Berichtdoor STF » Do 10 Feb 2011, 03:21
Onze sterk verharende kat Archie is 5 december 2007 verdronken en ik kom tot de dag van vandaag haren van hem tegen, kun je nagaan...
Jij bent niet de enige die ziek is Dexter, Ik was juist weer 2,5 week gezond maar gisteravond sloeg het ineens om (voor de zoveelste keer in een paar weken tijd). Het begint nu wel wat duidelijker te worden wat ik waarschijnlijk al sinds kerst mankeer; een bloedsuikerspiegel die zich dagenlang goed weet te houden en dan ineens teveel daalt of stijgt na het eten van een "verkeerd" product zoals een pizza waardoor ik dagen van slag ben. Een dezer dagen zal ik eens naar de dokter gaan om te laten bekijken of dat inderdaad de oorzaak is van al dat gedonder de laatste tijd. In ieder geval komen 100% van de klachten die je bij deze aandoening zou kunnen krijgen overeen met wat ik heb of had zoals hartklachten, spierpijn, moe voelen, honger hebben, en nog veel meer.
Hopelijk is het dan met dagelijks een pilletje innemen en iets aangepaste voeding binnenkort verleden tijd, ik wordt hier zo langzamerhand echt niet goed meer van; 1,5 week ziek, 6 dagen goed, 1 week ziek, 2,5 week goed, etc.
En vanmiddag werd me moeder vanuit het niets ineens ziek; duizelig, overgeven en dergelijke. Ze kon niet eens meer zelfstandig naar de bank toe lopen, zo snel kwam het opzetten. Ik heb me vader maar even gehaald die ergens wat aan het solderen was want ik was zelf te ziek om me moeder te ondersteunen.
Het café-restaurant vanavond maar dichtgehouden, met me moeder ziek op bed en ik half slap in me stoel zagen we het niet zo zitten...