Mag ik even kwijt #70

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Oh ik ben ook wel een paar keer verhuisd :)

Van Ermelo naar Putten naar Zevenbergen naar een klein dorpje zonder station, allemaal voordat ik 8 was. In dat kleine dorpje heb ik bij elkaar 20 jaar gewoond, tussendoor nog anderhalf jaar in een landhuis achter Houten gezeten op een kamer, terug naar klein dorpje, en nu alweer 12 jaar in Utrecht, en binnenkort naar Dv *O*

Dus inderdaad ook maar 1 keer niet bij een treinstation in de buurt, al was dat wel meer dan de helft van m'n leven :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Hij wordt nog leuker trouwens, want ik ben op minder dan 100 meter afstand van een treinstation geboren _O-

Helaas heeft dat treinstation hetzelfde lot ondergaan als het ziekenhuis en is het gesloten: Eudokiaziekenhuis naast station Rotterdam Bergweg :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
erjeebee
Berichten: 1407
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door erjeebee »

erjeebee schreef:Overigens ben ik afgelopen maandag voor de 13e keer verhuisd.
Hoe kom ik daar nou weer bij?
Geldrop naar Son naar Son naar Aadorp naar Aadorp naar Enschede naar Enschede naar Enschede naar Utrecht naar Ede naar Ede naar Eindhoven
Als ik de 'naar' tel (die komen volgens mij overeen met verhuizingen), dan zijn dat er 11.

Sorry. 13 klonk stoer, maar het zijn er dus maar 11.

Ik heb nog nooit dichter dan 2.5 km bij een station vandaan gewoond. Helaas.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Bee schreef:Hij wordt nog leuker trouwens, want ik ben op minder dan 100 meter afstand van een treinstation geboren _O-

Helaas heeft dat treinstation hetzelfde lot ondergaan als het ziekenhuis en is het gesloten: Eudokiaziekenhuis naast station Rotterdam Bergweg :P
Bijna :lol:

Het naambord van het Eudokiaziekenhuis staat niet op mijn kamer :mrgreen:
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Er hangt hier een enorme wietlucht in huis. Ik ben benieuwd waar dat vandaan komt. En nee bij ons blowt niemand thuis
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Is de anti-wietbrigade nu daar actief, die zijn al de hele week in Noord-Braboland bezig :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Bee schreef:Is de anti-wietbrigade nu daar actief, die zijn al de hele week in Noord-Braboland bezig :P
Ze zijn inderdaad flink bezig in Brabant. In ieder geval is de lucht nu een stuk minder erg geworden
GTW
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door GTW »

Aadorp anoniemen alcoholisten dorp;)
spoorkilometers 2011: 1458 km.
erjeebee
Berichten: 1407
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door erjeebee »

GTW schreef:Aadorp anoniemen alcoholisten dorp;)
En aangezien ik uit de (drank)kast wilde komen en niet meer anoniem wilde zijn
ben ik maar naar Grolsch city verhuisd toendertijd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Fles schreef:
Bee schreef:Hij wordt nog leuker trouwens, want ik ben op minder dan 100 meter afstand van een treinstation geboren _O-

Helaas heeft dat treinstation hetzelfde lot ondergaan als het ziekenhuis en is het gesloten: Eudokiaziekenhuis naast station Rotterdam Bergweg :P
Bijna :lol:

Het naambord van het Eudokiaziekenhuis staat niet op mijn kamer :mrgreen:
Ja, als je nu nog naar het Eudokiaziekenhuis wil moet je naar het IJssellandziekenhuis in Capelle. En dan kom je uit op metrostation Schenkel. Een keer raden aan welk metrostation ik een hekel heb sinds ik er 4 uur lang bij -3 graden heb staan vernikkelen omdat er alleen maar bejaarden rond koffietijd vragen over de ov-chipkaart kwamen stellen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daniel »

Wat betreft het bij stations wonen... woon nu zelf al 19 van de 28 jaar op 10 minuten lopen van een station vandaan. Die eerste 9 jaar woonde ik wel vlak op de spoorlijn, maarja, Dordrecht Stadspolders is pas geopend toen ik 9 was :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Me moeder heeft destijds ook wel een komische verhuizing gehad, eind jaren 70 naar de andere kant van Castricum verhuisd om vervolgens begin jaren 80 weer terug te keren naar het huis wat ze pas een paar jaar daarvoor verlaten had.

Tja toen beide kinderen de deur uit waren ging me oma verhuizen naar een kleinere woning en mijn vader en moeder hadden wel intresse in het "ouderlijk" huis. :Y

Vroeger woonde ik op zo'n 150 meter bij de spoorlijn vandaan maar totaal niet in de buurt van het station, tegenwoordig woon ik zowat naast het station maar stopt er al tientallen jaren geen trein meer... Wat een pech kun je hebben in het leven! :mrgreen:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik ben zelf ook een aantal keer verhuisd al...

Eerst woonde ik in de Jordaan (Centrum, Amsterdam), toen verhuisde ik rond mijn 13e naar Zaandam (Kogerveldwijk) met ouders, omdat ons huis gerenoveerd/gesloopt werd. Heb daar een (zwart) jaar vertoefd, toen ik op mijn 14e weer naar de Amsterdamse Helmersbuurt (Oud-West, Amsterdam) verhuisde en rond mijn 17e werd dat de Kinkerbuurt (Oud-West, Amsterdam). Op mijn 18e ging ik op mijzelf wonen in de Delflandbuurt (Slotervaart, Amsterdam) en vanwege sloop woon ik tegenwoordig (ook op mezelf) in de Postjesbuurt (de Baarsjes, Amsterdam) :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Mark »

Lol en dan woon ik al ruim 19 jaar op hetzelfde adres... (in Groot Driene, Hengelo) :lol:
Laatst gewijzigd door Mark op do 17 feb 2011, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door tsov »

Ik ben van de Kolenkitbuurt in Amsterdam (nabij het toenmalige Station De Vlugtlaan) naar de Banne Buiksloot in Amsterdam-Noord gegaan. Daar binnen de wijk een keer verhuisd, van een flat naar een eengezinswoning. Later naar Leiden en toen ik op mezelf ging wonen kwam ik weer in Amsterdam-Noord terecht.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door AppleMoose »

Ik ben nog nooit verhuisd, woon dus al 22 jaar in hetzelfde huis, waar ik ook geboren ben.
Nuja, ik heb wel 2 jaar geleden 9 maanden bij m'n oma gewoond, telt dat ook mee als "verhuizen"? :wink:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Ben blij dat ik weer thuis ben gekomen vandaag. Het OV zat me niet dwars, maar ik zat mezelf nogal dwars. Ik heb al een paar dagen niet goed geslapen en ben wat moe. Vanmiddag zat ik een hele volle bus, en ineens raakte ik vanuit het niets in Paniek, ik wou naar maar 1 ding, die bus uit en wel zo snel mogelijk. Helaas stonde bus voor een stoplicht, dus duurde het nog 2 minuten voor de eerstvolgende halte. Ik zat als een gek te hijgen, trillen en zweet kwam van mijn voorhoofd af, niet echt relaxt dus. Toen ik bij de halte uitstapte, trok ik alweer binnen een minuutje bij, best gek hoe zoiets psyschisch dus werkt. Mezelf toch niet laten afschrikken en de trein ingestapt, en in trein voelde ik me ook niet tof, dus even tegen de HC gezegd wat er was voorgevallen en rustig in de 1e klas gaan zitten. Nouja maar snel vergeten en niet te veel bij stil staan. Heb dit afgelopen maanden al vaker gehad, en ben ook wel eens naast mijn stoel gevallen daardoor. Maar lichamelijk is er niets aan de hand. (wordt hier ook voor behandeld, maar het blijft erg vervelend).
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daniel »

Zow, de tandarts ook weer overleefd vanmiddag... die's aardig bezig geweest in m'n mond met vier vullingen.

Daarna mezelf maar getrakteerd op een nieuwe telefoon (nouja, eigenlijk liep m'n abonnement gewoon af en was het ding toch al aan vervanging toe) en een stel Kruidvat-dagkaartjes :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6468
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daantje »

STF schreef:Ik wordt gek van dat eindeloze ge-eet, maarja het is de enige manier om me nog enigzins goed te voelen; vandaag begonnen met drie boterhammen en een mandarijn, twee uur later een musli-reep, twee uur later boerenkool met worst, drie uur later wat koekjes en een appel, 1,5 uur later een tosti, drie uur later vier boterhammen en dan straks vlak voor het slapen gaan nog een sinaasappel... Ik voel me onderhand Gijs Gans met dat eten, eten en nog eens eten. En dan zit ik dus echt regelmatig met een hongergevoel van hier tot heb ik jou daar... :?
Ik probeer in ieder geval maar vaste tijden aan te houden.
Herkenbaar. Ik heb hypoglycemie (snel te lage bloedsuiker) en moet ook om de twee/drie uur iets eten anders wordt ik flauw, misselijk, draaierig, ga ik trillen. Het is begonnen op reisweek met school in Frankrijk en toen vond ik het heel lastig en was het echt schrikken maar nu ben ik er aan gewend en is m'n eetpatroon er op ingesteld. Op normale dagen heb ik er dan ook geen last van. Verder heb ik altijd wat te eten bij me (Liga of Sultana ofzo in m'n tas) en Dextro's in m'n jaszak. Thuis heb ik ook altijd zoet drinken (aanmaaklimonade ofzo) in huis voor als het dreigt mis te gaan.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6468
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Daantje »

Ik ben geboren in Den Haag maar heb er nooit gewoond, m'n ouders woonden toen in Zoetermeer maar daar was toen nog geen ziekenhuis. Ben binnen zoetermer een keer verhuisd van een koophuis naar een huurhuis omdat m'n ouders iets wilden om hun huizenzoektocht te overbruggen. Daarna naar Zeeland verhuisd op m'n 7e naar een dorpje, daar zeven jaar gewoond tot m'n ouders gingen scheiden. Toen naar Goes, daar gewoond tot ik ging studeren en uit huis ging. Toen naar België verhuisd, daar een jaar gewoond, toen weer terug naar huis. Daar een half jaartje gewoond tot ik in Rotterdam m'n eerste kamer had, toen naar m'n tweede kamer en bijna twee jaar geleden naar m'n eerste echte huisje en daar woon ik nu nog steeds :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21355
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Meltrain »

Ik ben één ker verhuisd: toen ik anderhalf was van de ene wijk in Rotterdam-Zuid naar een andere wijk. De reden? met mijn zusje op komst begon de flat toch wat klein te worden. :mrgreen:
Een verhuizing naar Delft (als student) staat eigenlijk wel op de planning, maar voorlopig heb ik er nog vrij weinig aan gedaan. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Suus »

Ik zag toevallig een kamer in Delft voorbij komen op Facebook, maar helaas, voor een meisje en dat ben je niet :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Justin »

De wonderen zijn nog niet de wereld uit :P.

@Daantje: herkenbaar. Mijn neven uit Zoetermeer zijn ook allemaal geboren in Den Haag om diezelfde reden ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Suus »

Zoetermeer. Ik weet niet wat het is met die plaats, ben er vaak geweest maar het is toch zo'n net-niet stad.

Je hebt er een aardig winkelaanbod, maar het zijn allemaal van die standaardwinkels, niet groot en niet klein. Binnen de wijken is de herhaling van de bebouwing heel groot, en de wijken zijn daardoor heel saai. Je kan er wel heel makkelijk de weg vinden, aangezien alle straten alfabetisch geordend zijn in een wijk (ja, zo erg is het in Nederland mensen). Wijken zijn ook bijna allemaal hetzelfde van opzet. Je hebt een treinstation, en daar is een winkelcentrumpje (uitzondering Noordhove en Rokkeveen dan, waar ik familie heb gehad). Het is gelukkig niet zo erg als Almere, waar natuurlijk geen enkele historie ouder dan 40 jaar aanwezig is, maar om nu te zeggen dat ik graag in Zoetermeer zou willen wonen... Nah.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

Ik ben momenteel aan het verhuizen tussen mijn bed en mijn werk, oftewel: De eerste trein van de dag. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 78 gasten