treinspotten

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: treinspotten

Bericht door deadlock »

@Ardan; Dat je dat woordelijk moet zeggen is imho gewoon omdat hij een man is :p Dat is namelijk de nummer één klacht van de meeste vrouwen over mannen ook ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: treinspotten

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Zoals je mensen hebt die geilen op auto's
'-)

Bij iedereen mist een gebruiksaanwezing, toch merk ik wel dat ik beter overweg kan met mensen die mij tegen durven spreken.
(Zegmaar iemand die fysiek en geestelijk even sterk of sterker is dan ik zelf ben)

Heb er een hekel aan als mensen geen keuzes durven maken.
-Wat wil je drinken?
"Eeeeh, doe maar hetzelfde wat jij neemt"
Als je met zoiets komt beschouw ik dat als iets waar ik een aantekening voor moet maken in de persoonlijke handleiding van een ieder persoon.
Ik zie graag dat iedereen een eigen mening kan maken en durft te geven.
For Your Railroad Adventures
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: treinspotten

Bericht door GTW »

Kijk het maakt mij niet uit of nu iemand homo is of zwart, en Ardan ja soms heb je dat ja met vriendjes sommige trekken heel erg naar hun ouders toe. ( Hoe oud is je vriend? ) Maar vandaag ga ik even een dagje aapjes kijken even op ICM tour vertrek uit Zwolle om 17.48 doe een slagje Zwolle - Roosendaal - Zwolle.)

Maar ja inderdaad mensen die zeggen doe me maar hetzelfde kunnen niet super goed keuzes maken. *bus*
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: treinspotten

Bericht door Ardan »

@FYS: Als we in de Gappie to go staan en je wil wat drinke voor jezelf kopen, vraag je aan míj wat het moet wezen, ja vind je het gek dat ik dan zeg 'ja weet ik veel, jij moet het opdrinken!' ;)
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: treinspotten

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:Heb er een hekel aan als mensen geen keuzes durven maken.
-Wat wil je drinken?
"Eeeeh, doe maar hetzelfde wat jij neemt"
Oh daar heb ik helemaal geen moeite mee hoor *O* Maar dan is het in het vervolg wel gewoon "Je doet wat ik zeg en verder hou je je gemak" :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: treinspotten

Bericht door Suus »

Ardan schreef:@FYS: Als we in de Gappie to go staan en je wil wat drinke voor jezelf kopen, vraag je aan míj wat het moet wezen, ja vind je het gek dat ik dan zeg 'ja weet ik veel, jij moet het opdrinken!' ;)
Gewoon Coca Cola met kersensmaak of vanillesmaak kopen. Grote kans dat hij het niet lekker vindt :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: treinspotten

Bericht door GTW »

met kersensmaak drink ik nu in de 3600 sta in Ah te wachten tot we verder rijden naar Rsd
spoorkilometers 2011: 1458 km.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: treinspotten

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef: Oh daar heb ik helemaal geen moeite mee hoor *O* Maar dan is het in het vervolg wel gewoon "Je doet wat ik zeg en verder hou je je gemak" :mrgreen:
Ik kan mij helemaal vinden in deze reactie
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: treinspotten

Bericht door Joshua »

find_your_spot schreef:
Ardan schreef:Zoals je mensen hebt die geilen op auto's
'-)

Bij iedereen mist een gebruiksaanwezing, toch merk ik wel dat ik beter overweg kan met mensen die mij tegen durven spreken.
(Zegmaar iemand die fysiek en geestelijk even sterk of sterker is dan ik zelf ben)

Heb er een hekel aan als mensen geen keuzes durven maken.
-Wat wil je drinken?
"Eeeeh, doe maar hetzelfde wat jij neemt"
Als je met zoiets komt beschouw ik dat als iets waar ik een aantekening voor moet maken in de persoonlijke handleiding van een ieder persoon.
Ik zie graag dat iedereen een eigen mening kan maken en durft te geven.
Ik moet jou echt een keer voor stellen aan de vriendin van een vriend van me vader. Die vrouw heeft dus 0,0 eigen mening. Ze praat je constant na en geeft je altijd gelijk. Zelfs als je tegen haar zegt dat ze een k*t wijf is bevestigd ze dat nog. Eigenlijk is dat gewoon heel zielig.
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: treinspotten

Bericht door GTW »

Agja dat soort lui heb je er ook tussen zitten. Schelden mensen mij uit voor het een of ander dan geef ik ze gelijk ben ik een klootzak oké ben ik een eikel oké enz. Lig er niet wakker van :D
spoorkilometers 2011: 1458 km.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten