nou, in dat geval: Heb je parkeerruimte voor een trein (minimaal 6 bakken) voor de deur, want ik vrees dat ik op Diemen spoor 3 een wielklem krijgt. Reken ook even op wat hongerige reizigers en een hc, die hebben vast ook trek. :D
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Nou, genoeg keuze zou ik zeggen.
Afbeelding

@Dexter: Net na station Diemen zijn er drie sporen, wellicht dat je de trein daar eventjes kan parkeren 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door AppleMoose »

Hier wordt het shoarma met friet! :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Wij gaan onze contacten met Domino's Pizza maar eens nieuw leven inblazen en de Long-Time-No-See-bon verzilveren.
Vallend blad maakt rails glad.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door MdJ »

Broodje frikandel + pommes :D
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag aardappelen met wortelen en een snitzel op en als toetje fruitsalade
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Wij hebben vanavond met vrienden gewokt in Gorinchem, in een enorm restaurant waar we op een gezinnetje na, dat vertrok kort nadat wij binnenkwamen, de enige gasten waren. Het bedienend personeel kwam om de haverklap aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was, of alles wat we wilden er nog was en of ze anders nog wat extra's moesten maken voor ons. Aangezien het hele concept 'wok' zoveel mogelijk op zelfbediening is gebaseerd, vraag ik me af of het verveling was of zouden ze zo ook zijn als de hele tent bomvol zit? :mrgreen:

Toen we vroegen of we nog wat gebakken garnalen konden krijgen, kwam na een paar minuten een kok aan onze tafel met een schaaltje gebakken bananen: "Gebakken bananen?" Wij: "Nee, we hadden gebakken garnalen besteld!" De kok volhardend: "Gebakken bananen?" Wij weer: "Nee, gebakken garnalen!" De kok: "Nee, ik weet zeker: Gebakken bananen, geen gebakken gallnalen!" We hebben de bananen maar opgegeten en even later kwam ie alsnog met garnalen. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daantje »

@ Bee: uiteindelijk toch besloten om te verhuizen? En een container of prefab-huisje? Ik heb ook nog zoveel restjes pasta wat net te weinig is voor twee en kook bijna nooit pasta voor een want dan maak ik mestal ook gelijk voor in de vriezer.

Vanavond at ik notenrijst met brocolli en een valess-schnitzel. Gisteren ovenschotel met gehakt, spekjes, aardappel, witlof en kaas. Zaterdag simpel frietjes met een kaassouflé.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

vandaag heb ik shoarma gegeten
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Ik stond op het punt om te gaan koken, doet het gas het niet :shock:

Ik bellen naar de spoedlijn van de Woonservice, willen ze mij eerst proberen op te hangen omdat gas niet iets is van de woningbouw. Ja eh, ik betaal hun voor mijn gas, dus dan wil ik ook naar jullie kunnen bellen. Aapje kwam toch uit de mouw, er is een grote storing.

Ik geloof dat ik zo maar een pizza ga bestellen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

- "Domino's Pizza Emergency Lijn, wat is uw noodgeval?"
- "Met meneer Bee! Help! Mijn gas doet het niet, ik heb dringend een pizza Hawai nodig!"
- "Probeert u vooral rustig te blijven, we komen z.s.m. naar u toe meneer Bee!"

:lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag Groentesoep gegeten
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Vandaag Kipf Kelly met Witte Lijst. :mrgreen: Maal ik had heeel veeel ovel want ik maak nolmaal al veel en nu zijn we allebei ziek en eten dus ook vool een zieke kipf. Dus had Bee gemakkelijk mee kunnen eten, maal hoe was je pizza?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Niet te kanen, tip: Kies nooit de Budgetpizza Salami bij Henk's Pizza-aan-huis.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Ik vrees dat je 2 fundamentele fouten hebt gemaakt. 1: Neem nooit een budgetpizza (de term budget op voedsel toepassen alleen al geeft te denken) en 2: Vertrouw nooit op een pizzeria die geen (poging tot) Italiaanse naam heeft. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door STF »

Ik zit momenteel een appel te eten die volgens mij bij Henk's budgetappels vandaan komt, gadver wat smaakt dat ding smerig en is nog kiezelhard ook.

Vanavond hadden we aardappels, spinazie en kipfilet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Ik vrees dat je 2 fundamentele fouten hebt gemaakt. 1: Neem nooit een budgetpizza (de term budget op voedsel toepassen alleen al geeft te denken) en 2: Vertrouw nooit op een pizzeria die geen (poging tot) Italiaanse naam heeft. :lol:
Het leek serieus meer op een foto van een pizza die op bordkarton was geplakt dan op een smakelijke pizza. Hij was wel maar 4,99...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag een halve pizza, friet, en wat kippenpootjes op
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Fles »

Bee schreef:
Dexter schreef:Ik vrees dat je 2 fundamentele fouten hebt gemaakt. 1: Neem nooit een budgetpizza (de term budget op voedsel toepassen alleen al geeft te denken) en 2: Vertrouw nooit op een pizzeria die geen (poging tot) Italiaanse naam heeft. :lol:
Het leek serieus meer op een foto van een pizza die op bordkarton was geplakt dan op een smakelijke pizza. Hij was wel maar 4,99...

T kost geen cent'n, maar dan hej'ook niks :P
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Ik heb vanavond maar liefst 3x warm gegeten. :lol: Mijn schaft had ik eigenlijk pas heel laat op de avond, maar ik had rond etenstijd een half uurtje in Ledn, dus heb ik maar bij Julia's een bakje Ravioli Ricotta met Al Salmone aangeschaft.

Een paar uur later, tijdens mijn eigenlijke pauze in Gvc, begon het toch wel weer aardig te rommelen en heb ik de tram gepakt naar de Grote Marktstraat om mezelf op een lekkere Pita Souvlaki te trakteren. Dat had ik verdiend, want ik ben ziek en zielig maar toch gewoon gaan werken én de Tzatziki-walm houd vervelende reizigers op afstand. (A)

Toen ik even na 1:00 uur door mijn Wederhelft ben opgepikt na het werk, zaten er nog een vriend en een vriendinnetje achterin de auto en die wilden nog even langs de McDo. Tja, 3 tegen 1 he, wie ben ik dan om te protesteren... :mrgreen:

Overigens maakten we het voor het eerst mee dat de Mac een bestelling verklootte: In plaats van 3 grote Toffee-milkshakes, een Winterburger en een hamburger, kregen we: 3 grote vanille-shakes, 2 friet, 1 hamburger en kipfnuggets. Omdat dat meer was dan dat we eigenlijk hadden besteld, hebben we het maar zo gelaten... :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Dexter schreef:Overigens maakten we het voor het eerst mee dat de Mac een bestelling verklootte: In plaats van 3 grote Toffee-milkshakes, een Winterburger en een hamburger, kregen we: 3 grote vanille-shakes, 2 friet, 1 hamburger en kipfnuggets. Omdat dat meer was dan dat we eigenlijk hadden besteld, hebben we het maar zo gelaten... :Y
Heb je ook op de prijs gelet? Want een Winterburger(Cheese and Bacon) kost 3.50 althans bij mij wel maar ik weet dat de prijzen per restaurant kunnen verschillen. Want als je 6 kipnuggets kreeg die zijn maar 2 euro.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Dat leverde trouwens altijd gezeik op, die verschillende prijzen. Omdat ik bij een filiaal van het hoofdkantoor werkte (die gebruikte de omzet van deze restaurants om het hoofdkantoor te kunnen betalen) waren de prijzen bij ons lager dan die bij veel andere restaurants, waardoor we regelmatig de opmerking naar ons hoofd kregen dat ze elders waren afgezet :X

Alleen de McKroket, die eet ik heel soms nog wel voor 1 euro per stuk. Die slimmeriken bij de McDonald's in Diemen hebben daar ooit een reclame onder de McDonald's paal voor opgehangen, maar nooit weggehaald. Bij elk willekeurig ander restaurant kost dat ding 2 euro ofzo :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten