Mag ik even kwijt #69

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daantje »

deadlock schreef:Tegenwoordig krijg je meestal wel een pomp bij type II. Bij Type I krijg je een ander dieet. Of het was andersom. In ieder geval kan een van de twee heel makkelijk behandeld worden.
Andersom ;) En zo zwart/wit als jij het stelt is het meestal niet. Soms is het onderscheid tussen type I (auto-immuunoorzaak, vaak op jongere leeftijd ontdekt, insuline-afhankelijk) en type II (sterk beïnvloed door leefpatroon, vaak op oudere leeftijd ontdekt, wordt ook ouderdomssuiker genoemd) een beetje onduidelijk vooral omdat type II ook op steeds jongere leeftijd voorkomt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Ik was vandaag bij de Albert Heijn, en toen ik in de diepvries op zoek was naar een doosje loempia's, kwam ik ook iets anders tegen... Kant-en-klare Ham-Kaas-Tosti's, even een paar seconden in de magnetron en je hebt een tosti. Dat is toch helegaar niet lekker?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Bij de Makro hebben ze ook tosti's uit de vriezer, maar die zijn best te eten. Alleen die stop je wel tussen een normaal tosti wafel/ijzer.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Vinny »

STF schreef:Klinkt redelijk hetzelfde als me moeder een paar dagen geleden ook had...

Oja hoe is het trouwens met de valentijnskaarten? Ik kreeg een e-card vanmiddag van anonieme afzender, was meneer find_your_spot soms weer in een lollige bui of zou het deze keer toch echt van me buurmeisje komen? :lol:
Ik heb op mijn werk van een collega een valentijnshartje gekregen. Erg leuk :) Maar het is gewoon om aan te geven dat we fijne collega's van elkaar zijn. Wel een leuke spontane vrouw overigens.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Valentijnsdag is altijd de beste dag van het jaar om een van mijn favoriete uitspraken te kunnen gebruiken. Helaas heb ik ook dit jaar weer niet kunnen gebruiken, want eh, ik zat nogal op een werkplek vol ijskonijnen gisteren :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

En die uitspraak is?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Zie ik daar een hartje boven jullie hoofd verschijnen?!

Te gebruiken als mensen stiekem verliefd naar elkaar zitten te kijken :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door htm_tram »

"hoi, ik ben een Ov in nl hobbyist, je ziet er leuk uit." :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Wubbo »

En, heeft het gewerkt? ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Caspar schreef:En die uitspraak is?
"Is dat een armsein in je broekzak of ben je gewoon blij me te zien?" :')
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Fles schreef:Heeft ze al een vriend? :pos:
Volgens mij wel als ik het goed zag op haar twitter
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Bee schreef:Zie ik daar een hartje boven jullie hoofd verschijnen?!

Te gebruiken als mensen stiekem verliefd naar elkaar zitten te kijken :mrgreen:
Nou ik heb me wel eens tamelijk ongemakkelijk gevoeld na zo'n soortgelijke uitspraak in een restaurant. Zat daar met een collega cq goede vriend, zegt de bediende tegen ons bij het afrekenen: Nou ik wens jullie een heel prettige avond verder zo saampjes. En ze gaf me een knipoog.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

_O-

Nee, dan moet je het ook niet doen, maar er zijn zat momenten waarop het wel kan. Ik moet in de bibliotheek waar ik werk net zo goed ook mensen uit elkaar halen omdat ze even hun relatie schreeuwend bespreken. Het was dat ik aan de telefoon was met een ander filiaal, anders had ik ze er zo uitgetrapt. Nu kon mijn collega de honneurs waarnemen...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Chauf21 »

Ja, of je gaat op reis met een 'gewone' vriendin en men vraagt constant of je op honeymoon bent. Nee, dat is bevorderlijk :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:Ja, of je gaat op reis met een 'gewone' vriendin en men vraagt constant of je op honeymoon bent. Nee, dat is bevorderlijk :')

Wie is "men"?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Dexter »

Ik heb het een half leven geleden ooit eens meegemaakt dat ik met een vriendin ging shoppen, eten en naar de film. Die vriendin was toen een van die schaarse meisjes op deze wereld die zich verstopte in een colltrui als een schildpad in zijn schild, gezegend was met het figuur van een strijkplank met anorexia en van make-up nog nooit had gehoord. Dus een kleine make-over kon niet bepaald kwaad.

Tijdens het passen kwam winkelmeisje #1: "Goh leuk dat je vriendin nieuwe kleren aan het zoeken is he!" Ik: "Euh, ze is niet mijn vriendin, ze is een goede vriendin!" Winkelmeisje #2: "Wat leuk dat je met je vriendin aan het shoppen bent, zal ze wel leuk vinden!" Ik weer: "Nee, ze is niet mijn vriendin!" En toen winkelmeisje #3 ook nog met een soortgelijke opmerking kwam, raakte ik toch wel lichtelijk geirriteerd... (A)
Vallend blad maakt rails glad.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Chauf21 »

Fles schreef:Wie is "men"?
Men, tja, wie is "men".. Restaurantpersoneel, de receptioniste van het hotel, niet geheel nuchtere medereizigers in de S-bahn waar je ineens mee in gesprek blijkt te zijn of datzelfde maar dan in een barretje. Bij de eerste opmerking kijk je elkaar even verschrikt aan, aan het einde van je reis geloof je het allemaal wel *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:
Fles schreef:Wie is "men"?
Men, tja, wie is "men".. Restaurantpersoneel, de receptioniste van het hotel, niet geheel nuchtere medereizigers in de S-bahn waar je ineens mee in gesprek blijkt te zijn of datzelfde maar dan in een barretje. Bij de eerste opmerking kijk je elkaar even verschrikt aan, aan het einde van je reis geloof je het allemaal wel *O*
Oh okee. As opposed to "het thuisfront" dacht ik meer :D Dat heb ik ook weleens gehad namelijk :')
Dexter schreef:Tijdens het passen kwam winkelmeisje #1: "Goh leuk dat je vriendin nieuwe kleren aan het zoeken is he!" Ik: "Euh, ze is niet mijn vriendin, ze is een goede vriendin!" Winkelmeisje #2: "Wat leuk dat je met je vriendin aan het shoppen bent, zal ze wel leuk vinden!" Ik weer: "Nee, ze is niet mijn vriendin!" En toen winkelmeisje #3 ook nog met een soortgelijke opmerking kwam, raakte ik toch wel lichtelijk geirriteerd... (A)
Ga ook echt moeite doen om dat uit te leggen he :') _O-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Vandaag vier bloedsuikerspiegelmetingen gedaan, drie keer dramatisch laag en eentje die wel iets meer richting een normale waarde zat maar dat zal wel zijn gekomen doordat ik 45 minuten daarvoor een paar koekjes en twee glaasjes cola had gedronken.
Me moeder zat verbaasd te kijken dat ik vanavond me bord nagenoeg leeg had gekregen terwijl er toch echt wel een gigantische berg eten aan het begin op lag, tja ik kan zowat onbeperkt blijven eten de laatste weken zonder vol te raken.

Me vader ging een aantal jaar geleden eens met een vriend een weekendje naar een hotel in Luxemburg, toen ze aan het einde van de avond naar boven liepen vroeg een gast (die net van het toilet terugkwam) aan de serveerster; he, zijn die homofiele jongens er niet meer? Ze bulderde het uit van het lachen want de serveerster is een goede kennis van ons en kent zowel mijn moeder als de vrouw van die vriend dus kon met zekerheid mededelen aan die gast dat het beslist geen homofiele jongens waren! :mrgreen:
Maar weetje hoe die vraag nou op gang was gekomen; eerder die avond had me vader een rondje door het restaurant gelopen in Indonesische kledij en tja met een rok (sarong) rondlopen als man in west Europa kan kennelijk niet zonder dat je gelijk homo bent. :Y
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Vinny »

Chauf21 schreef:
Fles schreef:Wie is "men"?
Men, tja, wie is "men".. Restaurantpersoneel, de receptioniste van het hotel, niet geheel nuchtere medereizigers in de S-bahn waar je ineens mee in gesprek blijkt te zijn of datzelfde maar dan in een barretje. Bij de eerste opmerking kijk je elkaar even verschrikt aan, aan het einde van je reis geloof je het allemaal wel *O*
Ik heb wel tijdens een studiereis een hotelkamer gedeeld met een andere jongen, om zo wat op de kosten te kunnen besparen. De volgende ochtend tijdens het ontbijt komt de serveerster naar me toe en vraagt mijn kamernummer, ik zeg: dat is hetzelfde nummer als de jongen aan wie je het net vroeg. Ze reageerde met ongeloof en afgrijzen...

Tja ruimdenkendheid zit kennelijk niet bij iedereen in de genen... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Ardan »

Bah, Valentijnsdag. Commerciële rommel. Gelukkig denken mijn vriend en ik er allebei hetzelfde over.
Hoewel.. toen ik gisteravond nog even in de Appie was mocht ik van het kassameisje gratis een bosje bloemen meenemen.. toch maar gedaan voor de grap, waar mijn vriend toch wel blij mee was :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door marvinkok »

Mwoah, Valentijnsdag is hier ook heel romantisch verlopen... Ik heb tot 11 uur in bed gelegen, mn vriendin ondertussen van 7 tot 11 gewerkt, ik naar college, zij thuis, ik werken van 16 tot 2415 en zij met knallende koppijn op bed...
Gelukkig hebben we het zondag wel een heel relaxete dag samen gehad :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Dexter »

Same here: Voor mij was het gisteren gewoon ValenTreinsdag en ik heb lekker op de trein gezeten tot laat, met een klef broodje van de Kiosk, omdat Prorail zonodig 2 goederentreinen en 2 stoptreinen voorrang moest geven boven mijn Intercity is ook mijn pauze in het water gevallen. Het was dus een erg romantische Valentreinsdag dit jaar. -o-
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door marvinkok »

Toch even gniffelen bij valenTreinsdag :')
Komt misschien ook door de Grimbergen :roll:
Bij mij was het dan een Valenbusdag, maar dat klinkt toch minder....
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Dexter »

Ik kan er ook niet zoveel met bus verzinnen, eerlijk gezegd gaat het me met treinen en spoor beter af.

Hebben we net de Spoordeelweken gehad, NS en Prorail voeren nog steeds Spoorlog maar in plaats van het bij te leggen op ValenTreinsdag en weer een treinstel te vormen, raken ze weer het spoor bijster... :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Dexter op wo 16 feb 2011, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten