Mag ik even kwijt #69

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Zolang het niet in dat restaurant word afgesloten ;)
Reken maar eens voor wat daar dan allemaal mis mee was, ontzettende jankebalk. Ik vond het een prima tent.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Nou de gasten aan de andere tafeltjes gedroegen zich zo raar, dat was wel erg jammer:

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Vond je dat nodig ja?

Afbeelding
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Mark »

STF schreef:Nou de gasten aan de andere tafeltjes gedroegen zich zo raar, dat was wel erg jammer:
Aan onze tafel was het anders best gezellig kan ik me herinneren... ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Zie je, ik zei het je toch! Allemaal rare lui daar in dat grandcafe...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

STF schreef:Zie je, ik zei het je toch! Allemaal rare lui daar in dat grandcafe...
Nou dan. Niemand raarder dan een ander :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Maar terug serieus; ik vond het eten er eerlijk gezegd niet geweldig, erg weinig en het smaakte nou ook niet bepaald lekker... Terug in Amsterdam zijn find_your_spot, htm_tram, ziggy en ik eerst maar eens de Albert Heijn ingedoken want we vergingen van de honger. Wat mij betreft gaan we volgende keer naar een wat meer eetcafe-achtige stijl toe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Nou, serieus dan, ik herinner me het eten niet als bijzonder slecht of zo. Ik vond het best gezellig. Misschien was het inderdaad wat weinig. Maar als je GENOEG wilt eten moeten we misschien een chinees boeken of zo? :?:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Mark »

Inderdaad, echt vullend en erg lekker vond ik het niet. Daarnaast was het zeer prijzig. Ik ben mat Maik na afloop op Amf nog even een patatje gaan halen omdat we nog honger hadden. :wink:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Ik vond toevallig van de week tijdens het zoeken in de boekhouding van de camping nog de rekening van grandcafe Hemels, ik was de laatste die afrekende van de groep dus volgens mij staat het totaalbedrag er op; heeeeel veel inderdaad.
De boekhouder zal wel denken dat het een zakendiner was met campinghouders... :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

nou ja wat zal het geweest zijn? 20 man 40 euro, 800 euro of zo?

Wel veel ja.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Ik zal hem er morgen nog eens bij zoeken, maar ik moest zelf volgens mij zo'n 45 euro afrekenen en dan had ik nog niet eens een voorgerecht.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:Vond je dat nodig ja?
Ach gut. STF aan de cola en ik aan de cassis... Wat burgelijk zeg.

Ohja kwam natuurlijk omdat ik nog moest rijden na de meeting.
Fles schreef:Nou, serieus dan, ik herinner me het eten niet als bijzonder slecht of zo.
Nou ik wel. Mocht uiteindelijk 47 euro aftikken bij de kassa en dat voor eten wat echt om te kotsen was.

Dat hoofdgerecht heette ""de Proeverij"" Bleek gewoon een homp gelei te zijn met peterselie erop (ergste nog: stond als vegetarisch gerecht aangeschreven op de kaart)
Mark schreef:Ik ben mat Maik na afloop op Amf nog even een patatje gaan halen omdat we nog honger hadden. :wink:
Toen we uit de trein kwamen op Amsterdam CS heeft ziggy mij de AH To Go in moeten slepen om nog enigszins kleur op m'n gezicht te creëren.

Om nog maar te zwijgen over dat gezeik achteraf over die openstaande choco en die thee.... Dacht toen echt: St*rf

Cafe Hel voor mij niet voor herhaling.
For Your Railroad Adventures
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Mark »

Ik heb het even teruggezocht in mijn afschrijvingen, ik was €34,50 kwijt. Voor twee biertjes, een voorgerecht en een hoofdgerecht ofzo.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

STF schreef:Ik zal hem er morgen nog eens bij zoeken, maar ik moest zelf volgens mij zo'n 45 euro afrekenen en dan had ik nog niet eens een voorgerecht.
Ik liep ook wel tegen de 50 ja. Was geen goedkope tent.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Justin »

Creepy. Ik zie m'n hand op tafel op die foto... :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:Om nog maar te zwijgen over dat gezeik achteraf over die openstaande choco en die thee.... Dacht toen echt: St*rf

Cafe Hel voor mij niet voor herhaling.
Mja, dat is dan niet echt in eerste instantie de schuld van dat café, maar meer van één van ons. Denk ik dan.

Maar okee, het was geen optimale tent.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

find_your_spot schreef: Ach gut. STF aan de cola en ik aan de cassis... Wat burgelijk zeg.

Ohja kwam natuurlijk omdat ik nog moest rijden na de meeting.
Volgende keer laten we de auto mooi thuis, dat gedoe door die bussluizen heen enzo...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door find_your_spot »

Zelfs het NS HiSpeed bier was nog beter getapt als wat we daar in vette glazen onder ons neus kregen.

Afbeelding

Wie heeft hier nog meer zijn officiële Tap Certificaat?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Hoe kan je nu zeggen dat dat biertje getapt is als het flesje er naast staat :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Ja dat is meer iets voor het uitschenk-certificaat, maargoed ik heb op school geleerd dat bier uit fles altijd door de gast zelf uitgeschonken moet worden.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Bava 8*6 :pos: niet slecht :)

HiSPeed glazen, ook LVT :mrgreen:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:Bava 8*6 :pos: niet slecht :)

HiSPeed glazen, ook LVT :mrgreen:
Wat is LVT?

Innuh eider guval lekah stronke optten kusten ven SN HaiSpied geworte :Y
For Your Railroad Adventures
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Dexter »

Daantje schreef:Kijk je uit voor nekkramp/hersenvliesontsteking met de combinatie nekpijn en koorts? Wel in de gaten houden hoor, zeker als je niet meer met je kin op je borst kunt.
Nou nu je het zegt, soms lukt dat wel (met veel moeite) maar soms lukt het niet. Een vriendin had zoiets al laten vallen en ze noemde ook streptokokken of meningokokken of zoiets. Ik heb het duidelijk aangegeven bij de huisarts, maar die was van mening dat het wel met pijnstillers kan worden opgelost. :roll: Maar met mijn huisarts kan je niet bepaald de oorlog winnen: Zolang je niks hebt is het een prima huisarts, maar o wee als je iets mankeert. Dan ben je de pisang...
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Altijd leuk he, van die bedrijven waar twee afdelingen totaal langs elkaar heen werken: per 1 januari hebben we de kabel-tv opgezegd maar tot op heden hebben we nog altijd beeld. I.v.m. het plaatsen van een ondergrondse gastank moeten we weten waar alle kabels van elektra, telefoon, tv, etc. lopen dus vanmorgen kwam de kabel-tv exploitant langs om op te meten waar de kabel precies ligt. In het aansluitkastje op straat schroefde hij onze kabel even los van het tv-signaal om er spanning op te kunnen zetten zodat er met een meetapparaat en een spuitbus verf precies kon worden aangegeven waar de kabel ligt, wat denk je dat die man doet na het afronden van de meetwerkzaamheden: ons gewoon weer aansluiten op het tv-signaal... Zal je zien dat er volgende week een auto de straat in komt om ons af te sluiten i.v.m. de opzegging! :lol:

Zowiezo wel komisch hoe groot de verschillen tussen de procedures zijn per leiding: van de telecom kregen we binnen een paar dagen een tekening van half Reisdorf waar heel gedetailleerd elke telefoonkabel op staat, de gemeente kwam langs om te gokken waar de waterleiding ongeveer ligt (ze hadden zelf eigenlijk ook geen flauw idee) en het elektriciteitsbedrijf moet nog langskomen. Wat zouden die gaan doen, met een graafmachine alles open graven om te zoeken waar die ligt? Of de grond bevriezen en de kabel dan gigantisch gaan overbelasten zodat er ergens smeltend ijs zichtbaar wordt? :lol:

Riolering hopen we niet tegen te komen, dat ligt als het goed is onder het gebouw door rechtstreeks naar de weg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten