Mag ik even kwijt #68

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

spatie na smiley in quote is nodig :Y
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Dexter »

@Daantje: Thnx voor de reparatie! @Fles: Weer wat geleerd: Geen smilies meer quoten zonder spatie dus. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door STF »

Wat heeft me computer nou weer? De temperatuur-gestuurde koeler van de processor loopt wel erg snel voor zo'n koude dag en ik mis hier en daar een stukje tekst in beeld totdat je de muis eroverheen laat gaan, dan komt het alsnog in beeld.

Vanmiddag ben ik even naar het volgende dorpje gewandeld om naar de hoogwaterschade te kijken bij de bouw van de nieuwe brug; acht betonpeilers liggen volledig om, twee staan er scheef en de rest staat nog rechtop. Wat een kracht heeft dat water begin januari gehad... Erg blij zullen ze er niet mee zijn want alleen midden in de zomer wanneer het water laag genoeg staat kun je die brugpeilers herbouwen, als het hoogwater ietsje later was gekomen of het brugdek er ietsje eerder op was geplaatst zou er niks aan de hand zijn geweest.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

En toen klapte er gisteravond op mijn werk een zak shakemix uit elkaar waardoor een collega alles over zich heen kreeg en alles maar dan ook echt alles onder de shakemix zat :lol:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door htm_tram »

Heb geen zin meer in me stage in Amsterdam. Elke dag vanuit Den haag zo vroeg opstaan enz. Komende dagen maar opzoek in Den haag en omgeving....
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

Michael schreef:En toen klapte er gisteravond op mijn werk een zak shakemix uit elkaar waardoor een collega alles over zich heen kreeg en alles maar dan ook echt alles onder de shakemix zat :lol:

En dat is zeker lekker een beetje plakkerig spul en zo? :lol: Mazzel dat het wespenseizoen nog moet beginnen :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Shakemix is gewoon melk, opzich valt het met de plakkerigheid nog wel mee, alleen net zoals met vocht kruipt het in alle hoekjes en gaatjes, dus je bent wel even bezig met soppen.

Ik heb bij de McDonald's wel eens een college gehad die de koeling aan het inruimen was, en door falende opstapelaars beweek de onderste doos onder het gewicht van alle shakemix. Zeven volle dozen (a 20 liter per doos) over de vloer. Het leek wel een zwembad :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

De shakemix bij de Febo is anders meer suiker/Glucosestroop dan melk. Volgens mij is melk in samenstelling pas het 2e ingredient?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

suiker/glucosestroop is de siroop. Bij de McDonald's is de Shakemix melk en de smaak komt dan van een siroop.

Sundeamix is gewoon shakemix met vanillesmaak.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Daniel »

Belachelijk wat een mens in twee jaar kan bewaren... net op 't werk m'n bureaulades eens uitgezocht aangezien ze volgende week leeg moeten. Heb inmiddels twee keer de papierversnipperaar moeten legen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Ik ben naar Camperduin gefietst, en daar stormt het me toch, niet normaal, kan er bijna niet tegenin lopen. De schuimkoppen van de golven waaien tot bovenop de duinen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Ardan »

Er wordt wel eens gezegd dat mensen van scouting een bepaalde mate van gestoordheid hebben... klopt!
Dit weekend, zoals elk eerste weekend in februari, hebben we van Scouting Winterswijk onze jaarlijkse tweedaagse wandeltocht.. vannacht blijf ik met mijn eigen leeftijdsgroep in het clubhuis slapen om morgenvroeg om 8 uur te vertrekken naar onbekende bestemming, om daar in groepen 20 kilometer te lopen, ergens te overnachten, lamballen gezelligheid en ongein, en weer 20 kilometer lopen naar het eindpunt-met-diner.
Ik kijk naar buiten en zie dat het stormt. Gaat nog pittig worden!
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Bee schreef:suiker/glucosestroop is de siroop. Bij de McDonald's is de Shakemix melk en de smaak komt dan van een siroop.

Sundeamix is gewoon shakemix met vanillesmaak.
Het was anders wel plakkerige rotzooi die op de grond lag
hauptbahnhof
Berichten: 3921
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door hauptbahnhof »

Ardan schreef:vannacht blijf ik met mijn eigen leeftijdsgroep in het clubhuis slapen om morgenvroeg om 8 uur te vertrekken naar onbekende bestemming
En gedraag je he! Niet vergeten dat je al een vriend hebt :wink:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Zo ik was dus even op het strand gaan kijken, en wat fotos gemaakt met mijn telefoon, voor zover dat ging in de harde wind. Er was verder bijna niemand te bekennen, dat heeft wel wat. Ik vind het een mooi schouwspel hoe de zee langzaam opkomt met vloed, en dan tegen de duinen begint te slaan. Helaas was toen mijn telefoon leeg, een uurtje voor het echt hoogwater was.

Afbeelding
Aparte strandpaal...

Afbeelding
In de verte kan je zien hoe hoog het schuim van de golven komt.

Afbeelding
De zee beukt er lekker op los tegen de duinen :D

Afbeelding
Iets wat tamelijk onverstandig is, ik ben op de palen van een strandpaviljoen geklommen. Gelukkig ben ik er niet afgewaaid, want dan had ik het denk erg koud in het zeewater.

Verder zag ik ineens een zeehond die aardig hard met de stroom mee ging. Hij keek me de hele tijd aan, zo van: ik heb hulp nodig. Ik weet niet of het normaal is dat er voor de kust van Noord Holland een zeehond zwemt? Ik heb er iig nog nooit eentje gezien.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door tsov »

In De Koog op Texel zit een zeehondencentrum, dus zeehonden zijn niet zeldzaam in die regionen. Ik heb ze overigens ook nog nooit in de Noordzee gezien, alleen in de Waddenzee.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Hey mensjes uit Noord-Holland, Utrecht en Flevoland, zullen we gezellig met zijn allen in Noord-Flevotrecht gaan wonen :mrgreen:

(zie http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... usie.dhtml)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Daniel »

Of in Flevuland :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Etienne »

Daniel schreef:Belachelijk wat een mens in twee jaar kan bewaren... net op 't werk m'n bureaulades eens uitgezocht aangezien ze volgende week leeg moeten. Heb inmiddels twee keer de papierversnipperaar moeten legen :P
Klinkt bekend :Y
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Daniel »

Bijkomend puntje... die papierversnipperaar liep af en toe ook nog vast. Werd dus maar eventjes uitzetten en vervolgens met een pincet het vastzittende papier eruit peuteren.

In ieder geval zou waar ik ooit drie lades voor nodig had nu zelfs in één lade kunnen passen. Maakt 't komende week wat makkelijker in ieder geval...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door htm_tram »

Ik was in oktober geopereed vanwege een ontstoken teen (ingegroeide nagel). Heb toen een lange tijd aan de antibiotica gezeten. Heb er nu sinds gister weer last van, geen ingegroeide nagel maar gewoon pijn, en sinds vanmiddag erg dik en rood. Mischien morgen toch maar ff langs een dokter?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Ik mag vandaag werken van 22.00 tot 4.00 heb er niet veel zin in :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Na 12:00 wordt het pas leuk :P

Behalve als het 1:00 uur is, je dicht bent en je even een maandsluit moet doen :X De halve nacht bezig geweest doosjes te tellen :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Bee schreef:Na 12:00 wordt het pas leuk :P

Behalve als het 1:00 uur is, je dicht bent en je even een maandsluit moet doen :X De halve nacht bezig geweest doosjes te tellen :N
Wij gaan pas om 3.30 dicht en ik heb vandaag countersluit dus ik kan ook nog op gaan ruimen
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door htm_tram »

Had je maar een vak moeten leren ;) :mrgreen:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten