Mag ik even kwijt #69

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Mag ik even kwijt #69

Bericht door Justin »

Shit, de metingen in de sportschool waren niet zo best :(. Ik ben 2.5 cm kleiner dan ik dacht, en woog 1 kg meer dan ik dacht =(. Das niet zo goed voor de BMI natuurlijk :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Begin je nu al te krimpen?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

Blijkbaar :(. En was al niet zo groot :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door find_your_spot »

Moeder lief kwam zojuist met de brienvebus lading naar boven en wat zat daar tussen?

Een brief van de NS dat HTM_tram en ik inderdaad ten onrechte zijn bekeurd in de internationale trein en de 47,80 niet hoeven te betalen.
Dit betrof ons dagje uit naar Antwerpen, waar alle studenten elke zondag in januari gratis mochten reizen, maar die idioten van een conducteuren ons geen hap adem gunde.

Gelukkig dus nu gerechtigheid. :Y
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Hoe en waar kan je een WAV bestand uploaden zodat het hier op de site hoorbaar is? Ik heb nog een leuk bestandje van Arie Leenman gevonden. :D
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Hoe en waar kan je een WAV bestand uploaden zodat het hier op de site hoorbaar is? Ik heb nog een leuk bestandje van Arie Leenman gevonden. :D
http://www.mijnbestand.nl/
For Your Railroad Adventures
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door hauptbahnhof »

Mag ik even kwijt dat ik heel blij ben? Ik heb vandaag eindelijk de brief ontvangen waar ik lang op wachte: ik mag 22 februari beginnen met de rijopleiding (tram)!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Dexter »

Zo, ik heb mijn huis van onder tot boven schoongemaakt: Gesopt, gestoft, stofgezogen en dweilen tot ik er bijna bij neerviel. (En nog steeds kom ik her en der kattenharen tegen) Letterlijk, want ik ben momenteel zo ziek als een hond: Ik heb nog steeds erge last van mijn nek, schouder en rug en daar is sinds gisteren ook nog eens koorts bij gekomen.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door STF »

Onze sterk verharende kat Archie is 5 december 2007 verdronken en ik kom tot de dag van vandaag haren van hem tegen, kun je nagaan...

Jij bent niet de enige die ziek is Dexter, Ik was juist weer 2,5 week gezond maar gisteravond sloeg het ineens om (voor de zoveelste keer in een paar weken tijd). Het begint nu wel wat duidelijker te worden wat ik waarschijnlijk al sinds kerst mankeer; een bloedsuikerspiegel die zich dagenlang goed weet te houden en dan ineens teveel daalt of stijgt na het eten van een "verkeerd" product zoals een pizza waardoor ik dagen van slag ben. Een dezer dagen zal ik eens naar de dokter gaan om te laten bekijken of dat inderdaad de oorzaak is van al dat gedonder de laatste tijd. In ieder geval komen 100% van de klachten die je bij deze aandoening zou kunnen krijgen overeen met wat ik heb of had zoals hartklachten, spierpijn, moe voelen, honger hebben, en nog veel meer.

Hopelijk is het dan met dagelijks een pilletje innemen en iets aangepaste voeding binnenkort verleden tijd, ik wordt hier zo langzamerhand echt niet goed meer van; 1,5 week ziek, 6 dagen goed, 1 week ziek, 2,5 week goed, etc.

En vanmiddag werd me moeder vanuit het niets ineens ziek; duizelig, overgeven en dergelijke. Ze kon niet eens meer zelfstandig naar de bank toe lopen, zo snel kwam het opzetten. Ik heb me vader maar even gehaald die ergens wat aan het solderen was want ik was zelf te ziek om me moeder te ondersteunen.
Het café-restaurant vanavond maar dichtgehouden, met me moeder ziek op bed en ik half slap in me stoel zagen we het niet zo zitten...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

Oef, beterschap dan maar STF :(. Altijd irritant, terugkerende kwalen :(.



Mag ik even kwijt...

Zo en nog een hoofdstuk af van m'n proposal. Ding lijkt overigens meer op een normale paper O.O. Goed, ik ga slapen... morgen nog het applicatieplan schrijven... -o-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door MdJ »

Zo.. Net ff mijn fietsje gerepareerd...

Zaterdag: in het tunneltje van station Apeldoorn Centraal ( :mrgreen: ) kon ik mijn ketting erop leggen. Vervolgens naar boven gefietst... Na 3 meter weer. Terugweg (natuurlijk via hetzelfde tunneltje) ging wel goed.

Vandaag: Net twee meter vanuit school kunnen fietsen, toen ging m'n ketting er weer af
weer erop kunnen leggen, na vier meter gaat hij er weer vanaf. Grr. Toen maar gelopen. Godzijdank is dat niet zo heel ver naar huis. Daar maar ff het wiel een stukje naar achteren gedaan, zodat de ketting er moeilijker vanaf kan. En dan maar ff dat ding ingevet.

Ik had fietsenmaker moeten worden :mrgreen: :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

Weg met die bloemen, hier met die kettingen :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door MdJ »

Nu moet hij niet gaan breken... :mrgreen:

Bloemetjes gaan volgend jaar, als ik hopelijk in Enschede woon, ook weg... :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door erjeebee »

Zo
net even een reis omgeboekt.
Wat een gedonder.

Zou naar Hong Kong gaan (20 feb-4 mrt) om cursus te geven.
Vindt mijn baas ineens dat ik die 2 weken naar Bangkok moet om testsessies te ondersteunen.

Pffff
Nu vlieg ik om budgettaire redenen met Aeroflot via Moskou :shock:

Hoop maar dat flot geen flut is.
En ik zal in Moskou maar niet de aankomsthal gaan bekijken :S
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

Hmmm, aangezien ik de maatschappij niet ken, heb ik ook niet voor Aeroflot gekozen om naar Japan te gaan. Wel was Aeroflot maar 550 euro, ipv 850, maar ja...

Laat me even weten hoe Aeroflot is in elk geval ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Vroeger stond Aeroflot erg slecht bekend, maar tegenwoordig schijnt het allemaal wel mee te vallen. Heb er verder geen ervaring mee.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door erjeebee »

Als het flut was zouden ze niet in de SkyTeam alliantie zijn opgenomen.
Dus het zal inderdaad wel meevallen.

En ik krijg tenminste nog wat Miles...

Alleen die steward(e)s(sen) zijn redelijk saggerijnig cq arrogant.
Zit in Bangkok altijd in het Sofitel hotel , waar ook de flot-crew zit.

Altijd norse koppen en ze keuren niemand een blik waardig.

Maar ja, misschien is dat wel de overlevingsstrategie als je dag in dag uit in vliegtuigladingen Russen moet bedienen. :)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door tsov »

Van Russen die ik ken hoor ik dat ze bij binnenlandse vluchten altijd voor Aeroflot kiezen en nooit voor één of andere budgetmaatschappij. Dan weet je volgens hen nooit waar je aankomt en of dat wel levend gebeurt :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door marvinkok »

Zojuist weekendje Berlijn geboekt met z'n tweeën. De "Internationale trein" ook maar eens vanaf Hengelo richting het buitenland proberen, in plaats van altijd andersom...
Uiteraard zijn tips en trucs welkom ;) Weet al wel van de Berlin Welcome Card, voor kortingen op bezienswaardigheden en OV binnen Berlijn.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

Zo, thesis proposal is ook weer compleet. Is zowat mijn halve theoretisch kader ook gelijk :'). Maar naar mijn idee gaat het veel beter dan met mijn bachelor thesis destijds...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Reiziger Delft »

erjeebee schreef:Alleen die steward(e)s(sen) zijn redelijk saggerijnig cq arrogant.
Mijn ervaring met Russische conducteurs is dat ze in eerste instantie een beetje kortaf zijn, om even te laten zien wie de baas is. Als je je dan normaal gedraagd ontdooien ze, en doen ze hun best om je een aangename reis te geven. :) Ik vermoed dat dat voor stewardessen hetzelfde zal zijn bij Aeroflot.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Dexter »

@STF: Oei, dat klinkt niet al te best. Beterschap voor jullie! Hier zijn we nog steeds ziek en in mijn geval zal het waarschijnlijk op fysiotherapie uitdraaien, want de pijnstillers slaan niet aan. Ik moet nu steeds mijn hele lijf draaien als ik omkijk. :lol: Ik ga morgen wel gewoon werken, dus als jullie een houten klaas in de cabine zien zitten: It's me. :|
erjeebee schreef:Alleen die steward(e)s(sen) zijn redelijk saggerijnig cq arrogant.
Waarschijnlijk vlieg je dan met de verkeerde maatschappij: Een goede vriendin van me is vorige week een week voor haar werk naar Canada gevlogen en om haar alvast in de stemming te krijgen (want het was haar eerste keer ever dat ze ging vliegen) heb ik haar dit filmpje - dat alle vooroordelen over mannelijke stewards bevestigd :mrgreen: - laten zien:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kxlgHIzkhm0[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door ODRAIL »

Pfff, gaat lekker met de huidige manier van communiceren. Alles gaat per e-mail of sms. ouderwets bellen is er tegenwoordig niet meer bij :shock: :?.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Justin »

@Dexter: YESSSSSS ik was hem al twee-drie jaar kwijt!!!! Amerikaanse maat liet het me ooit zien, maar was hem kwijt :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten