Mag ik even kwijt #69

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door marvinkok »

:')
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Dexter »

Ja sorry, beroepsdeformatie. Grimbergen is mij te heftig, dan ga ik al helemaal rare dingen uitkramen. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Het energieverbruik inmiddels ook bij 2/3 deel van de verlichting opgemeten; bleek net zoveel als ik becijferd had dus ik moet zo langzamerhand echt maar op zoek gaan naar die verborgen wietplantage om de stekker eruit te trekken. :wink:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door htm_tram »

Doe dat pas na de zomervakantie, anders moet ik vanuit Nederland met de trein het mee smokkelen. Plus vorig jaar vond ik jullie wiet wel goed. F-Y-S en ik hebben de plantage in de kelder van de blokhut aangelegd. :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik daarnet twee mensen van de Jehova's Getuigen op de thee gehad... :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Bee schreef:In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik daarnet twee mensen van de Jehova's Getuigen op de thee gehad... :|
En? *O* Ik ben bar benieuwd naar de blijde boodschap :Y Vertel alles :Y
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Stefan »

Bij mij komen ze niet eens zo ver. Ze mogen blij zijn als die mensen het pad in de voortuin al overleefd hebben. Allemachtig, als ik wil bekeren weet ik zelf de kerk wel te vinden. -o-
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Ik heb ze hier nog nooit gezien. Dat zal in Dv waarschijnlijk wel anders worden.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Bee schreef:In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik daarnet twee mensen van de Jehova's Getuigen op de thee gehad... :|
Bij mij kwamen ze ook aan de deur
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Bij mij kwamen de Elders van de Mormonen een keer langs. Strak in zwart pak gehesen terwijl het buiten 31 graden was. Ik deed om 16u open in een badjas en mijn haar ongekamd, want had nachtdienst. Zullen wel raar opgekeken hebben. Die arme jongens blijven altijd vriendelijk en vrolijk valt me vaak op. Zie ze ook regelmatig op het station lopen in koppels met zo´n zwarte badge op.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Bij mij kwamen de Elders van de Mormonen een keer langs. Strak in zwart pak gehesen terwijl het buiten 31 graden was. Ik deed om 16u open in een badjas en mijn haar ongekamd, want had nachtdienst. Zullen wel raar opgekeken hebben. Die arme jongens blijven altijd vriendelijk en vrolijk valt me vaak op. Zie ze ook regelmatig op het station lopen in koppels met zo´n zwarte badge op.
Ik kom niet vaak genoeg op een station denk ik :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Ze vallen pas op als het buiten 30 graden is, dan zijn het zo ongeveer de enige mensen die nog met een zwarte pantalon en zwarte colbert rondlopen :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Fles schreef:
Bee schreef:In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik daarnet twee mensen van de Jehova's Getuigen op de thee gehad... :|
En? *O* Ik ben bar benieuwd naar de blijde boodschap :Y Vertel alles :Y
Ik kreeg te horen dat het heel bijzonder was dat een boek dat zo oud was bijna alle wetenschappelijke resultaten van de laatste eeuwen goed had voorspeld. Bij de schepping werden de planten en dieren in dezelfde volgorde geschept als de onderzoekers hebben ontdekt, en ook zou al 500 jaar voor Christus in de bijbel geschreven zijn dat de aarde rond is. Katholieken zouden huichelaars zijn die uiteindelijk door God gestraft zouden worden. Of dat in de hel of in het vagevuur was is de bijbel niet duidelijk over. Verder vonden ze het heel logisch dat ik mij niet gelijk wilde openstellen voor de bijbel, want net als een vriend vertrouw je elkaar niet in een keer.

Ik heb ook nog gevraagd of ze zelf wel eens een fase in hun leven hebben gehad dat ze de bijbel niet meer zagen zitten. Een was hervormd opgevoed, maar heeft na de middelbare school een bijbelstudie gedaan omdat ze sommige uitspraken van de dominee twijfelachtig waren. De wat oudere vrouw heeft tijdens haar studentenleven niet volgens de bijbel geleefd, maar er bleef toch iets knagen in haar geweten...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Wubbo »

Briefje op een of andere belwinkel:

Gezocht: vrouwelijke personeel voor kledingwinkel met ervaring

Ik ben heel benieuwd welke winkel dat is :-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
Caspar schreef:Bij mij kwamen de Elders van de Mormonen een keer langs. Strak in zwart pak gehesen terwijl het buiten 31 graden was. Ik deed om 16u open in een badjas en mijn haar ongekamd, want had nachtdienst. Zullen wel raar opgekeken hebben. Die arme jongens blijven altijd vriendelijk en vrolijk valt me vaak op. Zie ze ook regelmatig op het station lopen in koppels met zo´n zwarte badge op.
Ik kom niet vaak genoeg op een station denk ik :mrgreen:
Oh trouwens, mochten er ooit kinderen aan de deur komen voor een sponsorloop, NIET aan meedoen. Als het aan die koters ligt is er iedere dag een sponsorloop...
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door find_your_spot »

deadlock schreef:Als het aan die koters ligt is er iedere dag een sponsorloop...
Je bedoelt als het aan de scholen ligt...

In mijn jeugd ben ik ook drie keer misbruikt om rondjes te rennen voor een nieuw schoolgebouw, nieuwe gymzaal en een nieuw clubhuis.
Al het geld verdween en er kwam niks terecht van de plannen.
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Ik kan me niet herinneren dat we zoiets ooit hebben hoeven doen.

Wel moesten wij in groep 8 een maquette maken van zoals wij het nieuw te bouwen schoolgebouw zouden willen maar niemand had nog zin om serieus bezig te zijn aangezien we op het punt stonden naar de middelbare school te gaan dus wat intresseert het ons nou hoe die basisschool eruit komt te zien... Oftewel; onze klas heeft een stapeltje maquettes gemaakt waarop wel het meest saaie model gebouw te zien was: schoenendoos... :lol:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door htm_tram »

Klaar met me stage in Amsterdam... Komende weken me laatste uren in een andere bakkerij afmaken. Den haag - Amsterdam vond ik toch te ver. Op dinsdag les tot 21.00 uur, en de volgende dag al stage om 07.00 uur.

Me nieuwe stage is gelukkig maar 10 minuten fietsen :)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door MdJ »

Je woonde in Hoofddorp toch?
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Hij verhuist nogal vaak, i.v.m. de wietkwekekerij die steeds ontdekt wordt.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door MdJ »

Ah, vandaar.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daantje »

Chauf21 schreef:Ja, of je gaat op reis met een 'gewone' vriendin en men vraagt constant of je op honeymoon bent. Nee, dat is bevorderlijk :')
Terwijl je echte vriendin thuis zit ;)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door htm_tram »

STF schreef:Hij verhuist nogal vaak, i.v.m. de wietkwekekerij die steeds ontdekt wordt.
Klopt, ik ben in 19 jaar tijd nu 9e verhuist... Over een half jaar als de kroon eindelijk klaar is weer :D
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door webguy »

Dat is weinig...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door MdJ »

ik ben in 19 jaar nog geen een keer verhuisd. Hoor ik nu ook bij de groep? :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten