Mag ik even kwijt #68

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Ik heb net maar even de batterijen van mijn achterlicht van mijn fiets vervangen. Ze waren ver leeg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

365 dagen oranjegekte per jaar voor de eigenaar van deze auto:
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Dexter »

Vre-se-lijk. Ik zou mijn auto nog eerder overschilderen in de NS-huisstijl. (En denk niet dat ik bluf, want ik had 3 jaar geleden bijna een scooter in NS-kleuren mét logo's gehad). 8-)
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Vinny »

Bee schreef:De zondagsopening in Diemen ging niet door omdat twee van de drie supermarkten aangaven dat ze niet op zondag wilden openen :( Maar Diemen is nog steeds tot toeristisch gebied verklaard, dus de zondagsopening zou nog steeds doorgevoerd kunnen worden 8-)
Dames en heren, welkom op deze immens populaire wandeling door Diemen. Diemen. Je moet er eens geweest zijn. Links ziet u het bekendste treinstation van Nederland, terwijl u aan de rechterkant een stukje authentieke jaren '80 stadsplanning in de vorm van bloemkoolwijken tegenkomt. We vervolgen de weg over de busbaan die nog model heeft gestaan voor de Zuidtangent. Een ideale en snelle verbinding voor wie van Diemen Noord naar Diemen Zuid gaat. Verderop komt u uit bij het centrum. Dat is al zo lang in verbouwing dat eigenlijk niemand zich meer kan herinneren hoe het het eruit zag toen alles nog af was, terwijl aan de andere zijde er hard wordt gewerkt aan de Sniep. Belangrijk genoeg om pontificaal aangegeven te worden op alle haltes die lijn 9 aandoet. Vervolgen we onze wandeling dan komen we bij het historische monument van Diemen bij uitstek: Klassiek Hoogmodernistische studentenflats waarvan de allure af te leiden is uit de pastelkleur waaraan iedere flat te herkennen is. Een briljant concept dat de afgelopen 40 jaar ook in andere wereldsteden zijn gevolg heeft weten te vinden. Dan komen aan bij weer een unicaat in het Nederlandse landschap: De ADOB. Dat is een speciaal soort overweg waarvan er maar weinig te vinden zijn. En die van Diemen is helemaal uniek. Let vooral op de werking van de uitrijbomen en de Safe-Heaven eilandjes. Als u geluk hebt kunt u trouwens nog een metrotje uit de krantenbak vissen. Met het uitzicht op Oud-Diemen, een van de oudste Nederzettingen van Holland nemen wij afscheid van u, niet dan nadat wij u vol trots hebben meegedeeld dat Amsterdam feitelijk gesticht is door Diemenaren. Wij horen niet meer bij doe stad en zullen er nooit bij horen. Wij zijn onafhankelijk. Diemen. Altijd zo geweest. Dat moet altijd blijven.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Je vergeet nog te melden dat Diemen ouder is dan Amsterdam :mrgreen:

En dat Oud-Diemen in de jaren 90 eerst volledig is platgegooid om daarna precies dezelfde gebouwen er weer neer te zetten, dat was goedkoper dan restaureren :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Er springen hier 2 jongens van jaar of 25 het grachtje in voor mijn huis, helemaal naakt :shock: Het is maar 1 meter diep ofzo, wel raar gezicht. Weet niet wat ze gebruikt hebben aan drank of drugs, of dat het een uit de hand gelopen vrijgezellenavond grap is... Ik hoor ineens 2 mannen gillen, en denk ga eens kijken wat er loos is :shock:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Caspar schreef:Er springen hier 2 jongens van jaar of 25 het grachtje in voor mijn huis, helemaal naakt :shock: Het is maar 1 meter diep ofzo, wel raar gezicht. Weet niet wat ze gebruikt hebben aan drank of drugs, of dat het een uit de hand gelopen vrijgezellenavond grap is... Ik hoor ineens 2 mannen gillen, en denk ga eens kijken wat er loos is :shock:
lekker met dit weer :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Ze gingen zich daarna meteen aankleden en renden het bowlingcentrum in, wat hier ongeveer 50 meter van me af zit.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Caspar schreef:Ze gingen zich daarna meteen aankleden en renden het bowlingcentrum in, wat hier ongeveer 50 meter van me af zit.
Dan zal het wel een of ander feestje zijn denk ik.

Maar ik ga mijn computer lekker uitzetten en dan straks slapen want mijn wekker gaat weer om 4.00
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door MdJ »

Afbeelding
Hehe :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Daniel »

Mooi rood kruisje MdJ :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door MdJ »

Dan maar via een andere manier :mrgreen:

Afbeelding
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Rood kruisje :wink:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door tsov »

Afbeelding
Zo werkt-ie wel!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door MdJ »

Dank :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

Hijsfijn _O-
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

Zo spannend is de finale van de superbowl eigenlijk niet... staat nu 3-21 ten faveure van de Greenbay Packers...

En het is best lastig om te kijken, en tegelijkertijd mijn thesis proposal verder in te vullen...

EDIT: niets gezegd... touchdown van de Steelers, 9-21 nu :"). Houd wel van een spannend spel =). :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door STF »

Minoes wilde vanavond voor het eerst sinds een paar dagen weer eens wat water gaan drinken maar het was zo'n sneu gezicht dat het drinken gewoon niet lukte, ze zat op het laatst wat met haar pootje in het waterbakje te dopen (geen idee wat daar de bedoeling van was). Me vader heeft drijfnat keukenrol in haar bekje uitgewrongen wat ze wel enigzins doorslikte. Verder loopt ze maar een beetje zielig piepend door het gebouw op en neer of gaat af en toe een beetje slapen.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Mijn bovenbuurman is al sinds 7.35 aan het boren. Maar ik denk dat ie de verkeerde boor gebruikt, want het schiet echt niet op. Heb al boodschappen gedaan, de stofzuier een rondje door het huis geleid, de afwas gedaan in de hoop dat ie intussen wel eens klaar zou zijn.
Kan mijn muziek niet eens meer horen in huis. En als ie dan even stopt met boren dan kan ik mezelf niet eens meer horen, omdat de muziek zo hard staat om boven die machine uit te komen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

De Albert Heijn onder mijn werk is geselecteerd voor een superbeperkt experiment. Ze hebben op verschillende plekken in de winkel bij producten bordjes met streepjescodes opgehangen. Als je deze scant met de Appie-app op een smartphone, krijg je een bijpassend recept te zien op je telefoon.

Opzich handig, al weet ik nog niet of ik dit in plaats van de receptkaarten die je gratis kan meenemen ga gebruiken. Die receptkaarten verzamel ik graag, zodat ik nog eens een lekker recept achter de hand heb. Zo heb ik daar mijn trucje vandaan om pastabladen met pesto in te smeren :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door STF »

Minoes is vanmorgen overleden, bij de dierenarts nota bene... :cry: Tien jaar is ze geworden.

Dat was dus de laatste van de drie katten, allemaal zijn ze in een paar jaar tijd overleden; Archie verdronken, Julius aangereden en Minoes is het niet duidelijk waar ze nou precies aan overleden is.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door find_your_spot »

Gecondoleerd
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Geert »

STF schreef:Minoes is vanmorgen overleden, bij de dierenarts nota bene... :cry: Tien jaar is ze geworden.

Dat was dus de laatste van de drie katten, allemaal zijn ze in een paar jaar tijd overleden; Archie verdronken, Julius aangereden en Minoes is het niet duidelijk waar ze nou precies aan overleden is.
Sterkte!
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Etienne »

Ook gecondoleerd. Doet me ook meteen weer aan een van onze katten denken een lange tijd terug. :(
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

STF schreef:Minoes is vanmorgen overleden, bij de dierenarts nota bene... :cry: Tien jaar is ze geworden.

Dat was dus de laatste van de drie katten, allemaal zijn ze in een paar jaar tijd overleden; Archie verdronken, Julius aangereden en Minoes is het niet duidelijk waar ze nou precies aan overleden is.

Gecondoleerd
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten